سلام دوستان کسی بوده چهار روز قبل پریودی بی بی چکش مثبت شده باشه ؟
0
1400/02/13
سوال کننده
الان بی بی زدی
0
1400/02/13
mahtab ...
نه صبح زدم
0
1400/02/13
سوال کننده
به سلامتی هورا چشمت روشن
0
1400/02/13
mahtab ...
منفیه 😐
0
1400/02/13
mahtab ...
خط تبخیر بود خط بارداری نبود
0
1400/02/13
mahtab ...
هیچ علایمی هم ندارم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
اشکال نداره عزیزم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
انشالله ماه بعد
0
1400/02/13
mahtab ...
پریودم نشدم فقط پهلوهام تیرمیکشن
0
1400/02/13
سوال کننده
یعنی چی ؟!
0
1400/02/13
mahtab ...
ولی یه چیزی که هست اینه من تاحالا تو عمرم یبس نشدم نمیدونم چرا مقعدم ورم کرده
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
ببین من ۲بار حامله شدم تنها علائم اولیه بارداری سینه درده با ترشح
0
1400/02/13
mahtab ...
یعنی منفی☹️☹️☹️☹️
0
1400/02/13
سوال کننده
خوب شاید حامله باشی یبوست اولین نشانه است
0
1400/02/13
سوال کننده
ببخشید من اصلاحش و نمیدونستم
0
1400/02/13
mahtab ...
یبس نیستم اصلا فقط بی دلیل ورم مقعدی گرفتم
0
1400/02/13
mahtab ...
انقدر بی بی چک زدم تو این دوسال که نگم برات😑😑
0
1400/02/13
سوال کننده
وای من هم همینطور
0
1400/02/13
mahtab ...
همه چی ممکنه انقدر که ماعجیب غریبیم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
همچی حکمت داره ناامیدنشین
0
1400/02/13
faezeh babanezad
یسری چیزا رو ما ها نمیتونیم بفهمیم
0
1400/02/13
سوال کننده
توکل ب خدا
0
1400/02/13
mahtab ...
حکمت ما هم تو بچه دارنشدنه 😐😐😐 قربون حکمت خدا برم من
0
1400/02/13
faezeh babanezad
کی گفته نمیشی
0
1400/02/13
سوال کننده
وقتی نمیخوای راحت باردار میشی نمیدونی از کجا اومده
0
1400/02/13
faezeh babanezad
شاید یکی زود یکی دیر
0
1400/02/13
faezeh babanezad
صبورباش گلم
0
1400/02/13
mahtab ...
نمیتونم اینو بپذیرم عصبی میشم
0
1400/02/13
سوال کننده
نه اینجوری نگو
0
1400/02/13
mahtab ...
خیلی توذوقم خورده
0
1400/02/13
سوال کننده
الان کاملا نازایی از بین رفته
0
1400/02/13
mahtab ...
اینا واسه دیروز و امروزه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
دقیقا مثل من
0
1400/02/13
mahtab ...

0
1400/02/13
faezeh babanezad
درکت میکنم انتظار سخته اونم هرماه ولی یکم صبرتو بیشتر کن..حمام میری غسل صبر حضرن زینب بده
0
1400/02/13
mahtab ...
بالایی امروز صبحه
0
1400/02/13
faezeh babanezad
به هاله زده ک
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
آره تبخیره
0
1400/02/13
mahtab ...
پایینی دیروز
0
1400/02/13
سوال کننده
چند روز از تاخیرت گذشته
0
1400/02/13
faezeh babanezad
تبخیر چیه باز
0
1400/02/13
mahtab ...
فردا موعدمه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
آمپول آزادسازی زده بودی؟
0
1400/02/13
mahtab ...
مشخصه تبخیره
0
1400/02/13
mahtab ...
نه نزدم
0
1400/02/13
mahtab ...
سه دوره مدروکسی من دوره قبل تموم شد
0
1400/02/13
سوال کننده
من تا حالا آمپول نزدم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
منم چندماه پیش اینجوری نازک خط انداخت
0
1400/02/13
سوال کننده
من متفورمین میخورم
0
1400/02/13
mahtab ...
باید این ماه برم پیش دکترم نوبت دارم اخر اردیبهشت
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
من کلومیفن با لتروزول میخورم
0
1400/02/13
mahtab ...
منم میخورم با یدوفولیک
0
1400/02/13
faezeh babanezad
ایناچیه نخورین بابا
0
1400/02/13
سوال کننده
چه شهری هستید
0
1400/02/13
mahtab ...
گرگان
0
1400/02/13
سوال کننده
دقیقا
0
1400/02/13
mahtab ...
تبخیره خب
0
1400/02/13
سوال کننده
دکتر داده .تنبلی تخمدان دارم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
هوم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
من برم پیجی که مارال فرستاد ببینم چه خبره اونجا
0
1400/02/13
سوال کننده
خیلی جالبه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
شاید فرجی شد🙄
0
1400/02/13
mahtab ...
انشالله که نتیجه بگیری
0
1400/02/13
سوال کننده
هایلایت ها هم نگاه کن
0
1400/02/13
سوال کننده
به خدا دعام میکنی
0
1400/02/13
سوال کننده
نمیدونی چقدر معروفه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
مرسی عزیزم 😘😘
2
1400/02/13
سوال کننده
بچه ها تورو خدا واسم دعا کنی
0
1400/02/13
faezeh babanezad
بچه ها میدونید چ موقعی میتونم رنگ بریزم؟
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
انشالله به حق همین شبا دامنت سبز میشه عزیزم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
آمییییییییین
0
1400/02/13
سوال کننده
انشالله همچنین شما
0
1400/02/13
سوال کننده

برای منم اینجوری افتاد
0
1400/02/13
سوال کننده
البته الان زدم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
منفیه بنظرم
0
1400/02/13
سوال کننده
اره
0
1400/02/13
سوال کننده
چرا وسط
0
1400/02/13
faezeh babanezad
ولی یکم صبرکن
0
1400/02/13
سوال کننده
همون ب قول دوستم تبخیر 🤗
0
1400/02/13
faezeh babanezad
ببین اتفاقی میفته
0
1400/02/13
زهرا سمیری
وای خدا یعنی منم شکمم اینجور میشه🥺🥺🥺🤲🤲🤲🤲یاامام علی خودت کمکم کن بحق این روزای قدر😭😭😭😭😭
0
1400/02/13
زهرا سمیری
بچم سالم باشه
0
1400/02/13
faezeh babanezad
الان ناراحتی یا خوشحال؟؟؟
0
1400/02/13
سوال کننده
الان حامله ای
0
1400/02/13
زهرا سمیری
ن والله خوشحالم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
بهش پیام دادم کاش زود جواب بده😭
0
1400/02/13
زهرا سمیری
فقط ازاهل بیت میخوام بچم سالم باشه
0
1400/02/13
faezeh babanezad
خب کوهنوز تو توهفته ۱۰ درسته
0
1400/02/13
زهرا سمیری
همین چیزی دگه ایی نمیخوام
0
1400/02/13
زهرا سمیری
بله
0
1400/02/13
faezeh babanezad
من تو۲۷هفتم اینه شکمم ناراحتم میگم کوچیکه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
مارال برام تو دایرکت میفرسته یا از با پیک؟
0
1400/02/13
سوال کننده
انشالله ک جواب بگیری و دسش برات داقعا سبک باشه
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اره خیلی دارم دگه تاشکمم یکم بپره جلو البته من شکم دارم ازاول مثل شما
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
کاش زودتر آشنا شده بودم ☹
0
1400/02/13
faezeh babanezad
میتونم ببینم
0
1400/02/13
سوال کننده
تو واتس اپ ..
ی دستور حلوا و چنتا قرص و باید خودت تهیه کنی
فقط بهت میگه چه جوری درسش کنی راحته
مثل معجون
ی دستور حلوا و چنتا قرص و باید خودت تهیه کنی
فقط بهت میگه چه جوری درسش کنی راحته
مثل معجون
1
1400/02/13
زهرا سمیری
فدات خواهری انشالله..الهی بحق این شبای قدر خدا هم به شمایه بچه سالم وصالح بده ودلتوشادکنه
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
آها خب پس نگران دیر رسیدنش نیستم
0
1400/02/13
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
فرستادنی دیر بدستمون میرسه
0
1400/02/13
سوال کننده
الهی امین انشالله اینجا همه بیاییم با خبر خوش
0
1400/02/13
زهرا سمیری
عکس شکمم؟؟الان کسی نیس ازم عکس بگیره😀
0
1400/02/13
سوال کننده
نه تو واتس اپ میفرسته
0
1400/02/13
زهرا سمیری
انشالله بحق امام علی واین شبای قدر
0
1400/02/13
faezeh babanezad
اره گفتم ببینم چون خودم از تقریبا ۸هفته عکس میگرفتم هرماه ازخودم ک تغییراتو بفهمم
0
1400/02/13
سوال کننده
از امشب من ب غیر از خودم ب خدا قسم برای تک تک شماهم دعا میکنم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
دعا درحق دیگران زودتر مستجاب میشه جونم
0
1400/02/13
زهرا سمیری
ن خواهر من الان انگار ۳ماهمه ولی ن معلومه چون شکم دارم خودم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
افرین
0
1400/02/13
faezeh babanezad
بچه اوله؟؟
0
1400/02/13
زهرا سمیری
فدات خواهرمنو فراموش نکن🥺🥺🥺بچم سالم وسلامت بیادبغلم
0
1400/02/13
زهرا سمیری
بله
0
1400/02/13
faezeh babanezad
خب بسلامتی طبیعیه عزیز..میگن بعد ۷ماه یهو میزنه جلو شکم
0
1400/02/13
زهرا سمیری
سلامت باشه گلم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
طبق برنامه اما زایمانت کی میشع؟؟
0
1400/02/13
سوال کننده
حتما عزیز دلم
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اره میگن بچه اول شکم نمیزنه بیرون زیاد
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اذر فکرکنم ۱۰اذر زده
0
1400/02/13
faezeh babanezad
برا منو تو سونو ها زده ۲۱تا۲۲مرداد ولی برنامه میگه ۱۸مرداد
0
1400/02/13
سوال کننده
خانم های باردار شماهم برای ما دعا کنید شیر تو سینه هاتون هست خدا حاجت دلتون و زود میده
0
1400/02/13
سوال کننده
بچه شما جنسیتش چیه
0
1400/02/13
faezeh babanezad
چشم حتما حتما حتما خدا دامنتو هرجی زودتر سبز کنه و لگد کوچولوتو حس کنی
0
1400/02/13
faezeh babanezad
فک نکنم معلوم شده زوده
0
1400/02/13
faezeh babanezad
چون اولین سونو ۱۲هفتگیع ک اونم حدس میگه ک فلان هس یا فلان
0
1400/02/13
زهرا سمیری
برنامه علکی میزنه
0
1400/02/13
زهرا سمیری
انشالله گلم بحق این شبا
0
1400/02/13
زهرا سمیری
هنوز نرفتم سونوگلم
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اره گفتم برم ۳بعدی بهتره
0
1400/02/13
faezeh babanezad
۳بعدی رو ۴ماه برو ک میشه غربالگری مرحله دوم یا انومالی
0
1400/02/13
faezeh babanezad
ک بچت درست شه بتونی ببینیش
0
1400/02/13
زهرا سمیری
ن غربالگری وانتی و... نمیدم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
من ک سی دی گرفتم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
واه چرا
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اینایه چیز چرتن
0
1400/02/13
زهرا سمیری
خیلیادادن وبشون گفتن بچتون سالمه بعدکا بدنیا بیاد بچه هزارمشکل داره
0
1400/02/13
faezeh babanezad
ن نگو این حرفو
0
1400/02/13
faezeh babanezad
برو حتما
0
1400/02/13
زهرا سمیری
ویا بچه سالمه وبشون میگن بچه مشکل داره ومیزارن سقط کنن بعدباکلی ازمایش و... میگن ن بچه سالم بود وهیچ مشکلی نداره
0
1400/02/13
زهرا سمیری
مثل الان زن پسرعموم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
همه نیستن ک
0
1400/02/13
faezeh babanezad
حالا ی چن تا شاید برحسب اتفاق
0
1400/02/13
زهرا سمیری
زنش بارداره رفت ان تی بش گفتن سالمخ
0
1400/02/13
زهرا سمیری
بعدرفت غربالگری گفتن ن بچت ۱۵ درست مشکل داره
0
1400/02/13
زهرا سمیری
باید تکرارکنی تکرار کرد گفتن ن بچه سالمه فقط علکی وچیز چرتنچر
0
1400/02/13
زهرا سمیری
چراقبلا اینانبودن
0
1400/02/13
زهرا سمیری
جدیدا اومدن
0
1400/02/13
زهرا سمیری
یه دکتربزرگیههه تعریف میکرد که اصلاگول این چیزارونخورید ونرید این جدیدا ازامریکا تشکیل شدن لازم نی برید غربالگری وان تی وانومالی و....
0
1400/02/13
زهرا سمیری
بخدا خود دکتره تعریف میکرد دانشمندهست
0
1400/02/13
زهرا سمیری
گف چرا قبلا نبودن الان اومدن
0
1400/02/13
faezeh babanezad
چ میدکنمو
0
1400/02/13
faezeh babanezad
خودت میدونی
0
1400/02/13
mahtab ...
😐😐😐😐
0
1400/02/13
mahtab ...
😐😐😐😐😐
0
1400/02/13
mahtab ...
از همینجا تا خود آمریکا😐😐😐😐
1
1400/02/13
mahtab ...
خب این دکتر بزرگ به پیشرفت علم و تکنولوژی اعتقادی ندارن گویا😐😐😐
1
1400/02/13
زهرا سمیری
فقط خدا
0
1400/02/13
زهرا سمیری
واهل بیت
0
1400/02/13
زهرا سمیری
ایناچیزی نیستن
0
1400/02/13
زهرا سمیری
یه چیزی چرتن
0
1400/02/13
زهرا سمیری
اصلاقبول ندارم
0
1400/02/13
faezeh babanezad
سحری درست کردین
0
1400/02/13
s.s.s rad
منم ۵روز قبل مثبت شد
0
1400/02/13
s.s.s rad
مارک بی بی چکم وندفو بود
0
1400/02/13
الهه م
آره من ۴ روز قبل از موعد بی بی چک زدم
0
1400/02/13
فاطمـه
منم ۵ روز قبل مثبت شد منتهی با بی بی چک وندفو قلمی
0
1400/02/13
فاطمـه

0
1400/02/13
فاطیما احمدی
😐😐
0
1400/02/13
فاطیما احمدی
بیبی وندفو زودتر نشون میده
0
1400/02/13
فاطمـه
البته من سونو رفته بودم میدونستم تخمک گذاریم ۱۳ دوره ام بوده.. که ده روز بعد از تخمک گذاریم بی بی چک و آزمایشم مثبت شد.
اگر تخمک گذاری دیرتر باشه نشون نمیده
اگر تخمک گذاری دیرتر باشه نشون نمیده
0
1400/02/13
.... .
امار دادن که اگر غربالگری اجباری حذف بشه در سال 70هزار تا نوزاد با مشکلات ژنتیکی به دنیا میان
0
1400/02/13
... ......

0
1400/02/13
... ......
به نظرتون این مثبته؟
0
1400/02/13
... ......
الان۷ روز گذشته از پریودم اینم سه روز پیش زدم
0
1400/02/13
fatemeh 🥰
سلام
اره مثبته
اره مثبته
0
1400/02/13
فاطمـه
بعد چنددیقه این هاله افتاد؟
اگر زیر ده دیقه باشه آره مثبته😍
اگر زیر ده دیقه باشه آره مثبته😍
0
1400/02/13
👸Zahra👸 Moghadam

0
1400/02/13
👸Zahra👸 Moghadam
سلام این مارک بی بی خوبه؟
0
1400/02/13
فاطمـه
آره برای من ک عالی بود
0
1400/02/13
فاطمـه
سلام.
0
1400/02/13
👸Zahra👸 Moghadam
ممنون عزيزم
0
1400/02/13
سوال کننده
ممنونم بابت راهنماییتون
0
1400/02/13
... ......
تست زدم سریع یه خط افتاد انداختم دور چند ساعت بعد رفتم نگا کردم دیدم هاله انداخته
0
1400/02/13
فاطمـه
خواهش میکنم زهراجان.
اگر مطمئن بشی تخمک گذاریت چه روزی هست دقیق، ده روز بعدش احتمالا نشون میده. البته ممکنه لقاح دیرتر هم اتفاق افتاده باشه. ولی هرچی بتونی تا موعدت صبرکنی بهتره.
اگر مطمئن بشی تخمک گذاریت چه روزی هست دقیق، ده روز بعدش احتمالا نشون میده. البته ممکنه لقاح دیرتر هم اتفاق افتاده باشه. ولی هرچی بتونی تا موعدت صبرکنی بهتره.
0
1400/02/13
سوال کننده
من برای اولین بار مطمعن بودم صددرصد حامله هستم
واقعا دیشب ک بی بی زدم خیلی حالم بده
واقعا دیشب ک بی بی زدم خیلی حالم بده
0
1400/02/13
سوال کننده
چه جالب ولی این و نمیدونستم
0
1400/02/13
فاطمـه
پس اعتماد نکن بهش.
یه بار دیگه فردا پس فردا بی بی بزن. تا ده دیقه، یه ربع صبر کن ببین دو خط میشه یانه.
یه بار دیگه فردا پس فردا بی بی بزن. تا ده دیقه، یه ربع صبر کن ببین دو خط میشه یانه.
0
1400/02/13
فاطمـه
عزیزم خدا بزرگه. ان شاءالله ماه بعد دیگه حتما میشه.
خدا غافلگیرت میکنه ان شاءالله😍😍❤❤
خدا غافلگیرت میکنه ان شاءالله😍😍❤❤
0
1400/02/13
👸Zahra👸 Moghadam
من این ماه اصلا اقدام نداشتم ولی نمیدونم چرا پریود نشدم😂😂😂😂
0
1400/02/13
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
مارال بی بی زدی؟
0
1400/02/13
فاطمـه
راستی شما اگر ۴ روز ب موعد زدی هنوز زوده ها.. صبرکن تا موعدت دوباره بزن
0
1400/02/13
mahtab ...
من که امروز موعدمه و بی بی دیروز منفی بوده و هیچ علایمی ندارم جز گاهی یه درد خفیف زیر دل
0
1400/02/13
mahtab ...
بهار فصل گرده افشانیه خواهر احتمالا از این راه باردارشدی😂
0
1400/02/13
سوال کننده
زدم ولی هنوز نرفتم نگاهش کنم 🙈
0
1400/02/13
سوال کننده
تورو خدا امشب برام دعا کنید
0
1400/02/13
سوال کننده

متاسفانه این شد جواب امشب ولی اصولا من پریودی های نامنظمی دارم باید ۱۸ پریود بشم مثلا. ماه پیش ۱۸ بوده ماه قبلش ۱۷ حالا این ماه و نمیدونم ... شوهرم میگه صبر کن ولی من میگم این جواب درسته
0
1400/02/13
mahtab ...
منم امروز موعدمه زدم همینقدر منفی بود
0
1400/02/14
سوال کننده
انشالله دوستم ب حق این شب عزیز ک دامنت و خدا سبز کنه
همین چند روز بیای اینجا اعلام کنی حامله ای
همین چند روز بیای اینجا اعلام کنی حامله ای
0
1400/02/14
سوال کننده
منم هنوز امیدوارم 🥰
0
1400/02/14
mahtab ...
خدا از دهنت بشنوه دختر انشالله قسمت همه آرزومندا
0
1400/02/15
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
مارال این پیجی که به من نعرفی کردی اصلا حواب نمیدن😒
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها میشه ببینین آزمایش دوستم مثبته یا نه؟
- اقدام ب بارداری بعد از ۶ ماه
- 💛💛سلام دوستای اومایی. یه سوال💛💛
- دردشدید شکم و معده
- خانمایی که میخوان این ماه اقدام کنن بیان دورهم باشیم
- کسی تواصفهان دکترخوب سراغ داره
- موادغذایی و دمنوش های مفید
- احتمال اینکه باردار باشم و بی بی چک نشون نده هست؟
- پریودی نامنظم برای اقدام ب بارداری
- برای فعال سازی و تحریک تخمدان چکار کنم؟



996

