Ooma
پرسش (1400/02/15):

تفسیرآزمایش پی اِس آ

سلام عزیزان ودکترمحترم این آزمایش ازبابامه 50سالشه کسی میدونه خوبه یانه؟؟
گروه پرسش روهم نمیدونستم چی بزنم😒

تفسیرآزمایش پی اِس آ
عزیزم با توجه به رنج آزمایشگاه خوبه
خوب خداروشکر
مرسی گلم ازاینکه جواب دادی
سلام آزمایش پروستات است و مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه