سلام منم بلد نیستم ولی انشالله ک ریسک نداری
مرسی کسی ریسک متوسط یهش دادن تا خالا ولی چیزی نباشع؟
عزیزم بیشتر مواقع حتی ریسک بالا هم بچه صحیح و سالمه
اصلا نگران نباش دکترتون نهایت بهتون میگه ازمایش غربالگری دوم هم بدید
نتیجه ازمایشتون همین ی صفحه اس؟
گلی دکترم ک تعطیل بود نبود ازمایشگاه گفت سل فری بدیه
یکی دیگه ام باید باشه ولی عزیزم بالای سی سالین به خاطر سنتون ریسک زده
یک به ۱۹۲ احتمالا سلفری مینویسن براتون ولی نگران نباشین همون براتون سنتون زدن انشالله نی نی تون سالمه
عزیزم ریسک سندروم داون مثبته یا سلفری یا امینو مینویسن که ۹۹ درصدم بچه ها سالمن پس نگران نباشید
مرسی دوستای خوبم ممنون ک هستید 😘😘
ریسک متوسط نیست مثبته اما انشالله ک. چیزی نیست باید سلفری بدی
سلام ریسک سندرم دوان مثبت شده و با توجه به عدد بهتره آمنیوسنتز انجام شود