چون من پلی کیستیک بودم رفتم که سونو گفتن الان بازم کیست دارم،باردار شدم خیلی طول میکشه اینسری؟!
خواهر گلم پوست چند تا پیاز رو دم کن و یکی دو لیوان بخور هر چی بقایا داری میکشه بیرون
زعفرون خیییلی غلیظ بخور رحمت گرم میشه میاد میره
یه چای زعفران غلیظ درست کن بخور
منم بقایا داشتم بعد از چن روز که رفتم آمپول داد
عزیزم نگران نباش اگه الان خونریزیت کم شده از الان شروع کن گرمی خوردن تا پریودی بعدیت ان شاء الله که توی پریودی بعدیت میاد دفع میشه منم همینجور شدم اما تو چند پریود دفع شد
بهت مترژن نداد برا بقایا؟؟؟
زعفران نخور
من خوردم فشارم رسید به 5
اورژانس خبر کرد شوهرم
قرص متروژن بخور
اگه لک یا خونریری داری
تخم شوید بگیر از عطاری هر دوساعت دم کن بخور
میاد پایین
تخم شوید خیلی خیلی موثره
تحرک هم داشته باش میخوری
راه برو
یچه ها پلی کیستیکم چیکار کنم یعنی بازم خیلی طول میکشه من حامله بشم😭
سلام باید مجدد دارو مصرف بشه اگر دفع نشد کورتاژ انجام میشه البته بسته به اندازه بقایا هم دارد اگر کم باشه ممکنه در پریود بعدی دفع بشه