سلام. جای واکسن دخترم ۱ ماهه چرک کرده خوب نمیشه از اول هم جاش کبود بود مشکلی داره؟؟
0
1400/02/02
سوال کننده

0
1400/02/02
عاطفه گلی 💑💑
انگارعفونت کرده
0
1400/02/02
سوال کننده
واقعا؟؟
0
1400/02/02
سوال کننده
وای خدا
0
1400/02/02
دریا وخورشید
رو شونشه؟
0
1400/02/02
دریا وخورشید
عزیزم عفونت کرده
0
1400/02/02
سوال کننده
رو بازو
0
1400/02/02
دریا وخورشید
ولی زیاد نیست
0
1400/02/02
سوال کننده
واکسن بدو تولده که رو بازو میزنن ردش میمونه
0
1400/02/02
سوال کننده
چرک کردنش که میگن طبیعیه
0
1400/02/02
سوال کننده

0
1400/02/02
سوال کننده
اینم عکس دیگه
0
1400/02/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
این واکسن اینجوری میشه خودش خوب میشه
0
1400/02/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پسر منم انگار چرک بودمامانم گفت دست نزن اصلا طبیعیه
2
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
به نظر من به دکتر یا دکتر اوما ببینن بهتره
1
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
چون برای پسر من چرک نکرد
0
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
انشاالله هیچیش نیس زود عفونتش میره عزیزم
0
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
تا بچه ها بزرگ شن ما پیر شدیمد
0
1400/02/02
مامان ارنیکا خانوم
طبیعیه عزیزم دختر من بعد از ۵ ماه خوب شد. هی چرک میکرد میترکید دوباره.... اخرم خشک شد. به دکترشم گفتم گفت طبیعیه
0
1400/02/02
❤️Fateme ❤️
طبیعیه عزیزم
این واکسن همینجوریه
دکتر پسر منم دید گفت طبیعیه
این واکسن همینجوریه
دکتر پسر منم دید گفت طبیعیه
0
1400/02/02
Sahar 👨👩👧💑

جای واکسن دخترمم اینطوری بود چون روکتفش بود نمیتونستم جای واکسن یه داروی گیاهی دو شب زدم چرکش خود به خود ریخت بیرون
0
1400/02/02
Sahar 👨👩👧💑

بعدش اینطوری شد و ورمش کلا خوابید
0
1400/02/02
Sahar 👨👩👧💑
نمیدونستم جای واکسنه😐
بردمش دکتر گفت طبیعیه
این نشون میده که واکسن اثر کرده اگه واکنش نشون نمی داد بد بود
بردمش دکتر گفت طبیعیه
این نشون میده که واکسن اثر کرده اگه واکنش نشون نمی داد بد بود
0
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
الهی شماها چقدر اذیت شدین
0
1400/02/02
سارا👱♀️ مامان آراد🙋♂️
واسه من اصن چرک نکرد
0
1400/02/02
mina b
سلام من دوتا پسرامم همینجوری شدن
0
1400/02/02
Nazi ❤🥰)
سلام مال پسر منم اینجوری بود
0
1400/02/02
nahid nt
طبیعیه بچت به واکسن واکنش نشون داده یعنی مقاومت بدنش بالاس اصلا نباید دست بزنی تا خودش خوب بشه
0
1400/02/02
...👑zahra👑 ...
چرا برا پسرمن اصلا عیچی هیچی نشد😐
0
1400/02/02
...👑zahra👑 ...
فقط یه حاله قرمز کوچولو رو بازوش هس😐
0
1400/02/02
خانم گل .
طبیعیه دستش نزن خودش خوب میشه
برا پسر منم اینجوری شد البته کمتر
برا پسر منم اینجوری شد البته کمتر
1
1400/02/02
❤️Fateme ❤️
تا 3 4 ماهگی هست
چن وقت دیگ برا پسر شما هم اینجوری میشه نگران نشو
چن وقت دیگ برا پسر شما هم اینجوری میشه نگران نشو
0
1400/02/02
سوال کننده
کم کم بزرگ میشه
0
1400/02/02
سوال کننده
برای پسرم زود خوب شد مال دخترمو یکبار پسرم فکر کنم لگد زد چرکش اومد بیرون ولی همچنان اینجوریه از اول هم اطراف جای واکسن کبود بود
0
1400/02/02
nargesi 👨👩👧
عزیزم دختر من تا ۶ ماهگی اینجور بود
0
1400/02/02
nargesi 👨👩👧
نشون دکتر دادم گفت طبیعیه
0
1400/02/02
سوال کننده
کبود هم بود؟
0
1400/02/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پوستش حساسه
منم گاهی سرم بزنم یا ازمایش خون بدم کبود میشم
منم گاهی سرم بزنم یا ازمایش خون بدم کبود میشم
0
1400/02/02
سوال کننده
۴ ماهه کبوده منم پوستم حساسه سریع سیاه میشه
0
1400/02/03
پزشک اوما
سلام نگران نباشید ، واکسن بدو تولد همونی هست که جاش برای خودتان هم روی دست مونده ، خودش درست میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1782

