سلام خانمایی که ای یو ای کردین بار اول میگیره بنظرتون؟؟
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
بستگی به دکترت داره
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
و کارش و تخمدون وضعیت خودت
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
و همسرت
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
کجایی هسی
0
1400/02/14
سوال کننده
سلام
0
1400/02/14
سوال کننده
تهران
0
1400/02/14
سوال کننده
تخمدان های خودم که خوبه
0
1400/02/14
سوال کننده
میگن اسپرم هم خوبه
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اگه پیش کسی بری که کار بلد باشه و دستش خوب باشه زود میگیره
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
یکی از بچها همینجا تهران رفتن پیش نمیدونم کی زود گرفت براش
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اسمش نسیمه
0
1400/02/14
سوال کننده
دکتر تعریفشو زیاد کردن
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
الان فکر کنم نیس ولی تایپکش هست
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اونجا نوشته
0
1400/02/14
سوال کننده
دکترم زهرا زارعیان هست
0
1400/02/14
سوال کننده
شما ای یو ای کردین
0
1400/02/14
فاطیما احمدی

0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اینجا نوته
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
من نه
0
1400/02/14
سوال کننده
چیزی ننوشته اینجا که
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اسم دکترو اینارو نوشته
0
1400/02/14
سوال کننده
اها مرسی
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
ببین شانسیه
0
1400/02/14
سوال کننده
شما انجام دادی
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
اره واقعا شانسیه ولی خب به دست دکتر هم من اعتقاد دارم
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
دقیق مثل اقدام طبیعی. ای وی اف هم شانسیه. کل این روش ها بستگی به شانست داره و خواست خدا. کسی هست بار اول نتیجه گرفته کسی هم هست چند بار انجام داده نگرفته. ان شاالله برا شما همین بار اول میگیره. کسی رو سراغ دارم بار اول سه قلو براش گرفته
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
نه عزیزم .ما مشکلمون حاد بود .با آی وی اف جواب گرفتم اونم سومین بار
0
1400/02/14
سوال کننده
سه قلو با ای یو ای
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
اره
0
1400/02/14
سوال کننده
چه جالب
0
1400/02/14
سوال کننده
اخی عزیزم
1
1400/02/14
سوال کننده
بازم خداروشکر گرفته
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
ببین یه کانال هست تو تلگرام به اسم مامانای موفق میکرویی . تجربه ماماناست که تجربیات اونایی که ای یو ای هم کردن هست فقط خیلی باید بری عقب اونجا یه خانمی با ای یو ای سه قلو باردار شده بود. خودمم برام جالب بود
0
1400/02/14
سوال کننده
عزیزم چه خوب
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
اره خدا رو هزار مرتبه شکر که بالاخره برا من هم خواست این حس قشنگ رو. مطمینم شما دوستای گل اومایی هم خیلی زود این حس رو تجربه میکنین
0
1400/02/14
سوال کننده
منم این ماه شاید برم ای یو ای
0
1400/02/14
سوال کننده
انشالله پناه برخدا
0
1400/02/14
جوجو ❤️
سلام عزیزم، گرفتن و نگرفتنش دست خداست
اگر مصممی انجام بدی با انرژی مثبت پیش برو
نسیم جون هم مرکز ابن سینا پیش خانم دکتر انصاری پور iui کرد و الحمدلله گرفت.
امیدوارم برای شما هم مثبت بشه
اگر مصممی انجام بدی با انرژی مثبت پیش برو
نسیم جون هم مرکز ابن سینا پیش خانم دکتر انصاری پور iui کرد و الحمدلله گرفت.
امیدوارم برای شما هم مثبت بشه
0
1400/02/14
جوجو ❤️
چند ماه اقدامی شما؟
0
1400/02/14
سوال کننده
ممنون عزیزم اره میدونم شانسیه گفتم ببینم چندنفر بار اول گرفته
0
1400/02/14
سوال کننده
از ماه گذشته به سال کشیده
1
1400/02/14
فاطیما احمدی
👌👌👆
2
1400/02/14
فاطیما احمدی
یچیزی بگم بهتره نپرسی چون شانسیه و اونایی که نگرفته میان میگن خوب نیس موج منفی میشه
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
و اینجور انرژی منفی میگیری
0
1400/02/14
جوجو ❤️
نمیدونم والا، تعداد بچه های iui منفی خیلی بیشتر از مثبتن اما به شخصه فکر میکنم باید تفکر مثبت بهش داشته باشی اگر میخوای انجام بدی.
0
1400/02/14
سوال کننده
اره راست میگید
0
1400/02/14
جوجو ❤️
فاطمه جون راست میگه، اگر میخوای انجام بدی اصلا نپرس که فکرتم منفی نشه
1
1400/02/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
توکل ب خدا کن
پرس و جو هم زیاد نکن ان شالله میشه
پرس و جو هم زیاد نکن ان شالله میشه
0
1400/02/14
جوجو ❤️
فقط بسپار به خدا
0
1400/02/14
سوال کننده
اره اینم هست
1
1400/02/14
سوال کننده
با توکل به خدا میرم جلو التماس دعا
0
1400/02/14
Ati ♧
اگه مشکل خاصی ندارید چرا با یکسال اقدام میخوا برید ای یو ای؟مال ما بعداز ۳ سال اقدام گرفت
0
1400/02/14
Ati ♧
گرچه هرچی زودتر درگیر آوردنش باشید بهتره.مام اگه همون سال اول میرفتیم الان ۲سالش بود
0
1400/02/14
Ati ♧
ایقدم استرس نداشتم و مضطرب نبودم
0
1400/02/14
arezoo 🌹
سلام من ای یو ای کردم یه بار نگرف الان دومین باره منتظرم ببینم چی پیش میاد
0
1400/02/14
سوال کننده
چندروزه انجام دادین
0
1400/02/14
سوال کننده
مشکل خاصی ندارم ۵ساله منتظرم دیگه خسته شدم
0
1400/02/14
arezoo 🌹
یازدهم این ماه انجام دادم
0
1400/02/14
سوال کننده
چقدشد هزینه
0
1400/02/14
arezoo 🌹
تقریبا یک تومن با دارو و سونو
0
1400/02/14
سوال کننده
انشالله که این بار مثبت بشی
0
1400/02/14
سوال کننده
تهران؟
0
1400/02/14
arezoo 🌹
انشالله همچنین 🌹
0
1400/02/14
arezoo 🌹
نه گلم تبریزم
1
1400/02/14
سوال کننده
بسلامتی خدا کمکت کنه
0
1400/02/14
arezoo 🌹
این سری نگیره باید برم ای وی اف
0
1400/02/14
arezoo 🌹
شما مشکلتون چیه
0
1400/02/14
سوال کننده
انشالله بگیره
0
1400/02/14
سوال کننده
والا هیچ مشکل
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
سلام آرزو جون تبریز پیش کی آی یو آی کردی؟
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
سلام خوبی چشم شهلایی 😁کجایی
0
1400/02/14
arezoo 🌹
پیش دکتر حمدی
0
1400/02/14
arezoo 🌹
سلام عزیزم خوبین
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
تو مطبش انجام میده؟
0
1400/02/14
arezoo 🌹
طبقه بالای مطبش
0
1400/02/14
arezoo 🌹
یه طبقش مخصوص ivf
0
1400/02/14
arezoo 🌹
یه طبقه ای یو ای
0
1400/02/14
arezoo 🌹
یه طبقه هم مطبش ویزیت میکنه
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
کدوم منطقه میشه؟
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
فدات عزیزم 😍
0
1400/02/14
سوال کننده
فقط اسپرم میگیرن میندازن تو رحم؟؟
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
من دانایی می خواستم برم خیلی شلوغه😰
0
1400/02/14
arezoo 🌹
باغشمال
0
1400/02/14
arezoo 🌹
تبریزی
1
1400/02/14
azin 🧚♀️
اسپرمو تقویت می کنن سرعتش عالی میشه بعد انتقال میدن
0
1400/02/14
arezoo 🌹
اره
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
خود تبریز که نه
0
1400/02/14
سوال کننده
اها
0
1400/02/14
arezoo 🌹
اره بابا اگ مشکل جدی نیس دانایی نیاز نیس من ک حوصلم نمیکشه اابته مطب حمدی هم جای سوزن انداختن نیس
0
1400/02/14
arezoo 🌹
عزیزی❤️❤️
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
ای بابا یه دکتر خوب و دلسوز تو تبریز که خلوتم باشه پیدا نمیشه
من جهاد رفتم سری قبل
من جهاد رفتم سری قبل
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
شما مشکلتون چیه؟
0
1400/02/14
arezoo 🌹
همین خوبه یه ساعت اینا منتظر میشی تونوبت
0
1400/02/14
سوال کننده
شما مشکلت چی بود
0
1400/02/14
arezoo 🌹
من خودم pco,همسرم هم مشکل تحرک و مورفولوژی پایین داره
0
1400/02/14
سوال کننده
مشکلتون چی بود رفتی ای یو ای؟؟
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
باشه مرسی حالا انشالله بعد ۳ ماه دوباره اقدام می کنم امیدوارم طبیعی بگیره خلاص شم از دکتر و دوا
0
1400/02/14
arezoo 🌹
من تنبلی دارم همسرم هم موروفولوژی پایین و تحرک صفر
1
1400/02/14
azin 🧚♀️
انشالله به زودی باهم مامان میشیم❤
0
1400/02/14
arezoo 🌹
انشالله ک به زودی به مراد دلت میرسی
0
1400/02/14
arezoo 🌹
ایشالله
2
1400/02/14
سوال کننده
انشالله خدا کمک همه مون کنه
0
1400/02/14
arezoo 🌹
انشالله
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
شما مشکلتون چیه؟
0
1400/02/14
سوال کننده
میگن هیچ مشکلی نداری
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
پس انشالله دفعه اول میگیره
0
1400/02/14
نسترن ..
سلام منم ای یو ای انجام دادم نگرفت
0
1400/02/14
سوال کننده
توکل برخدا
0
1400/02/14
سوال کننده
مشکلت چی بود
0
1400/02/14
نسترن ..
هیچ مشکلی نداریم
0
1400/02/14
نسترن ..
هم من سالمم هم شوهرم ولی خدا نمیخاد فعلا
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
به ما هم میگفتن مشکلی ندارید ولی خودم پرولاکتینم بالا بود همسرم تحرکش کم
0
1400/02/14
نسترن ..
من همه ازمایشاتو انجام دادم
0
1400/02/14
نسترن ..
اونم چنبار
0
1400/02/14
سوال کننده
تحرک اسپرم اسم انگلیسیش تو ازمایش چیه؟؟
0
1400/02/14
arezoo 🌹
انشالله به زودی میخاد
0
1400/02/14
arezoo 🌹
motility
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
یک جای معتبر انجام بدین مثل مراکز ناباروری
همسر من ۴ تا آزمایشگاه آزمایش داد همه شون در حد نرمال زده بود تا اینکه رفت مرکز ناباروری
همسر من ۴ تا آزمایشگاه آزمایش داد همه شون در حد نرمال زده بود تا اینکه رفت مرکز ناباروری
0
1400/02/14
نسترن ..
پرولاکتین ترویید همچی نرمال چنبار اینارو از دادم
0
1400/02/14
نسترن ..
بدون داروهم فولی دارم اما نمیشه
0
1400/02/14
سوال کننده
اها نرمالش باید چند باشه؟
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
اگه آزمایششو داری بفرست بگم
0
1400/02/14
نسترن ..
ان شاالله
0
1400/02/14
نسترن ..
من دیگه خسته شدم تو فکرم برم ای وی اف
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
این ها رو باید جدید بدی ها مثلا مال پارسال یا ۶ ماه پیش نباشه
0
1400/02/14
نسترن ..
قبل ای یو ای دادم
0
1400/02/14
سوال کننده
نه ندارم
1
1400/02/14
azin 🧚♀️
چی بگم تا خدا نخواد برگ از درخت نمی افته جواب آزمایش منو و همسرم رو دکتر دید تعجب کرد که این ها چرا تا الان بچه دار نشدن
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
البته آی یو آی من بار اول گرفت
0
1400/02/14
سوال کننده
شما چرا نرفتی ای یو ای یا ای وی اف
0
1400/02/14
نسترن ..
اگ این ماه پریود بشم بازم میرم دکتر
0
1400/02/14
نسترن ..
اذین ای یو ای رفته فک کنم دوبار
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
رفتم گرفت رشد نکرد بچه ی بی ادبم😑
0
1400/02/14
سوال کننده
خوب چیشدپس
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
نه یکبار رفتم
0
1400/02/14
سوال کننده
اخی
0
1400/02/14
arezoo 🌹
بستگی به محدوده ازمایشگاه داره
0
1400/02/14
سوال کننده
تا چندهفته رشد کرد
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
قلب داشت ولی رشدش کم بود در حد دو هفته اینا با هفته ی پریودیم فرق داشت
البته گفتن نگران نباش سقط در سه ماهه اول شایع هست
البته گفتن نگران نباش سقط در سه ماهه اول شایع هست
0
1400/02/14
🤱 Hani Joonii💜
من ک دفه دوم گرفت
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
مال تو چی شد؟
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
از من می شنوین حامله شدین تا بچه تون بغل نکردین به کسی نگین
من خودم که هیچ به مادرم دارم دلداری میدم که به جهنم سقط شد خیلی ناراحته😔
من خودم که هیچ به مادرم دارم دلداری میدم که به جهنم سقط شد خیلی ناراحته😔
0
1400/02/14
نسترن ..
منکه تاحالا باردارنشدم
0
1400/02/14
نسترن ..
نگران نباشید بچه ها شما باردارشدین پس بازم میشین
0
1400/02/14
نسترن ..
ای خدا یعنی میشه این ماه روز عید فطر خدا بهمون عیدی ی بچه سالم بده مثبت واقعی بشیم
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
انشالله توام میشی برای یکی آی یو آی بار پنجم گرفته بود
منم تنها نقطه ی مثبت تو این سقطم این بود که بلاخره منم بی بی چک مثبت دیدم عقده ای شده بودم به تمام معنا😅
منم تنها نقطه ی مثبت تو این سقطم این بود که بلاخره منم بی بی چک مثبت دیدم عقده ای شده بودم به تمام معنا😅
0
1400/02/14
azin 🧚♀️
انشالله همگی باهم سال دیگه بچه به بغل یا به شکم باشیم🙏
0
1400/02/14
M.A .
هزینه ivf. چقدره بچه ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



627

