مثلا نوشته وضعیت جفت میباشد.
یعنی چی ؟
من رفتم برا قلبش دکترم خودش سونوم کرد گفت هفت هفته ای صدا قلبشم برام گذاشت دیگه هیچ برگه ای بهم نداد
خب لازم نبوده دیگه وگرنه میگفت برو بیرون. سونو انجام. بده
مهم سونو ان. تی و. انومالیه
خداروشکر همه چی طبیعی بوده نیازی نبوده درج کنه
عزیزممبارک
فلن زوده برای وضعیت قرار گیری قلب و ضربان هنوز زوده از هفته ۱۱ مینویسن
نه ضربان رو که گفت داره و منظم هم هست
هفتت هم زده ۶ هفته و ۲ روز اندازشک ۵/۵ میلیمتر
هفتتو زده تو برگه هم اول ندیدم😁
ینی چی واژینال هم بوده کلی هم پول گرفته یکم باید تایپم کنه
حالا زیآد مهم نیست این سونو مهم همون قلبه ...
تازه جمله اخرش خیلی تفکر داشت😐😂😂