Ooma
پرسش (1400/02/09):

صورت دخترم دونه زده

چند روزه روی صورت دخترم اینجوری شده بنظرتون پماد کلوبتازول واسش خوبه یانه؟؟

صورت دخترم دونه زده
عزیزم ببر دکتر احتمالا اگزما هست
حساسیت داره
نه بتاکورتال ۱ دهم درصد بگیر .حساسیته .بزن روش خوب میشه .
سلام حمام فقط هفته ای یکبار ببرید، مرتبا پوستش رو با کرم urea3% چرب نگه دار
و پماد هیدروکورتیزون صبح و شب به مدت یک هفته بزن(فقط) آقایان عزیز صورتش رو بوسش نکنند. هوای محیط خانه رو مرطوب نگه دار. بعد دو هفته اگر بهتر نبود ویزیت بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.