قبلا یکبار آزمایش داده بود نرمال بود
دکتر گفت یه جای خوب تر بده
عکسا رو میزارم لطفا بگید چطوره
پرسش (1400/02/09):
تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
4176
65
1400/02/09
سوال کننده
0
1400/02/09
سوال کننده

0
1400/02/09
سوال کننده

0
1400/02/09
سوال کننده

0
1400/02/09
سوال کننده
سونو داده واریکوسل گرید 1 و 2 داره
0
1400/02/09
سوال کننده
کم تحرکی نداره چطوره
0
1400/02/09
سوال کننده
کسی بلد نیست
0
1400/02/09
مامان آروشا کوچولو
ب نظر من ک نرماله
0
1400/02/09
سوال کننده
پس چرا واریکوسل داره
0
1400/02/09
haniye ...
سلام عزیزم منم این ماه همسرم آز داد اتفاقا امروزم ارولوژیست بودیم
آزمایش نرمال ولی توی معاینه بیضه دکتر گفت یکم واریکوسل داره
واریکوسل روی تحرک تاثیر میزاره
سونو نوشت با آز اسپرم sdf سونو رو رفت داد واریکوسل بیضه چپ داره
اینکه آز اسپرم نرماله ملاک واریکوسل نیست
فقط سونو و معاینه متخصص مشخصش میکنه
آزمایش نرمال ولی توی معاینه بیضه دکتر گفت یکم واریکوسل داره
واریکوسل روی تحرک تاثیر میزاره
سونو نوشت با آز اسپرم sdf سونو رو رفت داد واریکوسل بیضه چپ داره
اینکه آز اسپرم نرماله ملاک واریکوسل نیست
فقط سونو و معاینه متخصص مشخصش میکنه
0
1400/02/09
سوال کننده
سونو داد که فهمیدیم
0
1400/02/09
سوال کننده
یکی از بیضه ها 1 یکیشون گرید 2
0
1400/02/09
haniye ...
مال این نزده گرید چنده فقط زده واریکوسل ۲/۴ میلی
0
1400/02/09
سوال کننده
نمی دونم یعنی اینجوری مشکله یا
0
1400/02/09
سوال کننده
گیج شدم
0
1400/02/09
haniye ...
نگا تحرک اسپرم شوهرت خیلی خوبه
نسبت به شوهر من
نسبت به شوهر من
0
1400/02/09
سوال کننده
پس چرا نمیشه
0
1400/02/09
سوال کننده
من سر در نمیارم چنده تحرکش
0
1400/02/09
سوال کننده
27 درصدش اسپرم مرده ست این نرماله
0
1400/02/09
haniye ...
همین دیگه دکتر آز اسپرم sdf واسه شوهرم نوشت یعنی شکست کروموزمی
0
1400/02/09
سوال کننده
اینم فکر کنم همینو داده
0
1400/02/09
haniye ...
مال شوهر من که ۵۹ درصدش مردس🙁
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
خب داد این آز رو؟
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
بعد چند روز داده آز
0
1400/02/09
haniye ...
نه ۳ روز نباید بکنه
امروز ظهری کرد🙁
امروز ظهری کرد🙁
0
1400/02/09
haniye ...
یعنی نزدیکی نداشته؟؟
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
باز دوباره راضی میشه بره؟
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
آره
0
1400/02/09
سوال کننده
وای ما یکماه درگیر این مسئله بودیم🤣🤣🤣
0
1400/02/09
haniye ...
آره
ترسیده
داداشش واریکوسل شدید داشته عمل کرده
ترسیده
داداشش واریکوسل شدید داشته عمل کرده
0
1400/02/09
haniye ...
۳ روز و نصفی
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
چ ارثی😏
0
1400/02/09
سوال کننده
بچه ها الان یعنی چی وضعیت شوهر من خوبه می تونم طبیعی باردار بشم واریکوسل و باید چیکار کنیم
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
ها خب خوبه چون بیشتر بشه تعداد مرده ها زیادن
0
1400/02/09
haniye ...
من که دیوونه شدم این ماه
بس که توی این ۳ روز نکردنش منو دست مالی کرد
بس که توی این ۳ روز نکردنش منو دست مالی کرد
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
واریکوسل خفیف با دهرو خیلی خوب جواب میده
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
دارو
0
1400/02/09
haniye ...
نه رنج آزمایشگاه ۳تا ۵ روز بود
0
1400/02/09
توکل به خدا *
چه دارویی؟
0
1400/02/09
haniye ...
باید آز اسپرم بده اگه روی اسپرمش تاثیر بزاره باید عمل کنه
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
، 🤦♀️🤦♀️مایم بی نسیب نبودیم ازین دردسرا
تازه شوهر من آپشن خودارضایی نداره 😐😐
تازه شوهر من آپشن خودارضایی نداره 😐😐
1
1400/02/09
سوال کننده
یعنی تا الان نشدم بخاطر اینه
0
1400/02/09
سوال کننده
الان داده دیگه اول سونو داد بعد اینو
1
1400/02/09
توکل به خدا *
شوهر من ۶ ماه قبل سونو داد واریکوسل داره گرید یک و تحرکش ۲۳ بود. الان تحرک شده یک ولی سونو نداده. میگم ممکنه واریکوسل شدیدتر شده که تحرک انقد اومده پایین؟؟؟
0
1400/02/09
haniye ...
اینم میگفت مونده بودم چطوری بزنم
ی رب تمرکز کرده تا واموندش اومده
ی رب تمرکز کرده تا واموندش اومده
1
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
آمپول Hcg میدن
اووابوست میدن ویتامین ای ویتانین دی ویتانین سی
دیگ دکتر بسته ب شرایط هر کس ی چیزی میده
اووابوست میدن ویتامین ای ویتانین دی ویتانین سی
دیگ دکتر بسته ب شرایط هر کس ی چیزی میده
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
بله ممکنه
0
1400/02/09
سوال کننده
آفرین دقیقا ما هم بلد نیستن
0
1400/02/09
haniye ...
آهان فکر کردم این آز مال قبلناس
بنظرم این با دارو رفع میشه
تحرکش خوبه
بنظرم این با دارو رفع میشه
تحرکش خوبه
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
ی رب😏
شوهرم ی ساعت موند نیومد انقد فحش میداد تا رفتم ب دادش رسیدم
ما تا الان 5،6 بار شده رفته هر دفه مسیله دهشتین
شوهرم ی ساعت موند نیومد انقد فحش میداد تا رفتم ب دادش رسیدم
ما تا الان 5،6 بار شده رفته هر دفه مسیله دهشتین
0
1400/02/09
سوال کننده
شوهر من اصلا بیرون نمی تونه تو خونه داده و بردش
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
مسئله داشتیم***
0
1400/02/09
haniye ...
نه بابا اینو انقدر تهدید کردم
گفتم هرررر کاری میکنی بکن فققققط اون نجاستت رو بیار
گفتم هرررر کاری میکنی بکن فققققط اون نجاستت رو بیار
0
1400/02/09
سوال کننده
ما نزدیک 4 بار رفتیم مرکز ناباروری ها که مبل سکس داشتن حموم دستشویی کولر فول امکانات و تر تمیز بعد فکر کنید با هم بودیم اصلا به نعوظ هم نمی رسید دست خالی بر می گشتیم😪😪
0
1400/02/09
سوال کننده
احتمال زیاده اینطوره یک خیلی کمه
0
1400/02/09
haniye ...
ماشالله مرکز ناباروری نبوده که مکان بوده
ما اگه میرفتیم شوهرم کم کمش ۵_۶ باری میکرد منو
ما اگه میرفتیم شوهرم کم کمش ۵_۶ باری میکرد منو
0
1400/02/09
haniye ...
آره عزیزم احتمالش خیلی زیاده حتتتما سونو بده
0
1400/02/09
سوال کننده
از استرس بلند نمیشد نه بیرون آدم رد میشد
0
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
😐😐😐😐
0
1400/02/09
سوال کننده
ولی تو خونه بهشم فکر میکنه آنقدر بزرگ میشه هر روز ما رو میفرسته حموم🤣🤣🤣
0
1400/02/09
سوال کننده
شانسه
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام آزمایش خوبه و واریکوسل را در سونو مشخص میکنند اگر روی کیفیت اسپرم اثر نداشته باشه نیازی به عمل واریکوسل نیست با اورولوژیست مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آزمایش اسپرم هزینه اش چقدره
- سلام بچه ها آزمایش شوهرمو میشه چک کنین؟؟؟
- تفسیر آزمایش اسپرم ،راهنمایی میکنین؟
- وضعیت ازمایش اسپرم بعد از مصرف دارو
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- آزمایش اسپرم همسرمو میشه بگید چه مشکلی داره؟
- تفسیر آزمایش اسپرم همسرم
- سلام بچه ها میشه این ازمایشو برام تفسیر کنین پزشک هنوز جوابم نداده
- تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
- بنظرتون اصلا فایده داره این ماه اقدام کنم توروخدا بیاید نظر بدید




