سلام خانما میگم من خیلی نگران تکون های بچه امم..خییلی حرکاتش کنده که من حس نمیکنم شاید در روز سه چهار بار ضربه خوب حس می کنم ...نمیدونم چجوریه هنوزم یعنی هفته هام باید بره بالا یا ن برم سونو...تو روخدا تجربه ای دارین بگین
1
1400/02/09
سوال کننده
جفتم قدامیه و یه کوچولو چربی شکمی دارم..
0
1400/02/09
fifi r
هفته ۲۷ و ۲۸ یهو کم میشه دوباره خوب میشه نگران نباش
0
1400/02/09
سوال کننده
الانم ی شکلات و یک لیوان آب سرد خوردم ولی ی حالتی نبض حس میکنم
0
1400/02/09
سوال کننده
خیلی استرس گرفتم
0
1400/02/09
F ........
عزیزم نگران نباش مال منم حرکاتش کمتر از هفته قبل شده من سونو هم رفتم مشکلی نبود دکتر گفت طبیعی هست
0
1400/02/09
F ........
مال من جفتم خلفی هست ولی بازم حرکاتش کمتر شده
0
1400/02/10
fifi r
گفتم ک تو این هفته ها یهو کم میشه
0
1400/02/10
mona 💙
برای منم ازهفته ۲۷کم شده تاالان
0
1400/02/10
mona 💙
اینقدر هرس خوردم دارم میترکم دیگ
0
1400/02/10
mona 💙
😔
0
1400/02/10
setare ..
سلام عادیه مال منم تو هفته27 خیلی کم بود الان زیاد شده احساسش میکنم
0
1400/02/10
فرزانه ...
یعنی بچه من اینقدر تکون میخوره که نمیزاره بخابم غیرطبیعیه؟
0
1400/02/10
فرزانه ...
خیلی ماشالله تکون میخوره. نمیدونم چرا اخه
1
1400/02/10
mona 💙
خوبه دیگ...
0
1400/02/10
mona 💙
برای من سخت حرکت میکنه🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1400/02/10
فرزانه ...
خودم این مدت خیلی از نظر روحی تو فشار بودم میگم نکنه بخاطر اونه
0
1400/02/10
فرزانه ...
البته تایمایی که خوبمم همینه
0
1400/02/10
mona 💙
ن احتمالا بچه فعالیه😊
1
1400/02/10
mona 💙
درروز تقریبا چنتا حرکت داره؟
1
1400/02/10
فرزانه ...
وای وای پس قراره پدرمو دربیاره
0
1400/02/10
سوال کننده
ن اخه دو روزه کم شده نمیدونم چرا ...
0
1400/02/10
فرزانه ...
خیلی. همش فعاله
0
1400/02/10
mona 💙
چ باحال☺☺
0
1400/02/10
فرزانه ...
مگر خودم اونقدر فعالیت داشته باشم متوجه نشن وگرنه تا میشینم و ارومم حرکت داره
0
1400/02/10
ندا .
سلام بچه ها از چند هفته تکان میخورم
0
1400/02/10
سوال کننده
همیشه این موقع ها آخر شب حرکاتش خوب بود ولی امشب ن همش لرزش تو شکمم حس میکنم
0
1400/02/10
ندا .
من فقط در حد نبض حس میکنم
0
1400/02/10
mona 💙
بچه ها درست میگن تواین هفته ها افت میکنه...من باچشم گریون رفتم بهداشت صدا قلب گداشت برام
0
1400/02/10
فرزانه ...
میگن الانا مایع زیاده راحت حرکت میکنه. تو این یه ماهم خیلی اضافه نکردم شاید نیم کیلو. شاید بچم کوچیکه جاش زیاده استفاده میبره😁
0
1400/02/10
mona 💙
خوبهدبرای الانت
0
1400/02/10
فرزانه ...
منم شنیدم ۳۰ به بعد افت میکنه
0
1400/02/10
سوال کننده
دلمم نمیاد ب شوهرم بگم اونم دلشوره بگیره
0
1400/02/10
mona 💙
من جفتم قدامیه...تپلم هستم..
مایع دوربچمم زیاد نیست
مایع دوربچمم زیاد نیست
0
1400/02/10
فرزانه ...
خب پس. همینم که یکم حس میکنه جای شکر داره. اخه قدامی هست جفتت.
0
1400/02/10
mona 💙
برو قلبشو گوش کن خیالت راحت بشه
1
1400/02/10
سوال کننده
بهداشتم چند روز پیش بودم صدا قلبشو گوش کردم
0
1400/02/10
فرزانه ...
من هنوز سونو نرفتم ببینم وزنش چجوریه
0
1400/02/10
mona 💙
من ۱۸ام میرم..میخوام داپلر بدم وضعیت خونرسانی ام بررسی کنه
0
1400/02/10
mona 💙
خب پس نترس..هممون همینیم
1
1400/02/10
ندا .
خودتون ناراحت نکنید من تازه ماه۳۷ بچه ام بند ناف دور گردنش افتاده بود تکان میخورد
شاید ما احساس نکنیم
شاید ما احساس نکنیم
0
1400/02/10
سوال کننده
میگم ب پهلو بیشتر حرکاتشو حس میکنی یا رو کمر بخوابم
0
1400/02/10
فرزانه ...
اره منم دو هفته دیگه میرم داپلر
1
1400/02/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
منم مثل شمام ولی ماشاا... خیلی فعاله. ساعت صبحانه و نهار شام میشه و شکمم خالیه انقد تکون میخوره ک من ی چیزی بخورم . سیر ک میشم ساکت میشه
نگران نباش ،گاهی کم میشه گاهی زیاد .اگر زمان زیادی گذشت و تکون نخورد نگران کننده اس
نگران نباش ،گاهی کم میشه گاهی زیاد .اگر زمان زیادی گذشت و تکون نخورد نگران کننده اس
0
1400/02/10
mona 💙
من ب کمر میخابم انگاز بیشتر حس میکنم ولی خطرداره ب مهلو چپ بخاب
1
1400/02/10
ندا .
فرق نداره حرکت کنه هردو متوجه میشی
0
1400/02/10
سوال کننده
منم قبلا گشنه بودم بیشتر تکون میخورد ولی الان سیرم گشنه ام هیچی عین خیالشم نیست
1
1400/02/10
فرزانه ...
این همه جا بچه من همش تو به چپ خوابیده😄 تا به پهلو چپ میخابم اونقدر اون زیر دست و پا میزنه مجبور میشم به راست بخابم. انگار جا قحطیه🤪
1
1400/02/10
سوال کننده
من خودمم ب کمر بهتر میفهممم ولی الان ن هیچی
0
1400/02/10
فرزانه ...
😁😁😁
0
1400/02/10
mona 💙
برای منم چپه...گاهی سفت میکنه خودشو دردم میگیره
0
1400/02/10
سوال کننده
اخه همه میگن باید استراحت کنی بعد دقت کنی ب حرکاتش ...منه بدبخت که همش خوابیدم فقط اجازه سرویس دارم برم دیگه هیچی بازم نی نی همکاری نمیکنه
0
1400/02/10
فرزانه ...
اااا چ بامزه😄
0
1400/02/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
حوصله نداره تکون بخوره😁 ولش کن .
ولی اگر دیدی خیلی ساکته آروم چندتا ضربه ب شکمت بزن تکون میخوره
ولی اگر دیدی خیلی ساکته آروم چندتا ضربه ب شکمت بزن تکون میخوره
0
1400/02/10
فرزانه ...
فقط شبا خوابم سنگینه نمیدونم چ مدلی میخابم. هروفت که بیدار شدم دیدم به پشت خوابیدم
0
1400/02/10
mona 💙
ی چیز شیرین و خنک بخور
یذره با دست تکون بده شکمتو
یذره با دست تکون بده شکمتو
0
1400/02/10
سوال کننده
😬😬😬 اصلا هر کاری میکنم مثه هیچ
0
1400/02/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ی سونو برو خیالت راحت بشه
1
1400/02/10
سوال کننده
من قندم لب مرزه اصلا شیرینی جات نمیخورم ولی امشب شکلات خوردم نصف استکان آبمیوه ولی دریغ از یک لگد
0
1400/02/10
mona 💙
بلاخره باید یجوری تحریکش کنی
0
1400/02/10
سوال کننده
من از سونو میترسم
0
1400/02/10
mona 💙
من خودم ادمیم ک بخاطر حرکت گاهی گریه میکنم از عصبانیت...
ولی چاره ای ندارم جز تحمل
ولی چاره ای ندارم جز تحمل
0
1400/02/10
سوال کننده
اتفاقای بدی برام افتاد دو بار بچهم سقط شد میترسم برم سونو
0
1400/02/10
mona 💙
الان هفتت رفته بالا موقع سقط نیست ک..بیخودی فکرای بد نکن
0
1400/02/10
سوال کننده
اونا زایمان زود رس بود
0
1400/02/10
mona 💙
چندهفته؟؟
0
1400/02/10
سوال کننده
ولی الان سرکلازم با استراحت مطلق ولی همش از رشدش میترسم نکنه ضعیف باشه
0
1400/02/10
سوال کننده
یکی ۱۸ یکی ۲۴ هفته
0
1400/02/10
mona 💙
انسالله ک اینبار اتفاقی نمیوفته ...
0
1400/02/10
mona 💙
فکرای بد نکن
0
1400/02/10
فرزانه ...
الهی♥️ انشالله خیره نگران نباش
0
1400/02/10
سوال کننده
انشالله توکل برخدت
0
1400/02/10
mona 💙
توکل بخدا...منم سخت باردارشدم بخاطر همین میترسم همش
2
1400/02/10
سوال کننده
اره خودم کم استرس دارم این نی نی هم منو ب دلشوره انداخته
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام همیشه سعی کنید حرکات جنین را بعد از وعده های غذایی بشمارید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



637

