بمن که دکتر گفت باشیرت قاطی کن بده بهش
ولی اصلا نگرفتم خودش وزنش خوب شد
دکتر سوال دیگه ای هم داشتم
تا چند وقت بعد از باز شدن روغن میشه ازش استفاده کرد؟
منم باشیرقاطی میکنم میدم به بچه هام
بچه های من نارس بودن ، واسه وزنگیریشون اینو میدم..شماچرامیدید؟
عزیزم این چه روغنیه واسه چی خوبه
ببخشید من راجع بهش چیزی نمیدونم
جان دلم
سه قلو😍😍😍
خداحفظشون کنه برات
بله گلم با شیرو میدونم میخواستم بدونم با غذا چطوره
برای وزن دهی و یبوست خوبه
البته بزرگسال هم استفاده میکنین جزو روغن های خاص رژیمیه
سلام اگر وزن گیری جنین خوبه نیازی به روغن ام سی تی نیست اگر هم خواستید ب دید روزانه ۳ سی سی داخل شیر بریزید