با سلام من ۴۱ سال سن دارم وشوهرم ۵۵ است میخوان بچه دار بشم لطف میکنید جواب این سونو رو بدید
0
1400/02/09
سوال کننده

اینم عکس سونو
0
1400/02/09
fati 😍
این سونو خوبه
0
1400/02/09
fati 😍
وسط سیکلتم ی سونو بده
0
1400/02/09
fati 😍
که ببینی سایز فولیکولت چنده
0
1400/02/09
سوال کننده
این ضخامت اندومتر رو زده بالا یعنی چی
0
1400/02/09
سوال کننده
من پریودی هام نامنظم هست
0
1400/02/09
roz ♥️
ازمایش ذخیرم بده سنت یکم بالاس اگه کم باشه تقویتی استفاده کن زود باردار شی
0
1400/02/09
mahtab ...
عزیزم انشالله زودی دامنت سبز میشه فکر سن و سال هم نکن مادرشوهرمن تو چهل و هفت سالگی دیگه لوله هاشو بسته بود چون بازم باردار میشد😐😐😐
0
1400/02/09
سلنا 😍
اگه بیشتراز 6 ماه اقدام هستید همینطور که دوستان میگن وسط سیکل ی و سونو بده وضعیت فولیکولت رو بدونی اول سیکل هم آزمایش بده هورمونات مشخص بشه،آزمایش ذخیره تخمدان هم همینطور،عکس رنگی هم بگیر که همه جوره مطمئن بشی
0
1400/02/09
سلنا 😍
خیلی از نزدیکان ما بودن که بالای 42 سال بچه دار شدن
0
1400/02/10
نسترن ..
زن همسایه ما ۴۵سالشه بارداره فردا پس فردا میزاد
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام احتمال بارداری هست اما به سن بالا در یک مرکز ناباروری تحت نظر. باشید که سریعتر باردار شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



785

