دوستان امروز موعدم بود صبح بیبی هاله انداخت.الان آزمایش بتا دادم این جوابشه.میشه واسم توضیح بدین اگه مثبته
9
1400/02/09
سوال کننده

5
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مثبته عزیزم مبارکه
2
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
مثبت😍
0
1400/02/09
سوال کننده
یعنی من الان هفته دوم حساب میشم؟
0
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اخراش
0
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
نه تو طبق اخرین پریودیت حساب کن . 6 هفته که شدی برو یه دکتر انتخاب کن برو پیشش
0
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
داری میری هفته3
0
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
8 هفته برو سونو طبق آخرین پریودی
1
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
نه عزیزم اینطوری بهش نگو اشتباهه
0
1400/02/09
Azi 💖 ...
مبارکه گلم
باید تاریخ اخرین قاعدگیتو ثبت کنی
بعد از سونوی قلب مشخص میشه ک ۰ند هفته هستی
باید تاریخ اخرین قاعدگیتو ثبت کنی
بعد از سونوی قلب مشخص میشه ک ۰ند هفته هستی
0
1400/02/09
سوال کننده
بچه ها ببخشید من هم هول کردم هم اینکه سردر نمیارم الا نتیجه رو زده ۹۱ از کجا شما فهمیدین مثبته؟تورو خدا بهم نخندین
3
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
بالا 30 مثبته
3
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اخه برا خودم اینجوری درنیومد
2
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
برو وضعیتتو بارداری کن خود اوما هفتتو میزنه
2
1400/02/09
Azi 💖 ...
عزیزم رنج آزمایشگاه از ۱۰ شروع شده
ینی هرکس بالای ۱۰ باشه عدد بتاش بارداره
شمام ک ۹۰ هستی
ینی هرکس بالای ۱۰ باشه عدد بتاش بارداره
شمام ک ۹۰ هستی
1
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اونجور ک با سونو قلب حساب شد بچه من ینی اولین روز اخرین پریودم باردار شدم
1
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
درصورتیکه پریود بودم
3
1400/02/09
Azi 💖 ...
اره عزیزم واسه منم اینجور حساب شده
اینو میگن سن بارداری
سن جنین تو سونوها بعدی مشخص میشه
اینو میگن سن بارداری
سن جنین تو سونوها بعدی مشخص میشه
2
1400/02/09
💎 sara 💎
سن بارداری کلا اینجوری حساب میشه
3
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
ای بابا چرا همه اینطوری میگن اخه
عزیزم این قانون حساب سن بارداریه ولی در واقع حدود دوهفته بعدش بارداری رخ میده ...
عزیزم این قانون حساب سن بارداریه ولی در واقع حدود دوهفته بعدش بارداری رخ میده ...
3
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
ولی یچیز ثابت رو برای همه گذاشتن و دستگاه سونو رو طبق اون برنامه ریختن
4
1400/02/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره عزیزم از انتی مشخص شد برام
2
1400/02/09
nargesi 👨👩👧
اره مبارکه
7
1400/02/09
سوال کننده
بچه ها مرسی خیلی خوشحالم ایشااله قسمت همه کسایی که بچه میخوان
1
1400/02/09
🌱Saba 🌱
ای جان مثبته 😍😍😍
0
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
شما سونو 8 هفته قلب طبق پریود خود برو .... اونجا هفتتو که دقیق زد طبق اون میری سونو انتی .... بعد اون سن بارداریت تا پایانش طبق ان تی معلوم میشه
0
1400/02/09
❤امیدم بخدا😍 😻
خودت*
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
مبارکه عزیزم انشالا بارداری خوبی داشته باشی
0
1400/02/09
سوال کننده
ایشااله قسمت خودت تو همین ماه
3
1400/02/09
nargesi 👨👩👧
شروع کون پارگیت
چی بخورم چی نخورم
ای اینجام درده اونجام درده
ای چرالگد نزد ای فلان ای بیسارت مباااارک😂
چی بخورم چی نخورم
ای اینجام درده اونجام درده
ای چرالگد نزد ای فلان ای بیسارت مباااارک😂
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی که واسم توضیح میدی ممنونم
0
1400/02/09
سوال کننده
😂😂😂😂اشکال نداره ارزششو داره
1
1400/02/09
nargesi 👨👩👧
ها بخند ب امید خدا دنیا هم میاد دهنتو سرویس میکنه😂😂
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
سارا جان دارویی چیزی مصرف کردی
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
علائمت چیه
1
1400/02/09
الی 😍T_K
سلام رنج آزمایشگاه رو زده دیگه مال شما 91 از رنج بیشتره پس درنتیجه مثبته مبارک باشه.
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
اصفهانی هستی؟؟ 😅
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
یا شیرازی
0
1400/02/09
💎 sara 💎
هیچکدام😈😂
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
پس این ها مال کدوم زبونه🤣🤣
0
1400/02/09
nargesi 👨👩👧
بوشهر😎
0
1400/02/09
🌱Saba 🌱
ای جانم عینک آفتابی به موقع بود😁😍
0
1400/02/09
مامان مهدی و مهوا
عزیزم کی رفتی آزمایش دادی
0
1400/02/09
مامان مهدی و مهوا
چند روز بعد از پریودیت
0
1400/02/09
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
نه عزیزم فقط از اقدامم اسیدفولیک میخورم.
0
1400/02/09
سوال کننده
دل درد و کمردرد خیلی کم
احساس میکنم دارم پریود میشم ولی نمیشم
احساس میکنم دارم پریود میشم ولی نمیشم
0
1400/02/09
سوال کننده
دوساعت پیش
0
1400/02/09
سوال کننده
امروز روز ۲۸ دورم بود روز موعدم همین امروز رفتم
1
1400/02/09
سوال کننده
قسمت خودت انشااله
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/02/09
طیبه مامان آریان💙 .
مثبته عزیزم خیلی خیلی مبارک باشه
0
1400/02/09
🥰mrym🥰 .
مبارکه
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزمممممم
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی گلم
1
1400/02/09
sepideh KM
مبارک باشه عزیزم بسلامتی😍⚘
1
1400/02/09
🤱 Hani Joonii💜
مبارکه گلم🌹🌹
1
1400/02/09
فاطمه ......
ممنون عزیزم
چقدر الان به این دعا نیاز داشتم😍
چقدر الان به این دعا نیاز داشتم😍
1
1400/02/09
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه به سلامتی بگذرونی این دورانو❤
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشااله قسمت خودت بشه😍
0
1400/02/09
عطیه ❤️
مبارکه عزیزم 😘 به سلامتی بگذرونی 😚
و یه نی نی سالم و خوشمزه بغل بگیری
و یه نی نی سالم و خوشمزه بغل بگیری
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی گلم ایشااله شماهم این ماه بیای خبر بارداریتو بهمون بدی
0
1400/02/09
سارا اعظمی
مبارکه عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی گلم😍
0
1400/02/09
مامان مهدی و مهوا
مبارک باشه عزیزم برا ما هم دعا کن تو این ماه
0
1400/02/10
سوال کننده
انشااله عزیزم این ماه باردار میشی
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک
1
1400/02/11
سوال کننده
ممنونم😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی



2680

