Ooma
پرسش (1400/02/09):

لطفا جواب ازمایشو تفسیر میکنید

سلام من دیروز ازمایش ادرار و تست تحمل گلوکز دادم جوابش بنظرم خوب نبود میشه بگید چیا بد بود و عفونت ادراری برای خانمها باردار خیلی بده

لطفا جواب ازمایشو تفسیر میکنید
لطفا جواب ازمایشو تفسیر میکنید
قند دو ساعتت زیاده
هموگلوبین خونت هم کمه،برا عفونتت هم اب زیاد بخور انشالله ک برطرف میشه
سعی کن روزی ۱۰ تا لیوان اب بخوری
البته ببر دکتر شاید برا عفونت دارو بنویسه.
سلام بهتره یک دوره آنتی بیوتیک مصرف شود و مایعات فراوان بخورید ، قند دو ساعته هم بالاست یک هفته ده روز رژیم غذایی را رعایت کنید و مجدد آزمایش بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه