سلام
دختر من پنج ماه و نیم که بود دو تا دندون جلو فک پایینش در اومد الان دندونای نیش بالاش جوانه زده، مگه نباید اول دندونای جلو بالاش درمیومد بعد نیش هاش؟
جای دندونای جلوش هیچ اثری از دندون نیست نه ورم کرده نه چیزی نکنه دندون در نیاره😰😰
پرسش (1400/02/01):
ترتیب دندون درآوردن نوزاد
510
11
1400/02/01
سوال کننده
0
1400/02/01
زهرا محمدی
اونا هم درمیاد نگران نباش بچه ها با هم فرق دارن
3
1400/02/01
مریم غلامی
نه اول دندان های پایین در میاد
0
1400/02/01
negar ❤
درمیاره..عجله نکن..هرچی دیرتر در بیاره بهتره..دندوناش دیرخراب میشن
0
1400/02/02
سوال کننده
دندونای پایینش دراومده
دندونای بالا به جای اینکه اول جلوش دربیاد نیشهاش دراومده
دندونای بالا به جای اینکه اول جلوش دربیاد نیشهاش دراومده
0
1400/02/02
سوال کننده
اون و که کلا برای درآوردن دندون اول میگن دختر تحفه من پنج ماه و نیم اولین دندونشو درآورد😀
0
1400/02/02
سوال کننده
خداکنه😄
0
1400/02/02
پزشک اوما
سلام معمولا دندان نیش بعد از دندان جلو و در ۹ تا ۱۳ ماهگی درمیاد اما نگران نباشید دندان درآوردن یک مسئله ژنتیکی است و ممکنه پدرش هم اینطور بوده باشه
0
1400/02/02
سوال کننده
خیلی ممنون🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




