سلام به دکتر و اومایی های عزیز این نتایج آزمایش خواهر زاده م هستش الان 17 ماهشهر ولی خیلی ضعیف و وزنش کمه. میشه آزمایش ببینین😥 اینکه ویتامین دی برحسب بزرگسال زده درسته رنجش برای کودک باید خیلی پایین تر از اینا باشه به جا خودندم برای زیر دوسال در محدوده 20 باید باشه😰
0
1400/02/03
سوال کننده

0
1400/02/03
سوال کننده

0
1400/02/03
سوال کننده

0
1400/02/03
سوال کننده
رنج گلبول سفید هم تو نت زده بودن بین 6 هزار تا 17 هزار نرماله ولی اینجا باز زده بین بالای 9 هزار غیر نرمال میشه راهنمایی کنید
0
1400/02/03
سوال کننده
البته اینمخوندم که بالا بودن همزمان گلبول سفید و لنفوسیت و پایین بودن پلاکت نشانه عفونت هستش
0
1400/02/03
سوال کننده
و البته الان تو یک ماه چندباری خودبخود تب کرده یه روز بعدش حالش عادی شده که فکر میکردیم بخاطر دندون و این چیزهاست آخه دندونم دیر دراورد
0
1400/02/03
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم باید یک به یک این فاکتور های که بالا یا پایین زده شده کنترل بشن ....
حتما بره پیش متخصص که تحت نظرش باشه
حتما بره پیش متخصص که تحت نظرش باشه
0
1400/02/03
زهرا ا
کمخونی داره عزیزم
0
1400/02/03
زهرا ا
مادرشون مینور بودن؟
0
1400/02/03
زهرا ا
تیروییدش عددش برای اذم بزرگ یعنی کم کار
حالا نمیدونم بچه ها عدد تیروییدشون باید چند باشه
حالا نمیدونم بچه ها عدد تیروییدشون باید چند باشه
0
1400/02/03
سوال کننده
نه مادرش هیچ مشکلی نداشت بخاطر وزن کم و رشدش بردن دکتر البته چهار ماه پیشم رفت مشکلی نبود دکتر گفت به مرور خوب میشه ولی بدتر شد مجدد رفتن
0
1400/02/03
سوال کننده
تیروئید نگاه کردم برای زیر دوسال بین 0.8 تا 8 مورد قبول با بزرگتر شدن حد بالا میاد پایین
0
1400/02/03
لعیا gh
رنجی که توبرگه ی ازمایش هست برااساس سن بیمارمحاسبه میشه وخودش رنج داره نیازبه نت نیست.ببریدمتخصص اطفال ببینه ازمایشو
0
1400/02/04
پزشک اوما
سلام آزمایش مشکلی ندارد کمی کم خونی دارد که باید قطره آهن را بیشتر مصرف کند
0
1400/02/04
سوال کننده
همین یعنی فاکتورهای دیگه که بالا و پایین هستن و کمبود وزنش؟ آخه قطره آهن مدام مصرف میکنه شاید جذب درستی نداشته باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



722

