دخترم بخاطر زردی بردم دکتر زردیش رو ۱۳ بود براش دستگاه گرفتم ک ۴۸ ساعت بزارم تو دستگاه بعد دخترم خیلی شبا بیقراری میکنه ب متخصص ک گفتم قطره پدی لاکت و شربت کامی کالم داد میخوام بدونم شربت کامی کام برای الانه یا یک ماهگیش اخه انگار رو شربته درج شده از ۱ تا ۳ ماه
و از ۶ تا ۱۲ ماه
خواهشا کمکم کنین
پرسش (1400/02/07):
سلام دکتر جان وبچها خوبین خوشین میشه بیاین
2200
84
1400/02/07
سوال کننده
0
1400/02/07
سوال کننده

0
1400/02/07
سوال کننده

میشه بگین کنار کامی کالم چی نوشته
0
1400/02/07
سوال کننده
ایا دادن این شربت ک دارای اسانس شویده برای نوزاد ۷ روزه مناسب هست؟
قطره پدی لاکت چطور؟؟؟
قطره پدی لاکت چطور؟؟؟
0
1400/02/07
سوال کننده
اینو گفتن هر ۸ ساعت ۱ونیم سی سی
منم حواسم نبود نوبت دومشو ۳ ساعت جلوتر دادم میشه راهنماییم کنین
منم حواسم نبود نوبت دومشو ۳ ساعت جلوتر دادم میشه راهنماییم کنین
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
کدوم شهری؟دکترایی ک من بچمو بردم پدی لاکت رو برای وقتی ک بچه اسهاله میدن اصولا
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
بهش بیلی ناستر بده ملینه برای زردی ام هست
0
1400/02/07
سوال کننده
اصفهان
0
1400/02/07
سوال کننده
سرخود میشع بدم
0
1400/02/07
سوال کننده
اخه مدفوع نداشته دوروزه دکتر نوشته
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
اره بابا اصولا دکترا خودشون میدن برا زردی نوزاد
0
1400/02/07
سوال کننده
اخه الان تو دستگاهم هست
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
پدی لاکت ک تا جایی ک من میدونم یبوست میکنه
0
1400/02/07
سوال کننده
این چطور
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
من برا زردی بچم بیلی ناستر دادم و شیر زیاد
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
خیلی شیر بهش بده
0
1400/02/07
سوال کننده
خیلی شیرش میدم
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
بچه منم دو روز تو دستگا گذاشتم
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
بیلی ناستر گیاهیه و برا اینه ک بچه پیپیش شل بشه و زردی رو از بدنش دربیاره
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
من بهترین دکترا بردم پسرمو
0
1400/02/07
سوال کننده
شربت کامی کالم چی
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
اصلا نگران نباش شیرش بده اون قطره ام بخر بده تو دستگاهم بذار مراقب باش چشمی رو نزنه کنار اروم اروم میاد پایین
0
1400/02/07
سوال کننده
۷ روزشه اشکال تداره بدم
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
وایسا ببینم چه داروییه
0
1400/02/07
سوال کننده
حتما مرسی
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
نه بابا میگم برا نوزاد تازه دنیا اومده تجویزش میکنن برا زردیه حالا باز بزنی تو نتم میاد برات خیالت راحت بشه
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
اونیکی دارو برا ضد نفخه چرا از الان داده
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
🤔🤔🤔
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
اونو برا دلدرد و تایمی ک بچه کولیک داره میدن یا گریپمیکسچر
اونو سر رشته ندارم ولی تو نتم نوشته برا نوزادای بالای سه چهار ماهه
اونو سر رشته ندارم ولی تو نتم نوشته برا نوزادای بالای سه چهار ماهه
0
1400/02/07
ghazalak ۶۶
ولی شیر بده و قطره بیلی ناسترو بخر دو روزه کامل ان شا الله درمیاد از بدنش😍
0
1400/02/07
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1400/02/07
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1400/02/07
سوال کننده
ینی ازش ب نوزادم ندم دیگ
0
1400/02/07
سوال کننده
اخه دلش صدا میده و خیلی ب خودش میپیچه
0
1400/02/07
shaghayegh ...
عزیزم منم بیلی ناستر سر خود دادم البته بعد از یک روز بستری ک بچم شد برل زردی بعد سرخود دادم رو بچه من الحمدلله اتفاقی نیفتاد اما تا ب دکترش بعد گفتم خیلی دعوام کرد گفت بچه رو ب اسهال میندازه و بیرون روی بچه زیاد میشه و خیلی عوارض داره ب نظرم سر خود اصلا نده
پدی لاک هم ماه اول روزی ی سی سی میدادم الان هر ۸ ساعت ۵ قطره برا دل دردش
اصفهانی بچتو ی ویزیت پیش دکتر مسعود گنجی ببر عالیه دکتر بچه خودمم همینه
پدی لاک هم ماه اول روزی ی سی سی میدادم الان هر ۸ ساعت ۵ قطره برا دل دردش
اصفهانی بچتو ی ویزیت پیش دکتر مسعود گنجی ببر عالیه دکتر بچه خودمم همینه
0
1400/02/07
سوال کننده
مرسی عزیزممممم از راهنماییت
0
1400/02/07
farehe f
شیرین کجاییی
0
1400/02/07
farehe f
صد بار تبریک گفتم دختز🥴
0
1400/02/07
farehe f
جواب ندادی
0
1400/02/07
farehe f
زایمانت مبارک عزیزم
0
1400/02/07
سوال کننده
سلام عزیزمممم خوبی خوشی ممنونم
0
1400/02/07
سوال کننده
بخدا همش درگیر هانام نیومدم اوما
0
1400/02/07
سوال کننده
تو خوبی زایمانت نزدیکه ۳۷ بارداری مبارکااا
0
1400/02/07
farehe f
اخی قربونش بشم 😍😍😍
0
1400/02/07
farehe f
ممنونم عزیزم خداروشکر گلم اره ب دخترت شیر میدی برام دعا کن عزیزم
0
1400/02/07
farehe f
همش استرس دارم
0
1400/02/07
سوال کننده
چشم عزیزم انشالله بسلامتیییی زایمان کنی و نی نیو صحیح و سالم بغل کنی
0
1400/02/07
farehe f
راستی بیا گروهمون اگ خاستی عزیزم
0
1400/02/07
farehe f
لینکو میدم
0
1400/02/07
سوال کننده
میخوای طبیعی بزایی
1
1400/02/07
سوال کننده
باشه گلم
0
1400/02/07
farehe f
اونحا چند نفر زاییدن😁
0
1400/02/07
سوال کننده
خدانکنه خاله😉😘
0
1400/02/07
farehe f
اره عزیزم
0
1400/02/07
سوال کننده
تو کی میزایی🤪
0
1400/02/07
سوال کننده
پیاده روی و ورزشارو شروع کردی
0
1400/02/07
farehe f
برام تاریخ زدن ۲۸اردیبهشت ک اگ ب خرداد نرسه برام دعاکن🥴
0
1400/02/07
سوال کننده
انشالله ک بسلامتی
0
1400/02/07
farehe f
پیاده روی چند روزی هس با شوهرم عصرا میرم عزیزم😘
1
1400/02/07
سوال کننده
خیلی خوبه روند زایمانت سریعتر میشع
0
1400/02/07
farehe f
😍😘🥰
0
1400/02/07
farehe f
ممنونم شیرین جون
1
1400/02/07
سوال کننده
قربونت گلم
0
1400/02/07
farehe f
اومام هنگه عزیزم😶
1
1400/02/07
سوال کننده
وای منم
0
1400/02/07
farehe f
از طبیعی خیلی میترسم
چحوری شد سزارین کردی عزیزم
چحوری شد سزارین کردی عزیزم
1
1400/02/07
سوال کننده
من ازاولم دلم سزارین خواست رفتم اختیاری سز شدم
0
1400/02/07
farehe f
عه
0
1400/02/07
farehe f
شوهرمن ک فقطط میگ طبیعی
1
1400/02/07
Aram Banoo
اگ اصفهانی برو پیش دکترصانعی عالیه
0
1400/02/07
پزشک اوما
سلام نگران نباشید هر هشت ساعت ۱.۵ سی سی بدهید
1
1400/02/07
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1400/02/29
فاطمه طرفی
سلام
0
1400/02/29
فاطمه طرفی
میگم شما این شربت کامی کالن رو از چند روزگی دکتر داد
0
1400/02/29
فاطمه طرفی
خوب بود تاثیر داشت رو نفخش؟
0
1400/02/30
سوال کننده
از ۱۸ روزگی
0
1400/02/30
سوال کننده
اره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




