تعداد و مورفولوژی خوبه. تحرک زیره یک درصد هست
سندروم آنتی فسفولیپید داری عزیزم سقطت برا همینه
دکتر شو عوض کن ببر جای دیگه ببین دکتر دیگه چی میگه سیگار و مشروب و قلیون مصرف نکنه اصلا. منم شوهرم واریکوسل داشت عمل کرد و سه ماه دارو خورد که جواب اسپرمشون عالی شد
واریکوسل گفتن نوع یک نیاز به عمل نداره چندجا پرسیدم.
این سندرومی که دارین خود ایمنی هست یعنی بدنتون به به بافت های خودش هورمون ترشح میکنه فکر میکنه یه بافت غیر طبیعی هست حمله میکنه. برا همین جنین که میخواد تشکیل بشه این سندروم فکر میکنه چیز بدی هست و ارور میده و بهش حمله میکنه
دارو چی داده بهش دکتر برا اسپرمش؟
سلام سرعت حرکت اسپرم پایین است باید دو سه ماه مکمل و قرص مصرف شود
آزمایش خودتون هم نیست ارسال کنین