وگرنه از دیروز یه چشم اشکه یه چشم خون از بس زار زدم. دلم شکسته بخدا
. دیروز رفتم سونو قلب
دکتر سونو گفت جنین تشکیل نشده. ساک حنالگی و کیسه زرده هست ولی جنینی ندید.
طبق سونو من الان 8 هفتمه.
دکترم دوباره سونو مجدد نوشت انجام بدم چند روز دیگه.
میخوان بدونم امیدی هست یا نه.
چون گفت این سونو دوم که انجام دادی اگر جنین نبود بیا دارو بدم تا بیفته.
من نه لک دارم نه خونریزی هیچی نداشتم.
کمک کنید توروخدا.
پرسش (1400/02/12):
سلام دوستان خوبین میشه منم راهنمایی کنید که اگر امیدی هست خوشحال باشم.
1712
758
1400/02/12
سوال کننده
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
چ میدونم والا انشالله
مامانم الان میگ ی کاری بکنین دیگ شماهم
مامانم الان میگ ی کاری بکنین دیگ شماهم
0
1400/02/12
سوال کننده
توکلت بخدا باشه
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
همین سینه خیلی برای من نشونه قوی بود
همین ک درد نداشت فهمیدم ضربان نداره
همین ک درد نداشت فهمیدم ضربان نداره
0
1400/02/12
سوال کننده
سینه هات درد نداشت
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
نه نوکش سفت و دردناک و بزرگ بود
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
همه سینه م نبود
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
ولی کلش یکم سفت بود
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
درد نداشت فقط
0
1400/02/12
سوال کننده
چرا من درد میکنه ضعف میکنه
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
سینه درد خوبه
0
1400/02/12
yasi
هانی من رو شکمم که میخوابم سینه درد دارم فقط😐
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
روش حساس ک نباش نوکش چجوریه
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
برای همه ک ی جور نی سمیرا
0
1400/02/12
سوال کننده
آره برای همه یه جور نیست
0
1400/02/12
yasi
نوکش دست که میزنم درد داره
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
کسی ک از اول درد نوک داشته منظورمه
0
1400/02/12
yasi
اصلا نمیدونی چه حالیم که
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
خب همینه دیگ
من زیر دوش میرفتم ضعف کردم
من زیر دوش میرفتم ضعف کردم
0
1400/02/12
yasi
من از اول همینجوری بود دردش
0
1400/02/12
yasi
آره منم
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
اره برای هرکس ی حدی داره
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
کلا خیلیا هستن تهوع یا بالا نمیارن
0
1400/02/12
سوال کننده
من حتی لباسم میخورد درد میکرد
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
اره همینطوره
0
1400/02/12
سوال کننده
آره
0
1400/02/12
سوال کننده
توکل بخدا دیگه
0
1400/02/12
سوال کننده
من میذارم هفته دیگه میرم ببینم خدا چی میخواد
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
اره توکل بر خدا
0
1400/02/12
سوال کننده
من برم این شوهرم روزه است خخخخ یه چیزی آماده کنم براش
0
1400/02/12
🤱 Hani Joonii💜
الهی برو من ک تلپم😁
0
1400/02/12
فاطمـه
:)
ببین دیگه.. فقط آروم باش😍❤
ببین دیگه.. فقط آروم باش😍❤
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
سلام الی جونم چطوری
0
1400/02/13
سوال کننده
سلام هانیه جان فدات خوبم بدک نیستم.
کمر درد شدید دارم زیر دلمم درد میکنه
از یه طرفم حالت تهوع.
کمر درد شدید دارم زیر دلمم درد میکنه
از یه طرفم حالت تهوع.
1
1400/02/13
سوال کننده
دارم جوشن کبیر گوش میدم. ان شاء الله به حق این شب عزیز خود حضرت علی واسطه بشه...
از امام حسین خواستم به حضرت علی اصغرش قسمش دادم که اونم شفاعتم کنه پیش خدا. هر سال موقع شهادت حضرت علی اصغر شیر بدم
از امام حسین خواستم به حضرت علی اصغرش قسمش دادم که اونم شفاعتم کنه پیش خدا. هر سال موقع شهادت حضرت علی اصغر شیر بدم
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
نذرت قبول عزیز دلم منم بیادتمو دعا گوتم
انشالله ک هر چی خیر و صلاحه بشه
انشالله ک هر چی خیر و صلاحه بشه
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
الی ببخشید مزاحم میشم
از اونجا نپرسیدی سونو ازاد قیمتش چنده؟
از اونجا نپرسیدی سونو ازاد قیمتش چنده؟
1
1400/02/13
سوال کننده
قربونت بشم عزیزم. محتاجم به دعا هانیه جان
1
1400/02/13
سوال کننده
ان شاء الله توام حاجت روا بشی به زودی
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
انشالله
الهی ک همه ب حرمت این شبا حاجت روا بشن
الهی ک همه ب حرمت این شبا حاجت روا بشن
0
1400/02/13
سوال کننده
فکر کنم 150 باشه سوال نکردم
چون با بیمه نوشته 125 ولی آزاد فکر کنم 150 باشه سونو قلب
چون با بیمه نوشته 125 ولی آزاد فکر کنم 150 باشه سونو قلب
0
1400/02/13
سوال کننده
سونو رحم رو قیمت نکردم
0
1400/02/13
سوال کننده
شرمنده اینقدر اونروز بعد از اومدن از اتاق سونوگرافی گریه کردم که هیچی حالیم نبود
0
1400/02/13
سوال کننده
راستی مرضیه هم بی بیش مثبت شد خداروشکر
1
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
عه🤩🤩🤩🤩کجاس خداروشکر الان بفکرش بودم الله اکبر
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
دشمنت شرمنده جیگر فدا سر نی نی مون
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
چقد واس مرضیه خوشحال شدم خداییش الهی ک نگه دارش باشه
1
1400/02/13
sepideh KM
سلام الی جون خوبین....
بهتری؟
از حالت بی خبرمون نذار. امیدوارم تو این شبا حاجت روا بشیم هممون
بهتری؟
از حالت بی خبرمون نذار. امیدوارم تو این شبا حاجت روا بشیم هممون
1
1400/02/13
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم. توکل بخدا ان شاء الله هفته دیگه میرم هر چی صلاح خدا باشه
0
1400/02/13
سوال کننده
آره خداروشکر. منم خوشحال شدم
همه رو جر داد از بس علائم گفت. هی بهش میگفتن بی بی بزن نمیزد آخرش زد مثبت بود تاپیک هم زده بود.
همه رو جر داد از بس علائم گفت. هی بهش میگفتن بی بی بزن نمیزد آخرش زد مثبت بود تاپیک هم زده بود.
0
1400/02/13
سوال کننده
التماس دعای مخصوص دارم از همگی
0
1400/02/13
sepideh KM
چشم حتما عزیزم...❤
0
1400/02/13
سوال کننده
😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏❤️
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
من ندیدم ک
0
1400/02/13
سوال کننده
چرا. زده است 17 روز بعد از تزریق آمپول فکر کنم
0
1400/02/14
🤱 Hani Joonii💜
مرضیه گرده خودمون میگفتی؟
چرا نزده بارداری یا همه جا حرف زده حرفاش مثل اینک + نشده
چرا نزده بارداری یا همه جا حرف زده حرفاش مثل اینک + نشده
0
1400/02/14
سوال کننده
خخخخ چرا بابا الانم بی بی گذاشته واتس
0
1400/02/14
سوال کننده
ولی هنوز آزمایش نرفته بنده خدا باور نداره 😅
0
1400/02/14
مامان امیرعلی ☺
مرضیه باردار شده؟خداروشکز
0
1400/02/16
sepideh KM
سلام الی جان چطوری عزیزم؟ خوبی؟
0
1400/02/16
سوال کننده
سلام سپیده جان
0
1400/02/16
سوال کننده
ممنون تو خوبی گلم بهتری
0
1400/02/16
Ati ♧
الی خانوم رفتی سونو جدید؟جنین تشکیل شده؟
2
1400/02/16
سوال کننده
فدات شم مرسی ازتون که پیگیر هستین. نه راستیتش
هفته جدید میخوام برم سه شنبه ان شاء الله
دکترم گفت هفته جدید برو سونو واژینال برام نوشت
هفته جدید میخوام برم سه شنبه ان شاء الله
دکترم گفت هفته جدید برو سونو واژینال برام نوشت
1
1400/02/16
sepideh KM
به اُمید خدا گلم😍 الهی دلت شاد بشه به زودی....
توکل بر خدا عزیز دلم
توکل بر خدا عزیز دلم
0
1400/02/16
سوال کننده
ممنون سپیده جان بازم برام دعا کنین
0
1400/02/16
sepideh KM
چشم حتما عزیزم.
0
1400/02/16
سوال کننده
❤️❤️❤️❤️❤️
0
1400/02/16
sepideh KM
⚘❤⚘❤⚘❤⚘❤
0
1400/02/16
سوال کننده
ان شاء الله هفته جدید رفتم. هر اتفاقی افتاد خبر میدم. ان شاء الله توکل بخدا خیره برام
1
1400/02/16
sepideh KM
بسلامتی عزیزم....تو فکرش نباش تا روزش برسه....
😍❤
😍❤
1
1400/02/16
sepideh KM
تو اطلاعات پزشکی اوما خوندم وقتی کیسه ی زردی نیست یعنی جنین نیست و بارداری نا موفق...
اما شما عزیزم کیسه ی زرد تشکیل شده برات😍❤ یعنی نی نی هستش و حالش خوبه
اما شما عزیزم کیسه ی زرد تشکیل شده برات😍❤ یعنی نی نی هستش و حالش خوبه
3
1400/02/16
سوال کننده
خداروشکر. آره درست میگی امیدم بخداست میدونم هست... فقط تنبله
1
1400/02/20
سوال کننده
سلام دوستان. یه درخواستی از همتون داشتم. من فردا سونو قلب دارم.
10 روز پیش رفتم سونو ساک حاملگی و کیسه زرده تشکیل شده بود ولی دکتر جنینی ندید. دکترم گفت یه هفته دیگه تکرار کن سونو.
درخواستم اینه میخواستم اگر میشه یه دعایی هر دعایی بلدین در حق من بکنین که با نفس های گرمتون ان شاء الله خدا بهم جنینم رو سالم و سلامت بده
بخدا 10 روزه روزگارم سیاه شده مردم و زنده شدم تو این مدت. همش گریه و زاری همش نذر و نیاز
خواهش میکنم هر کی هر دعایی بلده در حق من بکنه که فردا رفتم سونو با خبر خوش برگردم پیش خانوادم....
ممنون از همگیتون ان شاء الله همگی حاجت روا بشین ... 😢😢😢😢😥😥😥😥😥😥😥
10 روز پیش رفتم سونو ساک حاملگی و کیسه زرده تشکیل شده بود ولی دکتر جنینی ندید. دکترم گفت یه هفته دیگه تکرار کن سونو.
درخواستم اینه میخواستم اگر میشه یه دعایی هر دعایی بلدین در حق من بکنین که با نفس های گرمتون ان شاء الله خدا بهم جنینم رو سالم و سلامت بده
بخدا 10 روزه روزگارم سیاه شده مردم و زنده شدم تو این مدت. همش گریه و زاری همش نذر و نیاز
خواهش میکنم هر کی هر دعایی بلده در حق من بکنه که فردا رفتم سونو با خبر خوش برگردم پیش خانوادم....
ممنون از همگیتون ان شاء الله همگی حاجت روا بشین ... 😢😢😢😢😥😥😥😥😥😥😥
2
1400/02/20
🤱 Hani Joonii💜
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
انشالله بسلامتی توکل بخدا عزیزدلم
انشالله بسلامتی توکل بخدا عزیزدلم
0
1400/02/20
سوال کننده
😭😭😭😭😭😭😢😢😢
1
1400/02/20
🤱 Hani Joonii💜
ناراحت نباش هر چی باشه خیره راضی باش ب رضای خدا
0
1400/02/20
سوال کننده
درسته عزیزم.
0
1400/02/21
سوال کننده
بچه ها هستین
0
1400/02/21
hadis hadis
اره
0
1400/02/21
hadis hadis
چیشدرفتی سنو
0
1400/02/21
سوال کننده
سلام آره عزیزم
0
1400/02/21
hadis hadis
چیشد
0
1400/02/21
hadis hadis
انشالله خوشبخبرباشی
0
1400/02/21
.... .
سلام خیره انشالله
0
1400/02/21
.... .
مطمنم خوش خبری
2
1400/02/21
سوال کننده
بچه ها منم رفتم سونو. دکتر بهم گفت جنین تشکیل شده ولی قلب هنوز تشکیل نشده سن چنین رو زد 6 هفته و چند روز.
بهش گفتم دکتر من 10 روز پیش رفتم ساک و کیسه زرده بوده ولی جنین نبوده احتمالش هست چون جنین دیر تشکیل شده قلبش هم دیرتر تشکیل بشه. گفت آره احتمالش خیلی زیاده.
بهش گفتم دکتر من 10 روز پیش رفتم ساک و کیسه زرده بوده ولی جنین نبوده احتمالش هست چون جنین دیر تشکیل شده قلبش هم دیرتر تشکیل بشه. گفت آره احتمالش خیلی زیاده.
0
1400/02/21
سوال کننده
قربونتون ممنون. خداروشکر دوستای دیگم میگن دیر تشکیل شده پس قلبش هم دیر تشکیل میشه
0
1400/02/21
hadis hadis
اخی عزیزم خب خداروشکر..خیلی خوشحال شدم..نگران نباش قلبشم تشکیل میشه یکی دوهعته دیگه
1
1400/02/21
سوال کننده
ان شاء الله آره. همه میگن لقاحت دیر بوده و پس قلبش هم تشکیل میشه
0
1400/02/21
hadis hadis
خداروهزاربارشکرعزیزددلم
0
1400/02/21
سوال کننده
الان یه چیزی
0
1400/02/21
hadis hadis
اره عزیزم دیگه سنوی واژینال دقیق تره
0
1400/02/21
سوال کننده
بچه ها به من گفتن تاریخ بارداریت رو بر اساس جنین بزن
0
1400/02/21
سوال کننده
این شکمی بود. این سونویی که رفتم واژینال قبول نمیکرد
0
1400/02/21
hadis hadis
اولین بارفقط بهت استرس دادن سنوگرافیا
0
1400/02/21
سوال کننده
منشی هم بهم گفت بهتر انجام ندادی امکان داشت خونریزی بیفتی جون جنینت کوچیکه
0
1400/02/21
سوال کننده
آره خدا لعنتشون کنه
0
1400/02/21
hadis hadis
چون که لقاحت دیرصورت گرفته بخاطرهمون میگه
0
1400/02/21
سوال کننده
آره. خوب درسته. یا من همون 9 هفته بارداری بزنم
0
1400/02/21
سوال کننده
امروز گفت 9 هفتته ولی جنین 6 هفته است
0
1400/02/21
hadis hadis
ازپریودی حساب کرده نه هفتته ولی سن دقیق بچه شیش هفتس..چون لقاح دیرصورت گرفته..
0
1400/02/21
سوال کننده
آره دقیقا
1
1400/02/21
سوال کننده
پس من امیدوار باشم ان شاء الله قلبش تشکیل میشه
0
1400/02/21
hadis hadis
دیگه استرس هیچی هم نداشته باش.به امیدخداقلب کوجولوشم تشکیل میشه..نگف کی بیا دوباره؟
0
1400/02/21
سوال کننده
دکتر سونو وقتی جریان 10 روز پیش رو بهش گفتم گفت یه هفته دیگه بیا ولی مامانم میگه بذار دو سه هفته دیگه. نمیذارم برم. میگه صبر کن ان شاء الله قلبش هم تشکیل شده تا اونموقع
0
1400/02/21
hadis hadis
یکی دوهفنه دیگه بروکه میشه هشت هفته..
0
1400/02/21
سوال کننده
ان شاء الله توکل بخدا
0
1400/02/21
hadis hadis
براساس سن جنین حساب کن هروقت هشت هفته یانه هفتت شدبروسنوقلب
0
1400/02/21
سوال کننده
آره حتما
0
1400/02/21
hadis hadis
خداپشتوپناهت باشه عزیزم
0
1400/02/21
hadis hadis
ازالانم چیزای مقوی بخوربخودت برس قشنگ
0
1400/02/21
سوال کننده
قربونتون ممنون آره حتما
1
1400/02/21
sepideh KM
سلام عزیز دلم بخدا خیلی تو فکرت بودم...اما کار داشتم پیام ندادم....از صمیم قلبم برات خوشحالم گلم...
انشالله قلب کوچولو قشنگشم میزنه برات.
و بسلامتی بغل بگیری نی نی رو😍❤⚘🎊🎈
انشالله قلب کوچولو قشنگشم میزنه برات.
و بسلامتی بغل بگیری نی نی رو😍❤⚘🎊🎈
0
1400/02/21
سوال کننده
سلام سپیده جان مرسی عزیزم و خداروشکر آره خیلی خوشحالم. دکتر سونو هم خوب بود بهم امیدواری داد گفت وقتی جنینت دیر تشکیل شده حتما قلبش هم دیر تشکیل میشه. گفت دوباره بیا حتما
0
1400/02/21
سوال کننده
من الان بر طبق سونو و سن جنین زدم. جنینم 6 هفته و 1روزشه
1
1400/02/21
sepideh KM
ای جانم خدا براتون حفظش کنه توکل بر خدا گلم😍❤
خوشحالیت ماندگار باشه الهی....😗
خوشحالیت ماندگار باشه الهی....😗
0
1400/02/21
سوال کننده
فدات بشم. بخدا هنوز تو شوکم. خداروشکر باز.
0
1400/02/21
سوال کننده
حتما لقاحم دیر گرفته
0
1400/02/21
sepideh KM
قربونت بشم خداروشکر حالت خوبه و خوشحالی... حالا من استرس گرفتم برای شنبه که بیاد😅
دکتر سونوگرافی گفته بود دو هفته دیگه بیا برای صدا قلبش. چند روز دیگه باید برم...
دکتر سونوگرافی گفته بود دو هفته دیگه بیا برای صدا قلبش. چند روز دیگه باید برم...
0
1400/02/21
سوال کننده
نه اصلا نگران نباش م
0
1400/02/21
سوال کننده
من استرس داشتم ولی امروز آرومتر بودم کلا
0
1400/02/21
سوال کننده
الان چند هفته ای
0
1400/02/21
مامان امیرعلی ☺
سلام الی جان واقعا خوشحال شدم برات دیگه استرس نداشته باش دو هفته دیگه برو سونو ان شالله صدا قلبشم میشنوی فقط اصلا استرس نداشته باش توکلت به خدا باشه خوبم استراحت کن که خیلی مهمه تو روند رشد جنین
0
1400/02/21
🤱 Hani Joonii💜
خداروشکر عزیزم دیگ خیالت بابت پوچ بودن راحت باشه جنین دیر تشکیل شده گلم انشالله بسلامتی
0
1400/02/21
مامان امیرعلی ☺
مغزیجاتم زیاد بخور
0
1400/02/21
سوال کننده
سلام عشقم. مرسی عزیزم چشم فدات شم. مرسی هانیه جان دستت دردنکنه بخاطر دعا و نفس های گرم شماست
0
1400/02/21
سوال کننده
آره همش استراحتم
0
1400/02/21
سوال کننده
فدات شم مرسی
0
1400/02/21
سوال کننده
حتما باشه
0
1400/02/21
sepideh KM
سلام عزیز دلم ببخشید دیر جواب دادم.
فردا میشم ۷ هفته طبق اولین سونو که رفتم
فردا میشم ۷ هفته طبق اولین سونو که رفتم
0
1400/02/21
sepideh KM
زود نیست این شنبه برم واسه قلب؟
یا بزارم ۸ هفته برم؟
یا بزارم ۸ هفته برم؟
0
1400/02/21
سوال کننده
به نظرم بذار 8 هفته بشی باز استرس نگیری ان شاء الله تشکیل شده
0
1400/02/23
sepideh KM
سلام الی گلم هستی؟
0
1400/02/23
sepideh KM
یه سوال داشتم
0
1400/02/23
سوال کننده
سلام جانم سپیده جان
0
1400/02/23
سوال کننده
سپیده هستی
0
1400/02/24
sepideh KM
بخشید گلم پیاما نیومد روی صفحه...
دیر دیدم
دیر دیدم
0
1400/02/24
sepideh KM
میخواستم بدونم چطوری هفته ات رو تو برنامه اوما مطابقت دیدی با هفته ی دقیق سونو گرافی
0
1400/02/24
فرزانه مامان شازده والا
عزیزم تاریخ آخرین پریودیتو تغییر بده
مثلا هر چند روز که میخوای سن بارداریت تغییر کنه، همون اندازه تاریخ آخرین قاعدگیتو تغییر بده
مثلا هر چند روز که میخوای سن بارداریت تغییر کنه، همون اندازه تاریخ آخرین قاعدگیتو تغییر بده
0
1400/02/24
سوال کننده
آره فرزانه جان درست میگه. مثلا من آخرین پریودم 16 اسفند بود
بعد هی آوردم جلوتر به سمت فروردین که تاریخ هفتم طبق سن جنینم تو سونو گرافی شد
بعد هی آوردم جلوتر به سمت فروردین که تاریخ هفتم طبق سن جنینم تو سونو گرافی شد
0
1400/02/24
sepideh KM
ممنونم عزیز دلم⚘❤😗
0
1400/02/24
سوال کننده
قربونت
0
1400/02/24
سوال کننده
حالا چرا میخوای عوض کنی
0
1400/02/24
sepideh KM
نشد درستش کنم بلد نبودم...😄
رفتم سونو گرافی گلم دکتر م بهم گفت چند هفته هستم
رفتم سونو گرافی گلم دکتر م بهم گفت چند هفته هستم
0
1400/02/24
sepideh KM
با امروز میشم ۷ هفته و سه روز
0
1400/02/24
سوال کننده
خداروشکر سپیده جان
0
1400/02/24
sepideh KM
قربونت بشم گلم
0
1400/02/24
سوال کننده
الان صدای قلبش رو شنیدی
1
1400/02/24
sepideh KM
انشالله به زودی صدای قلب نینی قشنگتو بشنوی
0
1400/02/24
سوال کننده
ممنون عزیزم. خداروشکر عزیزم خیلی خوشحال شدم برات
0
1400/02/24
سوال کننده
الحمد الله. واقعا خداروشکر
1
1400/02/24
sepideh KM
آره گلم ۳ روز پیش شنیدم ولی حقیقتش دوس داشتم تو هم صدای قلب نی نی تو بشنوی بعد بیام بگم
1
1400/02/24
sepideh KM
قربونت بشم من خواهر گلم.... بی صبرانه منتظر خبرهای خوبت هستم
0
1400/02/24
سوال کننده
اع این حرفا چیه عزیزم. من خودم جنینم هنوز فینگلیه. خخخخ ان شاء الله امید بخدا میشنوم.
0
1400/02/24
سوال کننده
خداروشکر برات خوشحال شدم ان شاء الله سالم و سلامت باشه
0
1400/02/24
سوال کننده
الهی آمین ممنون دوست خوبم. واقعا بعضی از بچه های اینجا از خواهرم به من نزدیک ترن
1
1400/02/24
sepideh KM
انشالله عزیزم. جوجه ی قشنگت به زودی قلبش میزنه.
ولی من مرتب بستنی.موز.مرغ.گردو خوردم..
ولی من مرتب بستنی.موز.مرغ.گردو خوردم..
0
1400/02/24
سوال کننده
از مرغ بدم اومده ولی آجیل و بادوم و موز هم میخورم بستنی هم میخورم البته...
0
1400/02/24
sepideh KM
عزیز دلمی....گلم...
اون روز قبلش رفتم پیش یه ماما حرفه ایی وقتی شرایطم رو بهش گفتم ناامیدم کرد...
گفت اول برو اصلا ببین جنینی داری یا نه چون بعید میدونم
اون روز قبلش رفتم پیش یه ماما حرفه ایی وقتی شرایطم رو بهش گفتم ناامیدم کرد...
گفت اول برو اصلا ببین جنینی داری یا نه چون بعید میدونم
0
1400/02/24
سوال کننده
اع خدا نکنه. چه حرفا. چه مامایی بوده
1
1400/02/24
سوال کننده
خاک بر سر بعضی دکترا واقعا. خیلی آدم رو ناامید میکنن
1
1400/02/24
sepideh KM
بعد معرفیم کرد پیش یه خانم دکتر خوب قبل اینکه من حرفی بزنم و بگم ببینید جنینی هست برام تشکیل پرونده دادن.
چقدر با محبت بود و چقدر امید دادن.
بعدشم سونوم کرد حتی منتظر صدا قلب نی نی هم نبودم
چقدر با محبت بود و چقدر امید دادن.
بعدشم سونوم کرد حتی منتظر صدا قلب نی نی هم نبودم
1
1400/02/24
sepideh KM
واقعا به قلبم آرامش دادن
0
1400/02/24
سوال کننده
خداروشکر. خیلی عالیه
0
1400/02/24
سوال کننده
الهی آمین...
0
1400/02/24
سوال کننده
منم دکترم خدایی خیلی خوبه یه ماما هم داره اونم عالیه ولی منشیش اصلا خوب نیست پاچه گیره
1
1400/02/24
سوال کننده
برای منم دعا کن با نی نی قشنگت. ان شاء الله سالم و سلامت باشین
1
1400/02/24
sepideh KM
مثل منشی این خانم ولی دکتر و ماما عالی بودن حتی رنگ مطبشون بهم آرامش داد😄😍
0
1400/02/24
sepideh KM
عزیزم انشالله حتما دعا میکنمگلم به یادت هستم
2
1400/02/24
سوال کننده
فدات شم. منم امیدم بخداست ان شاء الله میام خبر خوش تپیدن قلبشو میدم
1
1400/02/24
sepideh KM
انشالله عزیزم😍❤
0
1400/03/02
sepideh KM
الی خانوم چطوری عزیزم خوبی؟
0
1400/03/02
سوال کننده
سلام سپیده جان خوبی عزیزم ممنون تو خوبی نی نیت خوبه
0
1400/03/02
sepideh KM
قربونت بشم خوبه...
تو فکرت بودم گلم.
چیگارکردی؟ نی نی تو خوبه،😍 رفتی سونو؟
تو فکرت بودم گلم.
چیگارکردی؟ نی نی تو خوبه،😍 رفتی سونو؟
2
1400/03/02
سوال کننده
فدات بشم. من خودم منتظرم برم سونو ان شاء الله خیر باشه بیام خبر بدم. فردا نوبت دکتر خودم رو دارم برم سونو برام بنویسه. ان شاء الله همین هفته میرم
0
1400/03/02
سوال کننده
برام دعا کن سپیده جان. ممنون از لطفت که احوالم رو پرسیدی
1
1400/03/02
sepideh KM
عزیز دلم انشالله که سالم و سلامت باشه گلم... توکل بر خدا...به یادت هستم... مراقب خودت باش فدات شم
0
1400/03/02
سوال کننده
مرسی از لطفت توام همینطور مواظب خودت باش...
0
1400/03/04
سوال کننده
بچه ها. من از همراهیتون خیلی خوشحال شدم. منم خداحافظی میکنم. منم جنینم رشد نکرده تو همون 6 هفته مونده و ضربان قلب نداشت.
دعا کنین دفعه بعدی برام سالم بمونه عزیزان.
ان شاء الله همگیتون سالم و سلامت نی نی هاتون رو به دنیا بیارین...
دعا کنین دفعه بعدی برام سالم بمونه عزیزان.
ان شاء الله همگیتون سالم و سلامت نی نی هاتون رو به دنیا بیارین...
1
1400/03/04
sepideh KM
الی نازنینم....
حالت چطوره گلم؟
قربونت بشم ناراحت نباش انشالله زود جاش سبز بشه...
هستی؟؟
حالت چطوره گلم؟
قربونت بشم ناراحت نباش انشالله زود جاش سبز بشه...
هستی؟؟
0
1400/03/04
سوال کننده
ممنون سپیده جان قسمت من نبود دیگه فعلا. حکمت خدا بوده نمیشه دخالتی کرد... ممنون ان شاء الله برای تو سالم و سلامت باشه
0
1400/03/04
مامان امیرعلی ☺
عزیزم الی جان غصه نخور خدا بزرگه ان شالله خدا بهت سالمشو میده هنوز شوهرت دارو میخوره؟
0
1400/03/04
سوال کننده
سلام راز جون خوبی عزیزم. ممنون توکل بخدا صلاح کارش این بوده
0
1400/03/04
سوال کننده
نه شوهرم دارو نمیخوره
0
1400/03/04
🤱 Hani Joonii💜
ای وای من الي خیلی ناراحت شدم بمیرم برات
میدونم سخته ولی چی بگم انشالله از الان شوهرتو تقویت کن اسپرم ضعیف باعث این نتیجه میشه خداروشکر حداقل میدونی ک باردار میشی و تخمک داری فقط حسابی شوهرتو تقویت کن و جای اورولوژیست ببر حتما حتما
خیلی ناراحتم😔😔
میدونم سخته ولی چی بگم انشالله از الان شوهرتو تقویت کن اسپرم ضعیف باعث این نتیجه میشه خداروشکر حداقل میدونی ک باردار میشی و تخمک داری فقط حسابی شوهرتو تقویت کن و جای اورولوژیست ببر حتما حتما
خیلی ناراحتم😔😔
0
1400/03/04
سوال کننده
ممنون هانیه جان. قسمت منم این بوده دیگه. راضیم به رضای خدا...
0
1400/03/04
سوال کننده
دشمنات بمیرن عزیزم. خدا نکنه. پیش اومده دیگه. برای همه پیش میاد یکیش هم من.
0
1400/03/04
سوال کننده
هنوز به شوهرم نگفتم هانی... الان اومدم سونوگرافی جای کوثر ببینم این چی میگه. اگر ختم بارداری رو داد که فردا میرم مطب دکترم بهم دارو بده
0
1400/03/04
سوال کننده
صبح یه سونوگرافی جای خونمون رفتم که اینطور گفت
0
1400/03/04
مامان امیرعلی ☺
عزیزم باید حتما شوهرت دارو بخوره ان شالله خدا ی نی نی سالمو شیطون بهت بده که حتی وقت نکنی بری حمام
0
1400/03/04
سوال کننده
ممنون گلم. آره فردا برم دکترم. بهم دارو بده. ان شاء الله شوهرمم میبرم دکتر
0
1400/03/13
sepideh KM
الی گلم خوبی؟
فکرکردم رفتی دیگه؟
حالت چطوره؟
بهتری خواهری؟
فکرکردم رفتی دیگه؟
حالت چطوره؟
بهتری خواهری؟
0
1400/03/14
سوال کننده
سلام سپیده جان خوبی عزیزم
0
1400/03/14
سوال کننده
نبودم این چند روز درگیر سونو و بیمارستان بودم. دیروز رفتم کورتاژ کردم سپیده جان.
0
1400/03/14
سوال کننده
دیشب از بیمارستان مرخص شم البته تا 9.10 بودم
دیگه کورتاژ کردم.
چون 6 تا قرص زیر زبونی دادن بهم اصلا دهنه رحمم باز نشد نه خونریزی هیچی نداشتم.
ولی کورتاژ با بیهوشی خوب بود اصلا نفهمیدم.
ولی الان هم خونریزی دارم و هم درد زیر شکم.
دعا کنین برام...
دیگه کورتاژ کردم.
چون 6 تا قرص زیر زبونی دادن بهم اصلا دهنه رحمم باز نشد نه خونریزی هیچی نداشتم.
ولی کورتاژ با بیهوشی خوب بود اصلا نفهمیدم.
ولی الان هم خونریزی دارم و هم درد زیر شکم.
دعا کنین برام...
0
1400/03/18
sepideh KM
قربونت بشم گلم انشالله سلامت باشی ....ناامید نشو انشالله سال دیگه ...
اصن پیام این تایپیک واسم نمیاد دیگه با اینکه روشن گذاشتم اعلان رو ببخشید الان دیر دیدم
اصن پیام این تایپیک واسم نمیاد دیگه با اینکه روشن گذاشتم اعلان رو ببخشید الان دیر دیدم
1
1400/03/18
sepideh KM
برات آرزوی سلامتی دارم مهربون
0
1400/03/18
sepideh KM
⚘❤😗😘
0
1400/03/20
سوال کننده
سلام سپیده جان اشکال نداره گلم همینکه به یادم بودی و احوال پرسم هستی ممنونم ازت. من خودمم اینجا زیاد نمیاد. حالا ان شاء الله تو تاپیک های دیگه دیدمت اونجا باز حرف میزنیم
مرسی از لطفت ان شاء الله نی نی توام سالم و سلامت بیاد بغلت
برای منم دعا کن سری بعد خدا صلاح دونست داد سالم بذاره بغلم...
مرسی از لطفت ان شاء الله نی نی توام سالم و سلامت بیاد بغلت
برای منم دعا کن سری بعد خدا صلاح دونست داد سالم بذاره بغلم...
0
1400/03/20
سوال کننده
، ❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏🌸🌸🌸🌸🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دکتر اوما کمک کنید
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- فوری فوری سیل در سیستان و بلوچستان
- وای بچه ها بیاین کمک اعصابم خورده😭
- خانوما راهنمایی کنین توروخدا
- توروخدا بیاین راهنمایی کنید کمک
- کمک کنید بهم لطفا پریود نمیشم
- علت درد پریود و لگن
- کسی هست شوهرش قرص فرتیل پلاس اورتومول مصرف کنه
- اونایی که پریود شدن یا هستن بیاین به هم کمک و برای هم دعا کنیم




