سلام پیاده روی طولانی کن ،نزدیکی داشته باش، دوش آب گرم
اگه علائم نداری،بچه نچرخیده،و دهنه رحمت باز نشد همون سزارین کنی خیلی راحتتری
منم علائم زایمان ندارم☹بچم سفالیکه یه هفته اس که فقط یسانت بازم☹
اگه کاری کردی جواب داد به منم بگو😅
ورزش کردم
پیاده روی کردم
شیاف گل مغربی ۹ روزه دارم استفاده میکنم
پله بالا پایین کردم
قر دادم رقصیدم
ولی خبری نیس😂بچه دومم هست🤦♀️
عزیزم خطرناکه ها مواظب باش
اخه الان شاید بچه پی پی کنه
بچه اولم طبیعی بودم نمیخوام دومیو سز شم
یه شب در میون میرم اناس تی و فردا همسونو دارم دکترم گفت تا چندروز دیگه صبر میکنیم دردت نگرفت با آمپول فشار زایمان میکنی
دختر داییم دیروز تو ۴۲ هفته دردش گرفت زایمان کرد
بچه ها کنده نمیشن
جا خوش کردن
زیر دوش آب گرم زیاد قر بده و اسکات بزن پله زیاد بالا پایین برو هرچند منم با اینا دردم نیومد آمپول فشار گرفتم خیلی خوب بود
با جارو دستی هم خیلی خوبه دردت میاو
من پیاده روی میکنم شیافم استفاده میکنم سربچه پایینه امروزم تحریک کرد