رفتم دستشویی با دستمال خودمو پاک کردم خونی شد این خون چیه
0
1400/02/02
سوال کننده

0
1400/02/02
سوال کننده
توروخدا کسی میدونه جواب بده چیکار کنم
0
1400/02/02
zhooli ❤️
عزیزم هفتت بالاست من تجربه ندارم برا اون هفته
0
1400/02/02
zhooli ❤️
ولی بهتره استراحت کنی
0
1400/02/02
zhooli ❤️
و حواست به تکونای بچه باشه
0
1400/02/02
janan yass
نمیدونم عزیزم
ولی استراحت کن و به خودت استرس نده اصلا
اگه دیگه نبود جای نگرانی نیست و فردا دکتر برو
فقط حواست باشه استراحت مطلق کن و استرس مممنوع
ولی استراحت کن و به خودت استرس نده اصلا
اگه دیگه نبود جای نگرانی نیست و فردا دکتر برو
فقط حواست باشه استراحت مطلق کن و استرس مممنوع
0
1400/02/02
سوال کننده
تا همین یکی دوساعت پیش که تکون میخورد
5
1400/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم بروزایشگاه حتما
0
1400/02/02
سوال کننده
دارم از ترس میمیرم
1
1400/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نگران نباش انشالله هیچی نیس
0
1400/02/02
janan yass
اگه مدت زیادی تکون نخورد
یه چیز شیرین بخور یا اروم شکمت ماساژ بده تا متوجه تکونش بشی
یه چیز شیرین بخور یا اروم شکمت ماساژ بده تا متوجه تکونش بشی
0
1400/02/02
zhooli ❤️
استرس اصلا خوب نیست الان
0
1400/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ولی حتما برو تاچک بشی
0
1400/02/02
zhooli ❤️
دراز بکش تکون هاشو بشمار
0
1400/02/02
سوال کننده
الان برم؟
0
1400/02/02
janan yass
اروم باش
0
1400/02/02
zhooli ❤️
اگرم خیلی نگرانی برو بیمارستان
0
1400/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره الان برو
0
1400/02/02
سوال کننده
باشه
0
1400/02/02
janan yass
صلوات بفرست و استراحت کن و تکون بچت بشمار اگع تکوناش خوبه
تا صبح استراحت کن صبح برو چک کن
تا صبح استراحت کن صبح برو چک کن
0
1400/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
منتظرخبرتون هستیم اصلانگران نباش چون هفتت بالاس مهمه بری بیمارستان
0
1400/02/02
janan yass
اگه هم دوباره ترشح داری یا نشت اب داری که با حفظ ارامش برو بیمارستان
0
1400/02/02
janan yass
فقط اروم باش استرس برات ضررر داره
باعث زایمان زودرس میشه
لکه خون اصلا جای نگرانی نداره
اما استرس برات سمه
باعث زایمان زودرس میشه
لکه خون اصلا جای نگرانی نداره
اما استرس برات سمه
0
1400/02/02
nahid nt
هفتت بالاس یه سر برو بیمترستان nstبده خیالت راحت بشه
1
1400/02/03
باران بهاری
برو بیمارستان ولی نذاری معاینه بکنن؟ یهو زایمان زودرس میکنی، اصلا نیاز به معاینه نیست
0
1400/02/03
پشتیبانی اوما
سلام، سوالاتی با این عناوین پاسخی از طرف متخصصین دریافت نمیکنید
عنوان سوال تخصصی باید چکیده از خود سوال باشد
عنوان سوال تخصصی باید چکیده از خود سوال باشد
0
1400/02/03
مامان دوقلوها
احتمالا جفتت پایینه
خونریزی مال اونه
خونریزی مال اونه
0
1400/02/03
niloofar abi
رفتی گلم بیمارستان؟ بهتری؟
0
1400/02/03
سوال کننده
اره خوبم خداروشکر همون دیشب دیگه لک ندیدم بچه هم تکون خورد
0
1400/02/03
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1400/02/03
niloofar abi
خدارو هزار مرتبه شکر فداتشم😍😍😍😍 خوش خبر باشی قشنگم
0
1400/02/03
سوال کننده
فداتشم😘
0
1400/02/03
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1400/02/03
niloofar abi
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 🚫🚫تفسیر ازمایش پروتین ادراری
- سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
- خانمای کرمانی بیایید سوال دارم
- سلام ممنون میشم آزمایش پاپ اسمیر منو تفسیر کنید
- دوستان نگرانم لطفا ازمایشمو تفسیر میکنید
- سلام بچه ها ی لحظه میایین
- بچه هاازمایش رفتم بیایین ببینین چیه جوابش
- سلام دوستان لطفا بیاید
- سلام کیا با کد ستاره مربع ستاره مربع ۳۶۴۶ مربع ستاره مربع ستاره اشنا هستن
- سلام دکتر عزیز و دوستان گلم منم رفتم سونو وزن جنین و وضعیتش



1098

