تا جایی ک میدون اصلا نباید چیزی بهش زد
هیچینریختیمواسه چی یکچی بربزیم تونافش 😑
من بچم نافش افتاد تا ۶ماه بعدشم توش سیاهیش یود دست نزدم خودش کم کم ریخت بیرون
اونوقت ناف سالم بچه رومیخوای چیز میز بربزی توش 🤣
واقعادرسته خخخخخ اخه دور وریا میگن چیز میز بریز من قبول نکردم گفتم اول بپرسم
اره بابا حرف هیچکسو گوش نکن ..بهشون بکو شما واسه بچه و نوه ی خودتون اینکارو کنین یه ناف بچه ی من چیکا دارین🤣ناموس ندارین مگه🤣🤣
تا میگی میگن اره ما اینکارو کردیم ببین ناف بچمون چ قشنگ😀😂
فقط اینک ببرم حموم با چی چربش کنم؟
دکتر گفت اصلا هیچ کاری نکنین
نه قبلش برای اینه زودتر بیوفته
نه بعد از اینکه افتاد
منم هیچی نزدم 😌خیلی هم قشنگه😅
بگو مبارکه انشالله 🤣
یکسوراخه دیگه
انگار میخوان با نافه بچشون چیکا کنن که قشنگو زشت باشه🤣🤣
عزیزم فقط میتونی اروم یکم دستتو صابونی کنی بزنی بهش بعدم بشوریش واسه اینکه چرک نکنه
مرسی دوستان😉
منم هیچی نمیزنم
من مای دخترم وقتی افتاد ازش خون و چرک زیاد میومد فقط یه شب یکم زردچوبه پاشیدم روش دیگه خون و چرک نداد اصلااا
توهم امتحان کن ضرر نداره
سلام اصلا دستکاری نکنید و چیزی داخل ناف نریزید