نمیدونم چرا عکس ارسال نمیشه😩
ن قندت یکساعتتون ک از حد نرمالم پایین تره
مرسی عزیزم.چون خیلی شیرینی میخورم مخصوصا زولبیا بامیه
نرماله . شیرینی هم زیاد نخور
من ک اصلا شیرین نمیخورم. قندمم از قبلا پایین بود الانم خوبه
مرسی.باشه . مجبورم جلو خودمو بگیرم
سعی کن زیاد نخوری چون ممکنه تو هفته های بالاتر باعث دیابت و افزایش مایع دور جنین بشه
سلام قند و سایر فاکتورها طبیعی است