از دیروز صبح که بعد از صبونه آلوچه(گوجه سبز) خوردم معده دردم شروع شده و همش بیرون روی دارم دیشب کته ماست خوردم ولی امروز صبح بازم اسهال بودم،دیشب بیمارستان بودم چندتا امپول و سرم بهم زدن ولی اصن دردم اروم نمیشه😔😔😔 قرص پنتوپرازول ناشتا انداختم توروخدا یه راهکاری بهم بدین دیگه تحمل درد ندارم😭😭
موز میگن برا جلوگیری از اسهال خوبه ولی از ترس معدم نمیتونم بخورم میدونم بدتر میشه دردم😔😔😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



452
1400/02/10








