سلام خسته نباشید دوستان ی راهنمایی بکنید ک من قطره آهن رو از کی شروع کنم ؟و اینکه آد رو باید ادامه بدم؟یعنی الان ک پسرم ۴ماه و ۲۸روزشه دقیقا از کی باید بدم بهش؟