سلام من این ماه به دستور پزشک از شب ۳ پریود شبی ۳عدد لتروزول مصرف کردم و برای فردا که روز ۱۴ سیکلم هست سونو واژینال رحم و ضمائم و فولیکول.... نوشته و از فردا که روز ۱۴ سیکل هستم روزی ۱عدد قرص مدروکسی گفتن بخورم
سوالاتم اینه
اول اینکه امروز که ۱۳ سیکلم خیلی زیر دلم درد شدید دارم ایا طبیعیه؟
دوم اینکه فردا که سونو واژینال دارم آیا ربطی به پر بودن ویا خالی بودن مثانه داره؟ و امادگی خاصی لازم داره؟
سوم اینکه قرص مدروکسی چکار میکنه؟
پرسش (1400/02/04):
لطفا راهنمایی کنین ممنونم
459
10
1400/02/04
سوال کننده
0
1400/02/04
Fatemeh Banoo ...
سلام عزیزم تا اونجاییه خبر دارم میگم اینکه درد های زیر دلت طبیعیه
برا سونو واژینال مثانه باید خالی باشه آمادگی خاصی نداره
خب قرص مدروکسی هم از فردا بخور دیگه
برا سونو واژینال مثانه باید خالی باشه آمادگی خاصی نداره
خب قرص مدروکسی هم از فردا بخور دیگه
0
1400/02/04
باران بهاری
عزیزم مدروکسی به احتمال زیاد برای ضخامت رحم داده... لتروزول همه روزی دوتا میخورن مال تو سه تا داده شاید تنبلیت زیاده...
0
1400/02/04
باران بهاری
درد داری شاید داری تخمگ گذاری مبکنی، به هرحال فردا مشخص میشه تخمک ازاد شده یا ن
0
1400/02/04
Fatemeh Banoo ...
آره درده مال هم قرص هس هم اینکه برا تخمک گذاری
0
1400/02/04
نفس احمدی
عزیزم لتروزل تا چند شب باید بخوری
0
1400/02/05
سوال کننده
اهان
ممنون
ممنون
0
1400/02/05
سوال کننده
تنبلی شدید ندارم
هرماه با چندروز تاخییر پریود میشم
بعضی وقتها هم به موقع میشم
ولی بیشتر مواقع ۳تا۱۰روز عقب میندازم
هرماه با چندروز تاخییر پریود میشم
بعضی وقتها هم به موقع میشم
ولی بیشتر مواقع ۳تا۱۰روز عقب میندازم
0
1400/02/05
سوال کننده
اره مثل اینکه
0
1400/02/05
سوال کننده
۵شب خوردم
0
1400/02/06
پزشک اوما
سلام بله طبیعی است اگر سونو واژینال است مثانه نیازی نیست که پر باشه ، قرص مدروکسی برای تنظیم پریود است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




