چیکار کنم خیلی نگرانم شیرینم خوردم به پهلو چپم خوابیدم چون تجربه بد دارم میترسم
749
58
1400/02/02
سوال کننده
1
1400/02/02
مهدیه ❤️
تو این هفته ها مگه تکونا مهمه عزیزم؟
0
1400/02/02
سوال کننده
من بخاطر تجربه تلخم میترسم
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
تجربه تو بارداری با اتفاق تو بارداری فرق داره گلم، قرار نیست هر اتفاقی ک دفعه قبل پیش آمده ک الانم پیش بیاد
0
1400/02/02
سوال کننده
خب دیگه از ۱۸هفته تکوناشو حس میکردم دیگه تا حالا اینجوری کم نشده بود
1
1400/02/02
Mozhgan 🙋🤩🤩
ی روز خوبن ی روز بد
0
1400/02/02
سوال کننده
اووف میترسم چیکار کنم تکون بخوره
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
نه عزیزم اون الان حرکت میکنه ولی ریز، شاید تو حس نمیکنی
0
1400/02/02
Mozhgan 🙋🤩🤩
همین ک حرکت میکنه خمبه
0
1400/02/02
Mozhgan 🙋🤩🤩
بستنی بخور
0
1400/02/02
سوال کننده
نمیدونم چرا دلشوره دارم
1
1400/02/02
مهدیه ❤️
نه نترس، شروع 21هفتگیت هم مبارک
0
1400/02/02
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
بعضی روزا خب منم دلشوره میگیرم، ولی خود ب خود خوب میشم، بسپار ب خدا و توکل کن
0
1400/02/02
سوال کننده
برم خونه میخورم الان تو باغمون هستیم
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
دختر یلدا یکم مواظب باش خودتو خسته نکن، تو باغ چیکار میکنی آخه
0
1400/02/02
سوال کننده
😊نزدیک شهرمونه چیکار کنم پوکیدم خونه شوهرمم بیکار میاییم یکم استراحت میکنم میگردم
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
😁😁😁 ب هر حال مواظب باش
0
1400/02/02
سوال کننده
چشم ولی خیلی دلشوره دارم حس میکنم چیزی شده حرکت نمیکنه
0
1400/02/02
asma b
تکونای جنین از هفته ی ۲۸ به بعد مهمه،الان اگر حرکات ریز رو هم داره کافیه
0
1400/02/02
مهدیه ❤️
من خودم دیروز سونو بودم، دکتر گفت داره حرکت میکنه، ولی من اصلا حس نمیکردم،
0
1400/02/02
mona 💙
منم خوب حس نمیکنم...رفتم بهداشت قلبشو گذاشت ولی واقعا با حرکاتش مشکل دارم😪
0
1400/02/02
❤امیدم بخدا😍 😻
منم با اجازتون حس نمیکنم اصلا
فقط گاهی دستمو میزارم گاهی زیر دستم سفته گاهی سفت نیست گاهی راست قلمبه هست و گاهی چپ
با اینا خودمو دل خوش کردم
فقط گاهی دستمو میزارم گاهی زیر دستم سفته گاهی سفت نیست گاهی راست قلمبه هست و گاهی چپ
با اینا خودمو دل خوش کردم
0
1400/02/02
سوال کننده
من از ۱۴ کامل حس میکنم تا الان مشکلی نداشت فقط امروز اینجوری شده
1
1400/02/02
فرزانه مامان شازده والا
وقتی بیرون هستی و فعالیت میکنی بچه کمتر تکون میخوره.
چون تو آب معلقه وقتی فعالیت میکنی براش مثل گهوارس و وقتی دراز میکشیم بیدار میشه و تکون میخوره
چون تو آب معلقه وقتی فعالیت میکنی براش مثل گهوارس و وقتی دراز میکشیم بیدار میشه و تکون میخوره
0
1400/02/02
فرزانه مامان شازده والا
اصلا تکون نمیخوره یا کم تکون میخوره
0
1400/02/02
سوال کننده
تکوناش خیلی کم از ۱ساعت یک بار اونم خیلی ضعیف
0
1400/02/02
nazgol solo
دختر من هفته تو بودم یه بار میزد میرفت تا دو سه روز دیگه .تو نگران نزدن امروزشی ، تو هفته تو بیشتر خوابن
1
1400/02/02
nazgol solo
بعدشم این استرس تو بیشتر برای بچه خطرناکه ، مگه قرار چون تجربه تلخ داری دوباره برات تکرار بشه؟
0
1400/02/02
فرزانه مامان شازده والا
نگران نباش، الان تکوناش اهمیت نداره، همینکه تکون کوچولو داره کافیه
1
1400/02/02
nazgol solo
تو مگه دین و ایمون نداری ،خدا نداری؟یکم دلت بسپار به خدا بگو خودت دادی خودتم سالم بهم برسون استرس از خودت دور کن
0
1400/02/02
nazgol solo
من که الان هفته ام از تو بالاتره دیروز داشت انگار از شکمم میومد بیرون اینقدر تکون میخورد ،امروز اصلا انگار نه انگار دو بار حرکت ریز داشت
0
1400/02/02
غزل ا
یلدا من یهو دوروز کلا هیچ حرکتی رو حس نمیکنم نگران نباش
0
1400/02/02
fifi r
اذیتش نکن الان اصلا مهم نیست
2
1400/02/02
fifi r
از ۲۸ هفتگی ب بعد مهمه
0
1400/02/02
فرشته 2019
منم هنوز هیچ حرکتی حس نکردم🤭
دیروز باهاش صحبت کردم گفتم مامان جان یکم تکون بخور ب من حسی منتقل بشه ازت😅
دیروز باهاش صحبت کردم گفتم مامان جان یکم تکون بخور ب من حسی منتقل بشه ازت😅
0
1400/02/02
fifi r
الان خیلی کوچیکه
0
1400/02/03
ارزو ..
خیلی زوده عزیزم نگران نباش
0
1400/02/03
سوال کننده
دیگه نگران بودم دخترا رفتم بیمارستان ضربانشو گذاشتن برام یکم دلم آروم شد
0
1400/02/03
سوال کننده
چون من یکی توی ۲۷هفته ایست قلبی کرده بود و حرکتشو حس نمیکردم میکردم ولی چون توی آب بود و بی جون بود توی آب اینور اونور میرفت و من فکر میکردم کم شده حرکتش ولی در واقع ایست کرده بود
0
1400/02/03
سوال کننده
الآنم کلی شیرینی خریدن دکتر گفت نزاار قند بچه افت کنه کمپوت آناناس و شکلات خریدم گفت اصلا شبا هم پاشو بخور
0
1400/02/03
فاطمه مرادی
نترس تو هفته های شما عادیه. من یبار ۲۳ یا ۲۴ هفته بودم به مدت سه روز هیچ تکونی نخورد. بعد از سه روز استرس رفتم بهداشت صدا قلبشو برام گذاشت خیالم راحت شد. گفتن عادیه احتمالا خوابه یا اینکه سردش شده. برگشتم خونه شبش حسابی جبران کرد
0
1400/02/03
سوال کننده
وای خیلی بده حس حرکت نکردنش
0
1400/02/03
فاطمه مرادی
بخور اما زیاده روی نکن که قند بگیری اونوقت مجبور میشی انسولین بزنی
0
1400/02/03
سوال کننده
آره باید مواظب باشم
0
1400/02/03
mona 💙
بعدش چجوری فهمیدی ک ایست قلبی کرده؟؟؟؟؟
1
1400/02/03
سوال کننده
رفتم دکتر نگران شدم بهداشت رفتم صداشو بزارن دستگاهو گذاشت خبری نشدالکی گفت دستگاهوون خرابه برو بیمارستان اورژانسی سنو بده رفتم گفت ایست کرده
1
1400/02/03
mona 💙
😔
0
1400/02/03
پزشک اوما
سلام در این سن بارداری حرکات جنین خیلی مهم نیست از هفته ۲۸ به بعد باید الگوی حرکتی ثابتی داشته باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




