سلام دوستان
من امروز10روز پریودی عقب افتاده و 3تا بی بی چک زدم هر سه تاش منفی شد
حالا باید چیکار کنم؟؟
پرسش (1400/02/03):
تاخیر در پریودی بی بی چک منفی
663
84
1400/02/03
سوال کننده
2
1400/02/03
رز آبی
تا دوروز دیگه صبر کن اگر نشدی برو پروژسترون بزن.....چون اگر باردارم باشی خطری نداره و محکم ترش میکنه اگ باردار نباشی تا یک هفته بعد از تزریقش پریود میشی.....
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
سلام من 2 ماهه نشدم 🙄 امپولم زدم ولی نیامده 🤕
0
1400/02/03
پانیس پانیس
منم همین طور شده دقیقا ۱۰ روز و سه تا بیبی منفی
2
1400/02/03
پانیس پانیس
ای خدا بحق همین ماه عزیز که میگی دعا روزه دارا متسجابه .ما ۳تا باردار باشیم بچه سالم وصالح.ای خدااااا.بگید آمین اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
0
1400/02/03
sanaz 🌹🌹🌹
آمین
0
1400/02/03
عطیه ❤️
آمین یا رب العالمین 🌹🙏
0
1400/02/03
کوثر 🌹🌹
فاطیما باردار نباشی؟بی بی چک زدی؟؟؟
0
1400/02/03
fati 💚
من الان ۱۴ روزه آمپول زدم پریود نشدم😥😥
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دیروز زدم منفی بود😐
0
1400/02/03
fati 💚
فاطیما چند روز میگذره از آمپولت؟
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
22 زدم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
12 روزه 2 روز دیگه میشه 14 روز
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
ولی خب خبری نیس 😐
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دیروز امدم دارویی که برای سقطم بود دکتر داده بودو خوردم که بشم نیامد
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دیگه امیدی ندارم که بیاد🙄
0
1400/02/03
fati 💚
منم همینطور😐
0
1400/02/03
fati 💚
الان مشاوره آنلاین گرفتم.گفت دو سه روز دیگه صبر کن اگه پریود نشدی باید سونو بدی
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
چن گرفت
0
1400/02/03
fati 💚
۳۶ تومن😭😭😭
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
بابا پولتو هدر نده اگه حامله نیسی سیاه دونه عسل صبح عصر بخور
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
پولت مفت دادی
0
1400/02/03
fati 💚
نمیدونم چه مرگمه خب
0
1400/02/03
fati 💚
میترسم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
منم اگه تا دوروز دیگه نیامد میخورم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
تست نزدی؟
0
1400/02/03
fati 💚
نگران بودم.اینم سر بقیه خرجای الکی
0
1400/02/03
fati 💚
پریروز زدم منفی بود
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دلم میخواد سر بزنم به بیابون
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
چقدره عقب انداختی
0
1400/02/03
fati 💚
منم ببر
0
1400/02/03
fati 💚
آخرین پریودم ۱۶ اسفند بوده
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
من 6 روز دیگه میشه دووماهه نشدم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
🤦♀️🤦♀️🤦♀️تنبلیت شدیده؟
0
1400/02/03
fati 💚
آرهههه داغووونه
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
من همه چیبگی خوردم رازیانه دوتا دبه سر پر خوردم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
داروگیاهیی چقدر دم کردم خوردم
0
1400/02/03
fati 💚
رازیانه واسه من خوب نیس
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دیگه امپولم زدم
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
ولی گیر کرده نمیاد
0
1400/02/03
fati 💚
کاش تکلیفمون معلوم میشد
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
چن روز پیش لک دیدم ولی قطع شد
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
اره بخدا اصلا نباشم مهم نیس ولی بیاد 🥺😭
0
1400/02/03
fati 💚
من هیییچ
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
اگه دیدم نمیاد میرم قرص جلوگیری میخرم میخورم
0
1400/02/03
fati 💚
همین دیگه
0
1400/02/03
fati 💚
نخور بابا ضرر داره
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
چکار کنم دیگه مجبورم تا چن روز میخورم دیگه ولش میکنم تا بیاد
0
1400/02/03
fati 💚
من دو سه روز دیگه صبر میکنم و میرم سونو
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دلم بحال خودمون میسوزه😭
0
1400/02/03
fati 💚
آره به خدا😭
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
دارم گریه میکنم حال روحیم اصلا خوب نیس
0
1400/02/03
fati 💚
چقدر عذاب و انتظار😞😞
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
خیلی فشار رومه خدایا😭
0
1400/02/03
fati 💚
با گریه که چیزی درست نمیشه تازه وضعیت هورمونات بدتر میشه خدایی نکرده
0
1400/02/03
fati 💚
باید تحمل کنیم تا ببینیم خدا چی میخوار
0
1400/02/03
fati 💚
میخواد
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
میدونم فقط درد باید بکشم
0
1400/02/03
fati 💚
منم همین طور...همه حرفا که گفتنی نیست
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
خدا که منو نمیبینه میدید انقدر عذابم نمیداد
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
من که نمیخوام حامله باشم گفتم حداقل بیاد راحتم کنه
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
سر پریودمم باید زجر بکشم
0
1400/02/03
fati 💚
اینجوری نگو
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
عصابم خورده خیلی فشار رومه
0
1400/02/03
fati 💚
شبانه روز با خدا حرف میزنم....اون تنها چارهمونه
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
من حرف میزنم نمیشنوه 😐
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
هرچی خواستم ازش برعکسش شده
0
1400/02/03
fati 💚
مطمئن باش میشنوه
0
1400/02/03
fati 💚
انقد انرژی منفی نده به خودت.
0
1400/02/03
fati 💚
یه روزی جواب ساده دلی و محبتتو می بینی.چقدر ازت چت دیدم که دلگرمی دادی یا تبریک گفتی به بچهها...
0
1400/02/03
fati 💚
شک نکن
0
1400/02/03
پزشک اوما
سلام با نتیجه تیتر بتا به پزشک مراجعه تا پروژسترون تجویز شود
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
چی بگم دلم پر از غصس
0
1400/02/03
fati 💚
می فهممت...ولی چه کنیم؟جز صبر و توکل راهی نیست
0
1400/02/03
fati 💚
تلاشتم که میکنی
0
1400/02/03
فاطیما احمدی
هییی خدا
0
1400/02/03
fati 💚
من حتی از جملهی خدایا مچکرم که منو لایق مادز شدن دونستی دلم میگیره....به نظر من ادبیات خوبی نیست
0
1400/02/03
Ati ♧
منم دوسه دوره قبلم همینجوری شدم... اولین بار یه هفته تاخیر شد.ماه بعدش ۱۰ روز تاخیر.ماه بعدش ۱۴ روز تاخیر دوباره دفعه بعد هفت روز تاخیر شدم.... این ماه نمیدونم میخوا چجوری بیا😐😐😐الان نمیدونم برا چه روزی منتظر باشم که پری بیاد
0
1400/02/04
سوال کننده
عزیزم ایشالا بارداری
0
1400/02/04
سوال کننده
فاطیما جون غصه نخور
یه حکمتی هس
یه حکمتی هس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




