سلام به همه طاعات عباداتون قبول حق
من ۱۰ هفتمه امروز یهو سرگیجه گرفتتم خیلی شدید هم یعنی نمیتونم سرمو خم کنم
حتی دراز که میکشم چشامو میبندم هم گیج میره علتش چیه تروخدا بگین خیلی نگرانم تا اگه بده برم دکتر
البته بگم که تنگی نفس با لرز اومد یهو سراغم که اب قند خوردم بهتر شدم ولی سر گیجم هنوز نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1400/02/07





