اره هم تعداد هم تحرک و شکل اسپرم همه خوبه
عزیزم بهتره آزمایشو تو مرکز ناباروری انجام بدن
الان این آزمایش همه چیش خوبه
اما مرکز ناباروری دقیق تره وکامل تر
من همسرم بیرون از داد تعدادش 11میلیون ومابقی همه چیش خوب بود
رفتیم مرکز ناباروری هم آز داد اصلا زمین با اسمون با بیرونی فرق داشت
تعداد40میلیون
ولی تحرک ومورفولوژیش داغون
اینو میگم که حالا پیگیر شدی برو جای خوب عزیزم
سلام نتیجه آزمایش اسپرم هیچ مشکلی ندارد