ان تی هست.انومالی یه هفته دیگه باید برم
چرا انقد هفته بالا ان تی دادی😕
نه عزیزم .۱۲هفته دادم . اما الان عکسشو گذاشتم ببینم نظر بچه ها چیه
اگه جای معتبری رفته باشی درسته
من ان تی گف دختر انومالی هم دختر
اهان . پس درس گفته . اخه دوتا فامیلمون اونجا رفتن درس بوده
سلام دوستان با اجازه صاحب تاپیک میشه از رو عکس نی نی منم حدس بزنید
واقعا حس خوبیه دختر داشتن
اره واقعا
ان شاالله سالم وبعد هم درست گفته باشه .اخه خیلی دختر دوس دارم
درسته منم هم ان تی هم انومالی درست گفتن