درد سینه تو هفته شش ازبین بره خطرناکه ؟؟یعنی سقط جنین میخاد اتفاق بیوفته ؟با این تفاوت که لکه بینی یا خونریزی ندارم .یعنی قلی تشکیل میشه
0
1400/02/04
nazgol solo
به علائم توجه نکن علائم میاد و میره ، منم اوایل سینه درد داشتم نمیتونستم دست بزنم بهش الان انگار نه انگار ، پس الکی استرس نده به خودت .
0
1400/02/04
الهه♡
ن عزیزم چرااینجوری فکرمیکنی
علائم ممکنه هر لحظه کم و زیاد بشه اصلانمیشه گفت کسی که علائم نداره بچش خدایی نکرده ازبین رفته
علائم ممکنه هر لحظه کم و زیاد بشه اصلانمیشه گفت کسی که علائم نداره بچش خدایی نکرده ازبین رفته
0
1400/02/04
nazgol solo
اون استرست بیشتر برات خطر داره
0
1400/02/04
سوال کننده
چی میدونم والا از بس که تو گوگل سرچ میکنم ومطلب میخونم دارم رسماً دیوانه میشم
0
1400/02/04
سوال کننده
آخه شش ماه قبل یه سقط داشتم .بچه هنوز ندارم .خیلی میترسم چیزی بشه
0
1400/02/04
🤱 Hani Joonii💜
الهام مگ کجای سینت درد میکرده از اول ک حالا قطع شده؟
0
1400/02/04
سوال کننده
کلا سینه هام درد میکردن وحساس شده بودن .یعنی سنگین هم شده بودن
0
1400/02/04
nazgol solo
منم سقط داشتم .قرار نیست که یه اتفاق تلخ همیشه تکرار بشه که بسپار به خدا ، به خدا توکل کن
3
1400/02/04
nazgol solo
از من به تو نصیحت اصلا نرو تو نت هیچی نخون بیشتر استرس میگیری ، استرست بیشتر برات ضرر داره
0
1400/02/04
🤱 Hani Joonii💜
علایم میاد و نیره کلا
0
1400/02/04
🤱 Hani Joonii💜
میره*
0
1400/02/04
سوال کننده
خودمم همین فکرو دارم ولی وسواسی گرفتم .یه جوری کرم دارم .
0
1400/02/04
samira mohammdi
عزیزم چه ربطی داره، من بارداری اصلامتوجه نمیشم
0
1400/02/04
janan yass
سلام عزیزم
منم موعد پریدیم خیلی سینه درد داشتم و سفت شدن
یه هفته بعدش الان کم شده و بیشتر درد گذرا دارع ویه کم نوکشون موقع لمس دردناکه
علایم کم و زیاد میشن
من یه روز خوب خوبم
یه روزم داغون
ان شااللع هممون به سلامت طی کنیم این روزا رو
منم موعد پریدیم خیلی سینه درد داشتم و سفت شدن
یه هفته بعدش الان کم شده و بیشتر درد گذرا دارع ویه کم نوکشون موقع لمس دردناکه
علایم کم و زیاد میشن
من یه روز خوب خوبم
یه روزم داغون
ان شااللع هممون به سلامت طی کنیم این روزا رو
0
1400/02/04
janan yass
الهام جان اوما زده ۸ هفته
شما الان چن هفته این؟
شما الان چن هفته این؟
0
1400/02/04
مَلی 👶👨👩👧👦
😐😐😐
منفی فکر نکنید انقدر😐😐
منفی فکر نکنید انقدر😐😐
0
1400/02/04
میعاد ثعلبی
وااا😂
0
1400/02/04
میعاد ثعلبی
چرااینجوری فک میکنید شما
0
1400/02/04
میعاد ثعلبی
منم اوایل درد سینه داشتم الان ندارم
0
1400/02/04
میعاد ثعلبی
ویارداشتم الان ندارم
0
1400/02/04
میعاد ثعلبی
استرس روازخودت دورکن ،ب این چیزا فک نکن
0
1400/02/04
مامان امیراردلان
اخه چه ربطی داره
0
1400/02/04
مامان امیراردلان
من برا پسرم کلا ۵روز سینه هام درد می کرد
0
1400/02/04
مامان امیراردلان
اونم حمید که تستم مثبت شد دردمم تموم شد
1
1400/02/04
مامان امیراردلان
از این تاپیکا الکی نزنین هم به خودتون استرس میدین هم ۴نفر دیگه
0
1400/02/04
مامان امیراردلان
همین😂😂اینقد میگم حمید اینجام نوشتم حمید ببخشید
0
1400/02/04
پزشک اوما
سلام نگران نباشید علایم بارداری نوسان داره و بالا و پایین میشه
0
1400/02/04
سوال کننده
۷هفته و ۲ روز هستم
0
1400/02/04
سوال کننده
عزیزم سواله دیگه پیش میاد .اگه یه نفر یه خاطره بدی داشته باشه طبیعیه که الان خیلی حساسیت به خرج بده و کوچکترین چیزی رو میاد میپرسه تاهم اطلاعاتش بالا بره و هم اگه کسی تجربه ایی داره از همدیگه استفاده کنیم .
0
1400/02/16
dina gh
الهام جان ببخشید شما درد سینه هات برگشت؟
منم الان شش هفتمه سینه دردم رفته
منم الان شش هفتمه سینه دردم رفته
0
1400/02/16
سوال کننده
آره دیروز یکم سوزن سوزن شدن دوباره امروز خبری نیس ازش .🤭
0
1400/02/16
dina gh
منم خیلی نگرانم دردش یک دفعه رفت
0
1400/02/16
سوال کننده
نگران نباش دوباره میاد سراغت .ولی دیگه مثل اوایل دایم نیس
0
1400/02/16
dina gh
خدا کنه....
ممنونم ازت
ممنونم ازت
0
1400/02/16
سوال کننده
خواهش میکنم ایشالله صحیح و سالم بغلش کنی
برا منم دعا کنین قند خونم منظم بشه .خیلی نگران
برا منم دعا کنین قند خونم منظم بشه .خیلی نگران
0
1400/02/16
dina gh
ممنونم.
ان شالله مشکل شما هم حل بشه.
خیلی دوران پراسترسی هست
ان شالله مشکل شما هم حل بشه.
خیلی دوران پراسترسی هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



549

