سلام مدت ۸ماه هست که ایودی برداشتم که باردارشم ولی عفونت شدید داشتم دکتر متخصص دارودادمصرف کردم ولی هنوز خوب نیستم ازچه داروی استفاده کنم عفونتم درحدی هست که پادرد دارم وکمردرد کمتر موقع پریودیم لطفن راهنمایم کنید پریودیم منظم نیست وتصمیم دارم دوباره پیش متخصص برم شماام راهنمایم کنید ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



371
1400/02/15



