Ooma
پرسش (1400/02/09):

سلام خانم دکترمیشه ازمایش منو تفسیر کنیدممنون میشم چون ازمایش رو نشون بهداشت دادم گفت بایدبیای بهت نامه بدم

میخوام بدونم مشکلم چیه ونامه ی چی چون من سیکل سل هستم

همسرتون هم سیکل سل هستن؟
نه
سلام آزمایش را ارسال کنید
سلام خانم دکترمیشه ازمایش منو تفسیر کنیدممنون میشم چون ازمایش رو نشون بهداشت دادم گفت بایدبیای بهت نامه بدم
سلام خانم دکترمیشه ازمایش منو تفسیر کنیدممنون میشم چون ازمایش رو نشون بهداشت دادم گفت بایدبیای بهت نامه بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.