سلام من چند ماهه قرص ضد بارداری مصرف میکنم ولی دوشب فراموش کردم و رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم ببینم امکان نداره حاملگی شکل بگیره امروز این بی بی رو زدم ۱۰ روز دیگه مونده به پری میشه کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



512
1400/02/11









