من امشب هفته 30 میشم ولی این هفته عجیب سینه هام تیر میکشن مثل اوایل بارداری
منم دو هفته ای هست ک تیر میکشه
البته گاهی ولی درد داره 😣
آره مخصوصا یکی دوساعت فقط یکجاش تیر میکشه
ای بابا پس اینم از شاخای بارداریه😆😆
آره تا دنیا بیان همه چی رو تجربه میکنیم
ی بنده خدای میگفت مادربزرگم گفته تو بارداری اگ شاخ هم در آوردی تعجب نکن
این ک دیگ درد سینه ست😀
خو داره شیر می افته توش تعجب نداره که
ماله منم هم تیر میکشه هم ترشح داره الانم خودم دست زدم فشارش دادم یکم ترشح زرد و سفید که فکر کنم شیر بود اومد بیرون
پس دیگه فشار نده تحریکشم نکن اغوذات میاد بیرون ماله بچته😁
من شنیدم نباید دست بزنیم یا فشار بدیم باعث میشه بعدا که بچه بدنیا اومد شیر خودش بیاد و لباس زیر همش خیس باشه ،یه همسایه داشتیم میگفت اگه به سینتون دوران بارداری ور برید یا فشارش بدین سینه تون شاشو میشه بعدا همش شیر لباساتونو خیس میکنه😂😂
وای من همش فشارش میدم
تیر میکشه فشار میدم بهتر میشه🥲😅