Ooma
پرسش (1400/02/09):

تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم

قبلا یکبار آزمایش داده بود نرمال بود
دکتر گفت یه جای خوب تر بده
عکسا رو میزارم لطفا بگید چطوره

تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
سونو داده واریکوسل گرید 1 و 2 داره
کم تحرکی نداره چطوره
کسی بلد نیست
ب نظر من ک نرماله
پس چرا واریکوسل داره
سلام عزیزم منم این ماه همسرم آز داد اتفاقا امروزم ارولوژیست بودیم
آزمایش نرمال ولی توی معاینه بیضه دکتر گفت یکم واریکوسل داره
واریکوسل روی تحرک تاثیر میزاره
سونو نوشت با آز اسپرم sdf سونو رو رفت داد واریکوسل بیضه چپ داره
اینکه آز اسپرم نرماله ملاک واریکوسل نیست
فقط سونو و معاینه متخصص مشخصش میکنه
سونو داد که فهمیدیم
یکی از بیضه ها 1 یکیشون گرید 2
مال این نزده گرید چنده فقط زده واریکوسل ۲/۴ میلی
نمی دونم یعنی اینجوری مشکله یا
گیج شدم
نگا تحرک اسپرم شوهرت خیلی خوبه
نسبت به شوهر من
پس چرا نمیشه
من سر در نمیارم چنده تحرکش
27 درصدش اسپرم مرده ست این نرماله
همین دیگه دکتر آز اسپرم sdf واسه شوهرم نوشت یعنی شکست کروموزمی
اینم فکر کنم همینو داده
مال شوهر من که ۵۹ درصدش مردس🙁
خب داد این آز رو؟
بعد چند روز داده آز
نه ۳ روز نباید بکنه
امروز ظهری کرد🙁
یعنی نزدیکی نداشته؟؟
باز دوباره راضی میشه بره؟
آره
وای ما یکماه درگیر این مسئله بودیم🤣🤣🤣
آره
ترسیده
داداشش واریکوسل شدید داشته عمل کرده
۳ روز و نصفی
چ ارثی😏
بچه ها الان یعنی چی وضعیت شوهر من خوبه می تونم طبیعی باردار بشم واریکوسل و باید چیکار کنیم
ها خب خوبه چون بیشتر بشه تعداد مرده ها زیادن
من که دیوونه شدم این ماه
بس که توی این ۳ روز نکردنش منو دست مالی کرد
واریکوسل خفیف با دهرو خیلی خوب جواب میده
دارو
نه رنج آزمایشگاه ۳تا ۵ روز بود
چه دارویی؟
باید آز اسپرم بده اگه روی اسپرمش تاثیر بزاره باید عمل کنه
، 🤦‍♀️🤦‍♀️مایم بی نسیب نبودیم ازین دردسرا
تازه شوهر من آپشن خودارضایی نداره 😐😐
یعنی تا الان نشدم بخاطر اینه
الان داده دیگه اول سونو داد بعد اینو
شوهر من ۶ ماه قبل سونو داد واریکوسل داره گرید یک و تحرکش ۲۳ بود. الان تحرک شده یک ولی سونو نداده. میگم ممکنه واریکوسل شدیدتر شده که تحرک انقد اومده پایین؟؟؟
اینم میگفت مونده بودم چطوری بزنم
ی رب تمرکز کرده تا واموندش اومده
آمپول Hcg میدن
اووابوست میدن ویتامین ای ویتانین دی ویتانین سی
دیگ دکتر بسته ب شرایط هر کس ی چیزی میده
بله ممکنه
آفرین دقیقا ما هم بلد نیستن
آهان فکر کردم این آز مال قبلناس
بنظرم این با دارو رفع میشه
تحرکش خوبه
ی رب😏
شوهرم ی ساعت موند نیومد انقد فحش میداد تا رفتم ب دادش رسیدم
ما تا الان 5،6 بار شده رفته هر دفه مسیله دهشتین
شوهر من اصلا بیرون نمی تونه تو خونه داده و بردش
مسئله داشتیم***
نه بابا اینو انقدر تهدید کردم
گفتم هرررر کاری میکنی بکن فققققط اون نجاستت رو بیار
ما نزدیک 4 بار رفتیم مرکز ناباروری ها که مبل سکس داشتن حموم دستشویی کولر فول امکانات و تر تمیز بعد فکر کنید با هم بودیم اصلا به نعوظ هم نمی رسید دست خالی بر می گشتیم😪😪
احتمال زیاده اینطوره یک خیلی کمه
ماشالله مرکز ناباروری نبوده که مکان بوده
ما اگه میرفتیم شوهرم کم کمش ۵_۶ باری میکرد منو
آره عزیزم احتمالش خیلی زیاده حتتتما سونو بده
از استرس بلند نمیشد نه بیرون آدم رد میشد
😐😐😐😐
ولی تو خونه بهشم فکر میکنه آنقدر بزرگ میشه هر روز ما رو می‌فرسته حموم🤣🤣🤣
شانسه
سلام آزمایش خوبه و واریکوسل را در سونو مشخص میکنند اگر روی کیفیت اسپرم اثر نداشته باشه نیازی به عمل واریکوسل نیست با اورولوژیست مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه