سلام دکتراوما من تو دوران بارداری عفونت قارچی داشتم وپزشکم برام قرص واژینال کلوتریمازول تجویز کرد یه دوره استفاده کردم اما رفع نشد الانم بااین وضع کرونامیترسم برم دکتر و دخترمم چون شیرخودمو میخوره سخته جابزارمش بخاطراین لاکتوواژ گرفتم ازداروخانه و استفاده میکنم عفونتم طوریه ک موقع ادرار کردن ازم آویزون میشه تاحالا ک لاکتوواژ آخراشه و داره تموم میشه هیچ تغییری نکردم چه دارویی میتونم استفاده کنم ریشه کن شه و توشیردهیم ضرر نداشته باشه؟ممنون میشم جواب بدین ببخشیدطولانی شد😪
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



422
1400/02/10




