چیزای مقوی بخور که شیرت جون دارباشه یا بروپیش پزشک اطفال براش کمکی بده
شاید رفلاکس داره که دوست داره فقط شیر بخوره میک بزنه
عزیزم چقدر فاضله سنی بچهات کمن.خدا کمکت کنه
پستونک بده. اون میخواد میک بزنه زیاد شیر میخوره دلدرد میگیره نمیخوابه. شیر شو بده بعدش پستونک
از زیاد شیر خوردن دلدرد نمیشه اگه دلدرد باشه زیاد شیر میخوره مامانش چیزی خورده که بچه دلدرد بشه
یه وعده بهش شیرخشک بده ببینه خوب خواب میره یا نه باز میفهمه مشکل ازشیرش هست یا دلدرده یاهرچی
خواهرزاده منم همینطوری بود
خواهرم روزی ۳، ۴ وعده ۶۰ سی سی بهش شیرخشک میده
الان ک یه ماهشه آروم شده
نگران نباشین ، خوب میشه
سلام خیلی ممنونم از همگیتون❤️❤️❤️
مرسی عزیزم خیلی زحمت شد❤️❤️❤️😘😘🙏🙏🙏
ن بابا خواهش میکنم کاری نکردم
سلام ماساژ شکم را انجام دهید، ورزش پای دوچرخه. قطره ایزی کول روزی 3 تا 4 بار 5 قطره همراه با دایمتیکون 10 قطره میتواتبد بدهید