سلام به همگی خوبین...الان یه ماه زایمان کردم ولی خونریزی دارم وتموم نشده از دیروز شدیدتر شده این مشکلی نداره؟؟؟و اینکه برای جلوگیری بهترین راه چی هست قرص بخورم مشکلی نداره که به بچم شیر میدم قرص چی بخورم؟
0
1400/02/08
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم منم بعد از زایمانم ۷۲ روز خونریزی شدید داشتم رفتم دکتر دارو داد تا قطع شد
1
1400/02/08
سوال کننده
سلام....برم دکتر
0
1400/02/08
Nazi ❤🥰)
تا ۶ ماهگی میتونی قرص جلوگیری شیردهی بخوری ولی میگن خیلی بهش نمیشه اطمینان کرد
0
1400/02/08
سوال کننده
اسم قرص چی؟؟چرا
0
1400/02/08
Nazi ❤🥰)
اره برو من وقتی رفتم دکتر بهم گفت چرا زودتر نیامدی
0
1400/02/08
سوال کننده
مرسی عزیزم حتما میرم
2
1400/02/08
Nazi ❤🥰)
اسمش رو نمیدونم ولی به دارو خانه بگی مخصوص شیردهی خودشون میدونن اخه خیلی ظعیفه
0
1400/02/08
Nazi ❤🥰)
خواهش میکنم عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
اهان باش
0
1400/02/08
دریا وخورشید
من الان پنجاه روز زایمان کردم و پنج روز پریود شدم
1
1400/02/08
مامان ارغوان
تا ۴۰ روز طبیعیه
ولی من تا ۵۰ روز داشتم بعدش هم رفتم دستگاه گذاشتم آخه ۲ تا بچه پشت سر هم دارم
ولی من تا ۵۰ روز داشتم بعدش هم رفتم دستگاه گذاشتم آخه ۲ تا بچه پشت سر هم دارم
0
1400/02/08
مامان ارغوان
لاینسترول یا یک همچین چیزی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



410

