سلام عزیزم خوبی از بابت قند نرمال هست همه چی
سلام عزیزم ممنونم .قند ناشتام لب مرزه نگران اونم قرص بهم نده .یعنی من با قرص خوردن مشکل دارما
گلبول سفید خونتون یکم زیاده نشونه عفونت هست در بدنتون
قرص نمیده فقط رعایت غذایی کن و شیرینی کمتر مصرف کنی حله
اره مثل اینکه تازگیا عفونت گرفتم ولی چون خارش سوزش نداشتم دکترم دارو نداد
خدا کنه دارو نده فقط .ممنونم دوست خوبم
رعایت کن بیاد پایین تر از 92
شهر قدسی؟
آزمایش بعد ی ساعتت بالاست منم اینجوری بودم یکم رعایت کن میاد پایین
برای من قند ناشتا ۹۶ بود قرص نداد گفت رعایت غذایی برای شما هم قرص نمیده
سلام عزیزم بله .پیش عشوری مقدم میرم ،شما پیش کی میری؟
پیش ریتا عمادی
ولی الان دیگه میرم میلاد برای زایمان باید حتما رفتو آمد کرد
سلام برای قند خون باید رژیم غذایی را یکی دو هفته رعایت کنید مجدد چک بشه
ببخشید میشه بپرسم هزینه آزمایشت چقد شده؟