Ooma
پرسش (1400/02/08):

پریود مجدد در یه ماه

سلام دوستان،چرا من تو یه ماه دوبار پریود شدم؟؟دفعه اول پریودیم ۵ فروردین بود که طبق همیشه طولش ۵ روز پریودشدم و خونریزیم هم مث همیشه بود،اما دفعه دوم که ۲۸ فروردین بود دو روز لکه بینی قهوه ای داشتم روز سوم و چهارم فقط چن قطره خون ازم اومد،بعدش هم تمام شد،دلیلش چیه؟؟من هیچ وقت اینجوری نشدم همیشه پریودم منظم بوده،کسی بوده مث من شده باشه؟؟ممنون میشم جواب بدین😘

بی بی چک زدی؟!
چون با توجه به علائمی ک گفتی مقدار خون ریزی و تاریخت احتمال لانه گزینی بوده تو اون تاریخ اگر درست حساب کرده باشم پنج روز ک پریود بودی میشه ده فروردین تا 28 ک اون مقدار خون دیدی طرفای لانه گزینی بوده!
سونو واژینال رفتی تا حالا مشکلی نداری؟!
بعد از خونریزی تست زدم منفی بود دیگه نزدم
نمیدونم هیچ موقعه اینجوری نشدم
پارسال رفتم مشکلی نداشتم،دیگه نرفته م
زود بوده اگر لانه گزینی بوده چن روز بعد مثبت میشه
پس الان تست بزن منفی بود برو دکتر
به نظرت فردا بزنم نشون میده؟
اره دیگه
باشه فردا برم بخرم بزنم
دکتر واسه چی؟
اعلان روشن میزارم ان شالله با خبر خوب بیای
دل درد و کمر درد هم دارم
ببین علت چی بوده
باشه عزیزم ممنون از لطفت😘
احتمال بارداری هست
شبت بخیر
انشاالله عزیزم
ممنون عزیزم شب بخیر
stk: |~|11|~|106_col
فدات
سلام عزیزم من تست زدم متاسفانه منفی شد
سلام عزیزم الهی ولی خوب ی سر برو دکتر ببین علت چی بوده
بلا به دور ان شالله زود خبر بارداریتو بشنوم
باشه عزیزم ممنون😘
انشاالله عزیزم همچنین برا شما😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.