عزیزم از کجا فهمیدی اب دور جنین کمشده؟
میدونم دیگ.میخام بدونم چ سونویی😑
اره سونو دادم داپلر همچی خوب بود ابش کم
ای خدا منم اسم پسرمو میخام بذارم نویان
خدایا همه بچه ها صحیح و سالم دنیا بیان
بدبختی عفونت ادراریم دارم
نگران نباش همه چی خوب پیش میره
مرگان جون میترسم از زود بدنیا اومدنش
امپول ریه زدی .وزنشم خوبه دیگ از چی میترسی
منم مثل تو بود شرایطم دکتر بهم گفت آمپول رو که زدی ۲ساعت بعد غذا قندت رو چک کن اگر بالای ۱۲۵ بود باید دارو بگیری ، یک هفته قرص خوردم
سلام حتما باید بعد از تزریق آمپول قند خون چک بشه که اگر لازم بود انسولین تجویز بشه