سلام روز بخیر امروز رفتم ازمایش T.S.H که رنجش ۴.۱ بود تو سه ماهه اول بارداریم از بهداشت گفتن که زیاده بردم دکتر داخلی گفتش نرماله الان نرماله یا آنرماله برم متخصص غدد یا نه اخه قبلا هم تومور هیپوفیز داشتم که عمل شدم بنظرتون ربطی به هم دارن یانه
پرسش (1400/02/01):
رنج نرمال ’یروئید در زنان باردار سه ماهه اول چقدره ?
397
15
1400/02/01
سوال کننده
1
1400/02/01
😍peransa😍 .
فک کنم یکم بالاس
1
1400/02/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
متخصص بری بهتره
0
1400/02/01
سوال کننده
هیممم منم همین فکرو میکنم ولی بازم شک دارم 🤔
دکتر اوما جواب بده خیالم راحت میشه
دکتر اوما جواب بده خیالم راحت میشه
0
1400/02/01
fateme m
متخصص به من گفت باید ۲ باشه
0
1400/02/01
fateme m
تیروئیدت کم کاره فکر میکنم
0
1400/02/01
Afsaneh 🐼
منم تیروئیدم 4بود قرص میخوردم دکتر گفت کم کاری داری
0
1400/02/01
Mozhgan 🙋🤩🤩
باید زیر۲ باشع تو س ماه اول
0
1400/02/01
فاطمه ح
باید ۱.۵ باشه
1
1400/02/01
طیبه مامان آریان💙 .
عزیز باید زیر 2.5 باشه.برو پیش دکتر غدد
0
1400/02/01
nini ..
من شش هفته آزمایش دادم یازده بود😐
0
1400/02/01
Z. M
عزیزم من 3بود بهم قرص دادن یه روز در میون بخورم
0
1400/02/02
پزشک اوما
سلام بهتره در سه ماهه اول تیروئید زیر ۲.۵ باشه بهتره با متخصص غدد مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




