نه عزیزم فولیکول یه جور توده برای تخمک گذاری
نه عزیزم فولیکول همون تخمکه آزاد میشه
قرص خوردی برای تخمک گذاری؟
ایشالله که این ماه خبر خوب بشنوی عزیزم
اصلا نگران نباش استرس هم نداشته باش ایشالله که خیره
قبلا میخوردم الان دیگه به غیر فولیک اسید هیچی نمیخورم
می خوای به دکترت نشون بده شاید بهت آمپول آزادسازی بده تخمکها آزاد شن، شایدم بگه نیازی نیس همینجوری اقدام کن
اره از دکترت بپرس ببین چی میگه م
نگران نباش ، جای نگرانی نیس
سلام عزیزم سونو خوبه ایشاالله اون فولی ۲۷ بشه یه نی نی خوشگل برات❤
همسرم یکم ضعیفه به نظرتون چی خوبه براش
ویتامین ای به شوهرت بده و گرده نخل پیدا کن بریز نمک پاش بزن روی خرما بخوره.یا رنگینک درست کن گرده بپاش روش بخوره زود خوب میشه
سلام برو دکتر امپول ازاد سازی بزن ،
سلام سونو خیلی خوبه اقدام را داشته باشید ، فولیکول ۱۷ و ۱۵ هم اندازش خوبه