سلام.من سونو ان تی ۱۲ هفته سرویکس ۳۱ بود،امروز ک پانزده هفته بود رفتم سونو گفتن سرویکس بازهم ۳۱ هست.میخواستم بدونم این سرویکس بده برای این سن ؟من سرکار میرم،دکترم میگه بدک نیست اما نظر شماهم بدونم خوبه.ممنون میشم جواب بدید.
0
1400/02/16
سوال کننده

1
1400/02/16
Aram Banoo
سلام گلم خوبه از منم 31
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
دکتر نگف استراحت کنی؟
0
1400/02/16
سوال کننده
تو پانزده هفته ۳۱ بودی گبم؟
0
1400/02/16
Aram Banoo
ولی سعی کن مراعات کنی
پله زیادبالاوپایین نکن
نزدیکی نکن زیاد ودستشویی فرنگی استفاده کن
پله زیادبالاوپایین نکن
نزدیکی نکن زیاد ودستشویی فرنگی استفاده کن
0
1400/02/16
Aram Banoo
بله
0
1400/02/16
سوال کننده
نه حرفی از استراحت نبود،گفت اگه کارت نشستنی هست هر ۱ ساعت ۱۰ دقیه راه برو
0
1400/02/16
Aram Banoo
31 عددخوبیه
اماعالی نیست
از28 ب پایین سرکلاژمیکنن
اماعالی نیست
از28 ب پایین سرکلاژمیکنن
0
1400/02/16
سوال کننده
اره از اول نزدیکی نداشتم،هماتومداشتم،اما حتما بیشتر رعایت میکنم
0
1400/02/16
Aram Banoo
آفرین مامان خوب
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سرویکس بقول دکترت بدک نیس
ولی کلا زیاد سرپا نباش
کارای خونه سعی کن در حد آشپزی باشه
پله ممنوع
نزدیکی هم نداشته باشی بهتره
ولی کلا زیاد سرپا نباش
کارای خونه سعی کن در حد آشپزی باشه
پله ممنوع
نزدیکی هم نداشته باشی بهتره
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
مال منم سرویکس 30
0
1400/02/16
سوال کننده
شماهم خیلی رعایت کردی؟
0
1400/02/16
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1400/02/16
Aram Banoo
ن خیلی ولی سعی میکنم استراحت کنم
0
1400/02/16
سوال کننده
چشب،یکمنگران شدم اما دیدمشماها همهمین بودید یکمخیالمراحت تر شد
0
1400/02/16
سوال کننده
خب پس خیره،فرق چندانینیست
0
1400/02/16
Aram Banoo
عزیزم هرچی هفتت بره بالاترطولشم بیشترمیش
تاب هفته 35 برسه طولش کم میش
تاب هفته 35 برسه طولش کم میش
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
آره عزیزم نگران نباش، فقط رعایت کن
اگرم خدایی نکرده پایین آمد تا 18 هفته فرصت داری برا سرکلاژ
اگرم خدایی نکرده پایین آمد تا 18 هفته فرصت داری برا سرکلاژ
0
1400/02/16
سوال کننده
خوب کاری میکنی،ایشالله بسلامتی بدنیا میاد
0
1400/02/16
Aram Banoo
من هفته 22
میخوام شنبه رفتم پیش دکترم بگم دوباره طولش رو سونوبدم
میخوام شنبه رفتم پیش دکترم بگم دوباره طولش رو سونوبدم
0
1400/02/16
سوال کننده
سه هفته دیگه باز سونو دارم
1
1400/02/16
Aram Banoo
همچنین شماگلم
0
1400/02/16
s.s.s rad
سلام عزیزم بچه شما پسره؟
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
استراحت کن، انشالله تا آنومالی میره بالا🥰
0
1400/02/16
Aram Banoo
بله عزیزم چطور؟
0
1400/02/16
سوال کننده
اره تاسه هفته دیگه چک بشه دوباره میرم خونهمامانم ک پله نداره،خونه خودم طبقه سوم هست
0
1400/02/16
s.s.s rad
بچه هایی ک پسردارید سیسمونی چ رنگی خریدید؟
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
من شاید زرد و طوسی بگیرم
1
1400/02/16
سوال کننده
ایشالله
0
1400/02/16
Aram Banoo
من طوسی زرد
اکثرا
بهداشتی هاش سفید
دیگ بعضی هاش نداشت طوسی زرد
قرمزگرفتم
اکثرا
بهداشتی هاش سفید
دیگ بعضی هاش نداشت طوسی زرد
قرمزگرفتم
0
1400/02/16
s.s.s rad
آن تی بهت گفته بود ک پسره؟
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
آره احتمال داد
0
1400/02/16
s.s.s rad
آن تی بهتون گفته بود پسر آرام بانو؟
0
1400/02/16
سوال کننده
طوسی سفیدهمقشنگه
0
1400/02/16
s.s.s rad
بمنم احتمال داده ولی نمیدونم چقدردرسته،خودش گفت۹۰ درصد،
ذوق دارم لااقل یه وسیله بخرم
ذوق دارم لااقل یه وسیله بخرم
0
1400/02/16
Aram Banoo
بابا تاآنومالی صبرکنید
گوش ندیدبمنم ان تی گفت دختره بعدپسرشد
گوش ندیدبمنم ان تی گفت دختره بعدپسرشد
0
1400/02/16
s.s.s rad
دختر گفتنی احتمال تغییر هست
0
1400/02/16
Aram Banoo
ن فداتشم ان تی گفت دختره
0
1400/02/16
s.s.s rad
اهان،
0
1400/02/16
سوال کننده
سونو آنومالی تو هفته چنده؟
0
1400/02/16
s.s.s rad
برا من انومالی رو تو ۱۸ هفته و ۳روز نوشته ک میشه ۸ خرداد
0
1400/02/16
s.s.s rad
مامان نی نی چندهفته ای دقیق از رو اوما؟
0
1400/02/16
سوال کننده
اااا خب منم سه هفته دیگه میشه ۱۸ هفته
0
1400/02/16
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
حالا یکمی صبر کن عزیزم. ولی درسته
0
1400/02/16
Aram Banoo
شمااللن 15 هفته هم بری میگ جنسیت رو
ولی آنومالی از17 هفتس تا20 هفته
ولی آنومالی از17 هفتس تا20 هفته
0
1400/02/16
سوال کننده
من دقیق ۱۴ هفته و هفت روز
0
1400/02/16
s.s.s rad
من امروز ۱۵ هفته و یکروزم،برم سونو شنبه بنظرت دقیق میگه ک وسیله بخرم
0
1400/02/16
Aram Banoo
بله عزیزم
0
1400/02/16
s.s.s rad
ای جان پس یکروز با من فرق داریان
0
1400/02/16
s.s.s rad
ان تی بهت احتمال نداده
0
1400/02/16
s.s.s rad
بچه من انشالله ۶ آبان میشه،برایمان لابد۷ ابان اره؟
0
1400/02/16
سوال کننده
با تردید گفتن پسره
0
1400/02/16
s.s.s rad
شنبه میرم انشالله ک طول سرویکس رو هم ببینه برام دیگه خسته شدم ازبس پله نرفتم،۲۰ روزه خونه ام
0
1400/02/16
سوال کننده
اره ققط یک روز،تو سونو سرویکس احتمال دادن پسره اگر با بند ناف اشتباه نشه
0
1400/02/16
s.s.s rad
وا چرا تردید؟
0
1400/02/16
s.s.s rad
انشالله هرچی صلاحه همون باشه
0
1400/02/16
سوال کننده
اون زایمان طبیعیه،سز فککنم زودتر میشه
0
1400/02/16
s.s.s rad
اهان،بچه ها من دلم سزارین میخواد،شوهرم میگه طبیعی،
0
1400/02/16
سوال کننده
گفت شاید با بند ناف اشتباه بگیرم،سه هفته دیگه مطمئن میشه، ب هزحال من میخواماز ۷ ماهگی وسیله بگیرم
0
1400/02/16
سوال کننده
مگه شوهرت میخواد بزاد ک نظر میده دختر😁
0
1400/02/16
s.s.s rad
چ دلی داری ابجی،من انقدر دلم میخواد یه لباس لااقل بخرم ولی میترسم،از بس ک گرونه ماشالله،میترسم دوباره ب کارم نیاد
0
1400/02/16
s.s.s rad
منم همینو بهش گفتم افرین
0
1400/02/16
سوال کننده
من یکم بدبینم متاسفانه،میگم یکم بچه جون بگیره خیالم راحت شه
0
1400/02/16
سوال کننده
براچی طبیعی میگه؟
0
1400/02/16
fati 😍
سلام
سونو واژینال دادی برا سرویکس
سونو واژینال دادی برا سرویکس
0
1400/02/16
fati 😍
؟
0
1400/02/16
fati 😍
منم ان تی30بود
0
1400/02/16
سوال کننده
اره عزیزم،دکترت چیزی نگفت؟
0
1400/02/16
fati 😍
گفت استراحت کن ان تی ک رفتم دو هفته بیا سونو مجدد
0
1400/02/16
fati 😍
میگفت خوبه
0
1400/02/16
fati 😍
الان دوشنبه س شنبه میرم
0
1400/02/16
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/02/16
سوال کننده
جنسیت معلوم شد؟
0
1400/02/16
fati 😍
ولی خودم فکر میکنم کمه
0
1400/02/16
fati 😍
اره عزیز
گل دختر بود
گل دختر بود
0
1400/02/16
سوال کننده
چرا مگه باید چند باشه؟
0
1400/02/16
سوال کننده
اخی عزیزم،خداحفظش کنه
0
1400/02/16
fati 😍
34ب بالا
0
1400/02/16
fati 😍
فدات همچنین نی نی شمارو
0
1400/02/16
سوال کننده
حالا دوباره چک کن،منم بیصبرانه منتظرم سه هفته دیگه بشه
0
1400/02/16
fati 😍
استراحت نکردی بعد ان تی
0
1400/02/16
سوال کننده
ایشالله ک خیره،چون نزدیکی ندارم یکمحسم بهتره
0
1400/02/16
fati 😍
حالا من همش استراحت بودم ببینم چه تاثیری داشته
0
1400/02/16
سوال کننده
من سرکار میرمگلم
0
1400/02/16
سوال کننده
بعد کار دیگه همش خوابم
0
1400/02/16
سوال کننده
ساعت ۴ میام خونه
0
1400/02/16
fati 😍
اهان منم خیلی رعایت کردم این دو هفته رو ببینم تاثیر داشته یا نه
0
1400/02/16
سوال کننده
کارم نشستنیه
0
1400/02/16
fati 😍
تهوع نداری
0
1400/02/16
سوال کننده
ایشالله خیره خدا بزرگه
0
1400/02/16
fati 😍
بسلامتی😍
0
1400/02/16
سوال کننده
الان دیگه بعضی موقع ها،اما درکل اشتهامکمه شدم ۴۵۸۰۰
0
1400/02/16
سوال کننده
یکم نگران وزنم هستم
0
1400/02/16
fati 😍
منم وزن کم کردم خیلی
0
1400/02/16
fati 😍
اشکال نداره
0
1400/02/16
سوال کننده
چند کیلویی؟
0
1400/02/16
سوال کننده
شما ای وی اف بودی؟
0
1400/02/16
fati 😍
قبل بارداری61
الان 53
الان 53
0
1400/02/16
fati 😍
چطور
0
1400/02/16
سوال کننده
اخه قبلا با کسی حرف میزدم اینجا ک اونم ای وی اف بودم،حس کردم نکنه شمایی
0
1400/02/16
fati 😍
نمیدونم
0
1400/02/16
s.s.s rad
مگه فقط ای وی آفی ها وزن کم میکنن؟منم۴کیلوکم کردم
0
1400/02/16
fati 😍
اون من بودم یا نه
0
1400/02/16
fati 😍
ن چ ربطی داره
0
1400/02/16
fati 😍
بارداری یکیه
0
1400/02/16
سوال کننده
نه همه وزن کممیکنن
0
1400/02/16
سوال کننده
اره میخواستمببینم هماتومش خوب شد یانه،مثه اینکه اشتباه گرفتمعزیزم
0
1400/02/16
fati 😍
نه گل من هماتوم نداشتم
0
1400/02/16
سوال کننده
خدروشکر،هماتوم خیلی چیز استرس زاییه،ایشالله همه مراحل ب خوبی و خوشی پیش بره🌺
0
1400/02/17
پزشک اوما
سلام سرویکس بالای ۳۰ خوبه و اگر دو هفته تغییر نکرده احتمالا ثابت شده اما بیشتر استراحت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



469

