Ooma
پرسش (1400/02/03):

عدد بتا در آزمایش بارداری

سلام عذر میخام من تست حاملگی گ دادم نوشته بود عدد بتا 1000< هستش عدد بتام بالاس این یعنی چی ؟؟

خب خوبه دیگه . چند روز از موعدت گذشته؟
من باید یکم پریود میشدم
خب بتات طبیعیه
روز به روز هم بالاتر میره
من دوماهم بود این آزمایش دادم ۱۰۰۰< بود
مبارکت باشه خانومی بسلامتی بغل بگیریش
بتای هر کس ثابت نیست
ممنون جون دلم 😘
هرروز بالاترمیره
خواهش میکنم عزیزم🥰
گلم کاملا طبیعیه ، مبارکت باشه
به دلخوشی ان شالله
خوبه که بالای ۱۰۰۰ تو سونو ساک حامگی دیده میشه
مبارکه عزیزم مثبته 😍
چرا آزمایش تیتر ندادی تا عددش رو بده؟ مراکز بهداشت و بعضی از بیماستان ها تا سقف ۱۰۰۰ رو نشون میدن و اگر بالاتر از ۱۰۰۰ باشه مینویسن >1000 خداروشکر برای شما هم خوبه
حدودا هر ۷۲ ساعت ۲ برابر میشه
برای سونو ی ساک باید بالای ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ باشه
ممنون از همتون بچه ها 😍😍
stk: |~|11|~|103_col
سلام مبارکت باشه عزیزم
ممنون جون دلم
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا را دلیل مشخص نکرده اما بالای ۱۰۰۰ هست
ممنون از لطفتتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه