دخترم ۱۳ روزشه کلا یهفته میشه بالا میاره روزی یک الی دوبار میترسم بالا اوردنش ارومه بشدت نیست مشکلی هست؟
پرسش (1400/02/13):
سلام بچه ها خوبین میشه بیاین
458
57
1400/02/13
سوال کننده
0
1400/02/13
سوال کننده
اروقشم میگیرم
0
1400/02/13
سوال کننده
دل درد شبانه هم داره
0
1400/02/13
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم دختر منم بلافاصله بعد هربار شیر خوردن بالا میاورد ولی بالا آوردنش آروم بود جهنده نبود. رفلاکسه. چند ماه طول کشید خوب شد.
0
1400/02/13
مامان دخترای قشنگم❤️
من دکتر برده بودم بهش اس امپرازول داده بود. یه دوره مصرف کردم. بعد چند ماه یه شربت آن تی رفلاکس داد و یه دوره دیگه اس امپرازول. دیگه کم کم خوب شد تا۵ ماهگیش
0
1400/02/13
سوال کننده
مرسی عزیزم بابت راهنماییت
0
1400/02/13
nahid nt
بچه ها بالا میارن نترس تا وقتی که وزن گیریش خوب باشه نمیشه گفت رفلاکس
1
1400/02/13
سوال کننده
۲۵۰۰ بوده حاالا فردا میخوام ببرم بهداشت
0
1400/02/13
sally dady
سلام خانومی بچه منم همین جوره هی بالا میاره ولی وقتی کم بهش شیر بدم و اروغ بزنه دیگه بالا نمیاره.فکرکنم باید دفعات شیر دادنا زیاد کنیم مقدارشاکمتر
0
1400/02/13
سوال کننده
دقیقا میره زیر سینه بزور باید ازش بگیری همش مک میزنه ول نمیکنه زیاد میخوره بالا میاره
0
1400/02/13
sally dady
اره بچه منم همینجوره زورکی ازش بگیر اروق بزن وبعد دوباره بهش بده
0
1400/02/13
sally dady
بچه من خیلی هم میخابه مال شما هم همینجوره
0
1400/02/13
سوال کننده
اره
0
1400/02/13
سوال کننده
واسه شما چقد میخوابه
0
1400/02/13
سوال کننده
وسط شیر خوردن نفس نفس میزنه و نفس کم میاره
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نوزادا بیشتر خوابن البته اگه ییر باشنو جاشون تمیز باشه و جاییشون درد نکنه
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
هنوز کوچیکه به خاطر اونه نترس
0
1400/02/13
سوال کننده
مرسی عزیزم میترسم خفه شه🤐زبونم لال
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دور از جون این جور حسا اوایل طبیعیه
0
1400/02/13
سوال کننده
منم تنهام کسی پیشم نیس کمکم کنه خیلی سخته بچه داری حتی بلد نیستم بشورمش یا حمومش کنم😔
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من دخترمو ۷ روزش بود بردم پیش فوق تخصص چکاپ همه جاشو دیدو معاینش کرد بعدشم من هرچیزی که دیده بودمو بهش گفتم هم دارو داد همم خداروشر بچم مشکلی نداشت دوس داشتی میتونی ببریش
0
1400/02/13
سوال کننده
مامانم بود مادربزرگم فوت کرد رفت😔
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ببین من تا چهلمش خودم نبردمش حمام دختر منم خیلی ریزه
0
1400/02/13
سوال کننده
پیش متخصص بردم گفت همه چی خوب و طبیعیه.سونو هم کردم از شکم و لگنش چون تو شکم ک بود گفتن کیست داره لگنش خداروشکر رف شده بود
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خدا بیامرزه اگر میتونی ببرش ولی اگر نمیتونی نبر
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خداروشکر
0
1400/02/13
سوال کننده
واسه من لباساش اتدازش نیس بازارم باز نیس بخرم براش
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
یعنی سایز صفر اندازشه درسته؟
0
1400/02/13
سوال کننده
سایز صفر اره
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
الان دختر منم خواب بود یهو بالا اورد چون رفلاکس داره باید خیلی حواست بهش باشه همیشه به پهلو بزارش خدایی نکرده شیر تو گلوش گیر نکنه
0
1400/02/13
سوال کننده
میگم زردی دارع میشه لباس زرد براش پوشید؟بلوز البته
0
1400/02/13
سوال کننده
اره همش ب پهلو میخوابونمش
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
فعلا هرچی داره بپوشون لنگای شلوارو تا کن استیناشم تا کن من اینکارو کردم
0
1400/02/13
سوال کننده
منم همینکارو میکنم
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
زردیش چنده؟
0
1400/02/13
سوال کننده
سه چهاروز پیش رو ۹ نیم
0
1400/02/13
سوال کننده
اوایل ۱۳ بود
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
والا مادر من که نمیزاشت پتوی زرد روش بکشم قدیمیا این چیزارو خیلی روش حساسن من برام فرقی نداشت
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
باز چک میکنین زردیشو؟
0
1400/02/13
سوال کننده
فردا ببرم بهداشتم ی نگاه بندازه اگ لازم باشه چکش کنم
0
1400/02/13
سوال کننده
اخه همش از کف پاش خون میگیرن تا حالا س بار از کف پاش خون گرفتن
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
فردا که همه جا تعطیله کاش چکش کنی ببینی خدایی نکرده بالا نرفته باشه
0
1400/02/13
سوال کننده
تو دستگاه گزاشتم الان دیگ بدنش زرد نیس
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
به خاطر سلامتیش باید اینارو هم تحمل کرد من که طاقت نداشتم باباش میبرد
0
1400/02/13
سوال کننده
ینی بهداشتم تعطیله؟
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
تعطیل رسمیه
0
1400/02/13
سوال کننده
ای بابا
0
1400/02/13
سوال کننده
بدنشووچشاش زرد نیست دیگ
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ازمایشگاه خصوصی هم برید بگید ازمایش زردی بگیرم یه رب جوابو میدن
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خداروشکر انشالله که پایین اومده ولی به اونا اکتفا نکن
0
1400/02/13
سوال کننده
باشه
0
1400/02/13
سوال کننده
زنگ زدم ب ازمایشگاها میگن الان دیگ تست نمیگیرن 😔😔😔
0
1400/02/13
سوال کننده
نگرانم🥺🥺🥺🥺
0
1400/02/13
sally dady
نگران نباش واسه زردی اگه زیاد نیسمیگن تا سه ماه میمونه کم کم میره.منم بچما ۲روز گذاشتم تو دستگاه اما هنوززرده.هرچی شیر بخوره کمتر میشه.
0
1400/02/13
سوال کننده
زردی بچت چند بود
0
1400/02/13
سوال کننده
اره دکترم همینو گفت تا س ماه میمونه با شیر خوردن و دفع از بین میره خداروشکر دخترم زرد نیست اصلا
0
1400/02/13
سوال کننده
چندوقت یکبار تست میگیری ازش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




