سلام خانما به نظرتون چطوره خوبه یابده
0
1400/01/31
سوال کننده
ممنون میشم راهنمایی کنید
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
من وندفو و بعد مدیکورو فقط قبول دارم
ویورو دوس نداشتم
ویورو دوس نداشتم
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
اعکسش و ببینم
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
البته بقیه شاید راضی بوده باشن
0
1400/01/31
samira khanoom خانم

0
1400/01/31
samira khanoom خانم
این چه مارکه
0
1400/01/31
سوال کننده
فردا میخوام بزنم
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
ن عکس بی بی چک مارکشو ؟؟؟
2
1400/01/31
ghazalak ۶۶
سمیرا این مدیکوره فک کنم
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
من دکترم اینی ک فرستلدم فقط قبول داش..این ک من زدم مارکش چیه .....دکتر زنان این و قبول دارن
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
ایندقیقه
2
1400/01/31
💕narsis 💞fl
مدیکور منم خیلی قبول دارم
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
من جفت بچه هامو مدیکور پنج روز قبل موعد نشون داد بارداریمو
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
البته بی بی چک مثبتش دقیقه
1
1400/01/31
مامان فرشته ها 💓 💓
ویور فاجعه س
0
1400/01/31
مامان فرشته ها 💓 💓
زیر یک دقیقه برای من دو خط شد
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
وندفو و مدیکور کم کاذب و خط تبخیر داره
اول وندفو بعد مدیکور از لحاظ دقت ب نظرم
اول وندفو بعد مدیکور از لحاظ دقت ب نظرم
0
1400/01/31
سوال کننده
مارکش نمیدونین چیه؟
0
1400/01/31
💕narsis 💞fl
مدیکور هست
0
1400/01/31
سوال کننده
اخه فقط ویور خونه دارم😧
0
1400/01/31
سوال کننده
نزنم ویور رو؟
0
1400/01/31
tandis rezaee
گلم بزن فقط زودتر از موعد نزن
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
بزن اگه مثبت بود مدیکور یا وندفو بخر بزن
امتحان کن
امتحان کن
0
1400/01/31
سوال کننده
نه فردا میشه 10روز از موعدم گذشته
0
1400/01/31
tandis rezaee
شما اگه باردار باشی و از موعدتم گذشته باشه همه بی بی ها نشون میدن گلم
اینقد نگران نباش
اینقد نگران نباش
0
1400/01/31
سوال کننده
انشاالله🙏
0
1400/01/31
پریا ❤❤❤
ویور خیلی مسخرس..
خط اولی رو به زور میندازه
خط اولی رو به زور میندازه
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
الهی ایشالا بارداری
بزن با ادرار اول صبت ایشالا ک مثبت بشه
بزن با ادرار اول صبت ایشالا ک مثبت بشه
1
1400/01/31
tandis rezaee
اگه پریت منظمه که ایشالله که مثبته
0
1400/01/31
سوال کننده
اخه یه هفته پیش ویور زدم مثبت شد
0
1400/01/31
tandis rezaee
خو گلم پس مثبتی
1
1400/01/31
سوال کننده
انشاالله عزیز خیلی واسئ دعا کنید😢🙏
0
1400/01/31
tandis rezaee
ببین زمانی که باردار باشی و از موعدت گذشته باشه قطعا اون خط دوم خیلی سریع رنگ میندازه
0
1400/01/31
پریا ❤❤❤
بلافاصله مثبت شد؟
0
1400/01/31
ghazalak ۶۶
دلت روشن باشه ان شا الله ک بارداری گلم
دعاگوتم♥️
دعاگوتم♥️
0
1400/01/31
tandis rezaee
من ۵ روز بعد موعدم زدم همینطور که خط اول افتاد پشت بندش خط دوم افتاد
0
1400/01/31
سوال کننده
اخه همه گفتن کاذبه بعد وندفو زدم منفی شد دیگه نزدم
0
1400/01/31
tandis rezaee
البته همه اینا به زمان تخمکگذاریت ربط داره
من پریودیام ۲۵ روزه است و تخمکگذاریم قبل روز ۱۰ امه
من پریودیام ۲۵ روزه است و تخمکگذاریم قبل روز ۱۰ امه
0
1400/01/31
سوال کننده
نامنظمه
0
1400/01/31
tandis rezaee
دوره هات منظمه؟
0
1400/01/31
tandis rezaee
این یه کم سختش میکنه
خیلی نامنظمی؟
خیلی نامنظمی؟
0
1400/01/31
سوال کننده
اره عزیز زیر یه دقیقه
0
1400/01/31
پریا ❤❤❤
اگه زمانش کمتر از ده دقیقه بود که بدون شک مثبته..
0
1400/01/31
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/31
پریا ❤❤❤
مثبته عزیزم.
خط تبخیر بعد یک ساعته
خط تبخیر بعد یک ساعته
0
1400/01/31
tandis rezaee
گلم توکل به خدااااا ایشالله که مال شمام مثبته
0
1400/01/31
سوال کننده
ویور؟
0
1400/01/31
tandis rezaee
من وندفو زدم اون موقع
2
1400/01/31
💕narsis 💞fl
خوب اگه باردار باشی الانم بی بی بزنی نشون میده
0
1400/01/31
سوال کننده
42نهایت43روزه
0
1400/01/31
tandis rezaee
اخه پریش نامنظمه
باید دید تخمکگذاریش کی بوده
باید دید تخمکگذاریش کی بوده
0
1400/01/31
سوال کننده
وای یعنی میشه😢🙏
1
1400/01/31
tandis rezaee
اگه از ۴۳ روزت ۱۰ روز گذشته برو بیبی بزن
1
1400/01/31
سوال کننده
گفتم صبح بزنم دقیق تر باشه
0
1400/01/31
پریا ❤❤❤
برات دعامیکنم که بشه جانم..
انشاالله این ماه بارداری..
انشاالله این ماه بارداری..
1
1400/01/31
tandis rezaee
اگه خط افتاد سریع شک نکن
فردا برو از بده
وندفو مندفو رو هم ولش کن
فردا برو از بده
وندفو مندفو رو هم ولش کن
0
1400/01/31
💕narsis 💞fl
به نظرم الان و فردا فرقی نداره
0
1400/01/31
سوال کننده
نه عزیز هنوز فردا میشه روز 40😧😧
0
1400/01/31
tandis rezaee
ان شالله
دعا میکنم به حق این ماه مبارک دامنت سبز شده باشه
دعا میکنم به حق این ماه مبارک دامنت سبز شده باشه
1
1400/01/31
سوال کننده
فدات شم گلم مرسی انشاالله به سلامتی نی نی تو بغل کنی
0
1400/01/31
tandis rezaee
خو گلم عموما میگن بیشترین دوره ای که داشتین رو صبر کنین بعد اون بزنین
0
1400/01/31
سوال کننده
حالا فردا میزنم اگه خط افتاد میزم ازمایش حتما
0
1400/01/31
tandis rezaee
ان شالله که مثبته
0
1400/01/31
tandis rezaee
پناه بر خدا ان شالله هرچی خیره همون میشه گلم
0
1400/01/31
سوال کننده
اخه مبخوام صبح بزنم تا شوهرم سرکار ه اگه مثبت بود سوپرایزش کنم😁
1
1400/01/31
سوال کننده
فداتون بشم عزیز خدا نی نی تون رو حفظ کنه
0
1400/01/31
سوال کننده
یعنی نزنم فردا صبر کنم هنوز؟
0
1400/01/31
سوال کننده
انشاالله هرچی خدا بخواد
0
1400/01/31
Mozhgan 🙋🤩🤩
چرا الان نمیزنی؟
0
1400/01/31
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ ده روز گذشته الان بزنی هم نشون میده
0
1400/01/31
سوال کننده
مژگان جون الان خوابیدم میخوام فردا بزارم اگه مثبت شد سوپرایز کنم شوهرمو
0
1400/01/31
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله ک مثبته عزیزم
0
1400/01/31
سوال کننده
اخه نامنظم هستم
0
1400/01/31
tandis rezaee
میخوای بزن گلم
ولی اگه منفی شد ناامید نباش
ولی اگه منفی شد ناامید نباش
0
1400/01/31
سوال کننده
فداتشم عشقم انشاالله شما پسز نازتو بغل بگیری به سلامتی .
0
1400/01/31
سوال کننده
من که 4سال دارم میزنم نا امید نشدم😊🙋
0
1400/01/31
سوال کننده
انشاالله هرچی خدا میخواد همون میشه
0
1400/01/31
سوال کننده
اگه قسمتم باشه منم مادر بشم
0
1400/01/31
سوال کننده
🙏🙏🙏خدا بزرگه
0
1400/01/31
🍃somayye 🍃
سلام بیبی چک مارک ویتاسیگن چطوره خوبه بچه ها؟
0
1400/01/31
سوال کننده
نشنیدم اسمشو
0
1400/01/31
🍃somayye 🍃
از لحاظ شکل کپی مدیکوره
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
شوهرم رفت داروخانه مدیکور نداشت همین مارکو بهش دادن
0
1400/02/01
سوال کننده
نمیدونم والا
1
1400/02/01
سوال کننده
بزن عزیز خبرشو بزار😍😍😍انشاالله که بارداری به حق این ماه عزیز
1
1400/02/01
🍃somayye 🍃
ای خدا کنه بی بی چک هردوتامون مثبت بشه الهی بحق همین ماه رمضان دلمونو شاد کنه
0
1400/02/01
tandis rezaee
ان شالله گلم
کاملا درکت میکنم منم ماها در انتظار بودم
کاملا درکت میکنم منم ماها در انتظار بودم
0
1400/02/01
سوال کننده
وای انشاالله عزیزم خدا بزرگه صدامون رو امشب بشنوه😍🙏
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
حالا من گیج شدم نمیدونم تاخیر دارم یا دوره تخمک گذاریمه الان🤦♀️
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
الهی آمین
1
1400/02/01
سوال کننده
عزیزدلین شما خدا کوچولوتون حفظ کنه
0
1400/02/01
سوال کننده
والا منم.
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
واسه همین که از گیجی دربیام بیبی میخوام بزنم
0
1400/02/01
سوال کننده
حتما بزار انشاالله که باردارباشی😍😍😍😍
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
من دوازدهم این ماه آمپولhcgزدم یک هفته بعدش فقط یک روز خونریزی سیاه رنگ داشتم بعدش قطع شد حالا نمیدونم اون پریودی بود یا لانه گزینی
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
فدات فردا صبح میخوام بزنم توهم بزن انشالله که مثبته
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
تو عمرم یک روز خونریزی نداشتم از دکتر اوما پرسیدم گفت امکان داره لانه گزینی بوده باشه
0
1400/02/01
tandis rezaee
ایشالله خدا یه کوچولو خوشگل نصیبت کنه
آمین
آمین
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزم حتما انشاالله که باردارباشی و خبرشو بزاری فداتشم منم صبح میزارم انشاالله هرچی خدابخواد
0
1400/02/01
سوال کننده
وای مرسی عزیزم چه دعای خوبی مرسی 😍😍😍😍😍😍💋😘😘😘😘
0
1400/02/01
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
ویور خیلی چرته
0
1400/02/01
فاطمه مرادی
برا من مدیکور با بتای ۶۰۰ بزور هاله انداخت اما ویور قشنگ دو خط شد. برا همین من ویور رو بیشته قبول دارم. تازه مدیگور رو با ادرار اول صبح زده بودم
0
1400/02/01
سوال کننده
وای خداکنه از منم مثل شما باشه😍😍
0
1400/02/01
رها حسینی
سلام دوستان
1
1400/02/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
متنفرم از بی بی چک
0
1400/02/01
رها حسینی
کسی قبل موعد بی بی اش مثبت شده؟
0
1400/02/01
سوال کننده
بله عزیز کسایی هستن لقاحشون زود بوذه بی بی قبل از موعد مثبت شده
0
1400/02/01
رها حسینی
من ۶ روز مونده به موعدم ولی همش استرس دارم
0
1400/02/01
bahareh rasouli
من ویتاساین زدم درجا دو روز قبل پریودم مثبت شد قشنگ خطش معلوم شد در صورتیکه مدیکور خودکاری میزدم بههههه زوووور تی قرمز میشد
1
1400/02/01
bahareh rasouli
فرداش رفتم آزمایش بتام ۶۵ بود
0
1400/02/01
سوال کننده
چه خوب یکم امیدوارشدم
0
1400/02/01
💕narsis 💞fl
من پنج روز مونده بود مثبت شد
0
1400/02/01
سوال کننده
سلام دوستان
0
1400/02/01
سوال کننده
من بی بی چک گذاشتم مارک ویور
0
1400/02/01
سوال کننده
ولی خط سی خیلی کمرنگه چرا
0
1400/02/01
سوال کننده

0
1400/02/01
سوال کننده

0
1400/02/01
سوال کننده
یه حاله خیلی کمرنگ هم خط تی داره
0
1400/02/01
سوال کننده
ممکنه چون سی کمرنگ شده اونم کمرنگ شده؟
0
1400/02/01
سوال کننده
راهنماییم کنید 😢🙏
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
انشالله که حامله ای
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
بعد چند دقیقه خط تی حاله زد؟
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
من که بیبی چک زدم منفی شد
0
1400/02/01
سوال کننده
همون لحظه
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
فردا با مارک دیگه دوباره امتحان کن انشاالله که حامله ای
0
1400/02/01
🍃somayye 🍃
اینبار مدیکور بگیر که دوستان میگن خیلی دقیق نشون میده
0
1400/02/01
سوال کننده
نمیدونم والا انقد بی بی منفی دیدم دیگه فکر میکنم همه منفی میشن
0
1400/02/01
سوال کننده
حالا باز به مارک دیگه میگیرم
0
1400/02/01
سوال کننده
چند روز گذشته؟
0
1400/02/01
سوال کننده

بی بی چکم وقتی خشک شد اینطوری شد
0
1400/02/01
tandis rezaee
سلام گلم این بیبی مثبته
یه بیبی مارک دیگه بگیر فردا صبح بزن حتما
یه بیبی مارک دیگه بگیر فردا صبح بزن حتما
0
1400/02/01
سوال کننده
وای واقعا؟چون ویور زدم .فردا حتما مارک دیگه میزنم
0
1400/02/01
زهرا سمیری
مثبته صددرصدشک نکن مبارکه عزیزم
0
1400/02/01
سوال کننده
وای میشه واقعا؟
0
1400/02/01
زهرا سمیری
اره چرا نشه گلم
0
1400/02/01
سوال کننده
اخه میگن ویور کاذب داره
0
1400/02/01
زهرا سمیری
ن بابا
0
1400/02/01
زهرا سمیری
چرا کاذب
0
1400/02/01
زهرا سمیری
وقتی دوخط پررنگ شد
0
1400/02/01
زهرا سمیری
برو دگه ازمایش خون بده
0
1400/02/01
سوال کننده
فردا هم میزنم از مارک دیگه اگه مثل همین بود شنبه میرم ازمایش
0
1400/02/01
سوال کننده
نمیدونم داخل اوما مبگن ویور کاذب داره
0
1400/02/01
زهرا سمیری
ن دگه برو از بدا فردا
0
1400/02/01
tandis rezaee
اره گلم حتما فردا یکی دیگه بزن اول صبح
0
1400/02/01
سوال کننده
عصری میرم
0
1400/02/01
سوال کننده
میرم عصری از میدم خیالم راحت شه
0
1400/02/01
زهرا سمیری
اره برو گلم الهی باخبرای خوش بیای
0
1400/02/01
زهرا سمیری
توشادیت برامنم دعا کن که نی نی سالم باشه
0
1400/02/01
سوال کننده
خانما خیلی برام دعا کنید😢چهارسال و نیمه منتظزم خیلی دلم شکسته
0
1400/02/01
tandis rezaee
ان شالله گلم
ان شالله بهمون خبرای خوب بدی
ان شالله بهمون خبرای خوب بدی
1
1400/02/01
tandis rezaee
خدایااااااااااا بی بی این دخترمون مثبت باشه الهی آمییین
الهی آمین
الهی آمین
0
1400/02/01
سوال کننده
ان۶الله حتما عزیزم الهی خدای بزرگ نگهدار نی نی تون باشه و به سلامتی بغلش کنین
0
1400/02/01
سوال کننده
انشاالله
1
1400/02/01
سوال کننده
الهی فدااتون بشم حدا نی نی نازتو حفظ کنه عزیزم
0
1400/02/01
زهرا سمیری
فدات خواهرخوبم ممنونم
1
1400/02/01
زهرا سمیری
الهی بحق علی اضغر باردارباشی منم خواهر۷سال منتظریه نی نی هستم والان خدابهم داد ودوهفته میش رفتم سونو گفتن ۶هفته هستی وقلبش هنوز تشکیل نشده تمان دنیا روسرم خراب شده بهم گفتن بعداز۱۰روز بازتکرارکن ولی نمیرم دگه تابعدعیدفطر
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزم خدا نی نی تو حفظ کنه و نگه دارش یاشه قلب کوچیکش بتپه واست الهی انشاالله .
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزم یه صلوات و یه و ان یکاد خوندم واسه تو دلیت الهی به سلامتی بغلش کنی
0
1400/02/01
زهرا سمیری
ممنونم گلم الهی امین خدا دعاهاتون روبشنوه که واسم دعامیکنید🤲🤲
0
1400/02/01
زهرا سمیری
قربونت خواهرگلم ممنونتم بخدا خدا دلتو شاد کنه الهی بحق این روزا
0
1400/02/01
سوال کننده
انشاالله اگه قابل باشم عزیز الهی خدا به شکستن دلم صدامو بشنوه و دعام مورد قبول باشه
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزدلمی گلی حس و حال خوب ازتون گرفتم الهی برم و با خبرای خوش بیام و شما هم خبر سلامتی نی نی تو بگی.😍😍😍😍الهی امین
0
1400/02/01
زهرا سمیری
عزیزم 🤲💋
0
1400/02/01
زهرا سمیری
الهی امین باخبرای خوش بیای واسمون ومامان شدی گلم 💋💋💋💋🤲🤲🤲
0
1400/02/01
سوال کننده
انشاالله😍💋💋💋💋💋💋💋
1
1400/02/01
زهرا سمیری
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/02/01
سوال کننده
سلام خانما من رفتم ازمایش😢
0
1400/02/01
سوال کننده
منفی بود 😢😢😢
0
1400/02/01
سوال کننده

0
1400/02/01
سوال کننده
😢😢😢😢😢
0
1400/02/01
سوال کننده
کسی نیست راهنماییم کنه😢👆
0
1400/02/01
سوال کننده
یعنی چی؟ یعنی من مرد هستم؟😢😢😢😢
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرد هستم چیه؟
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
عزیزم باید بری دکتر
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم اخرین پریودیم ۱۳ اسفند بود. ۸تا تست زدم دیدی خودت ک قشنگ هاله میزد
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
ولی ۲بار ازمایش دادم منفی بود
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
یکشنبه رفتم دکتر دارو داد امروز پریود شدم
0
1400/02/01
سوال کننده
اره عزیزم من اخزین پریودیم23اسفند بود
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
بدن توی اقدام قاطی میکنه. امروزم دوباره رفتم دارو داد واسم ک توی پریودیم شروع کنم انشالله واسه بارداری.
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
با اینهمه تاخیر اگه خبری بود حتما ازمایش مثبت میشد. منم از تو عقب تر بود دیگه ۱۳ اسفند اخرین پریودی بود. باید امپول بزنی زودتر پریود بشی تا بری اقدام
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
زیر نظر دکتر باش منم دکترمو عوض کردم. اون اصن بهم دارو نمیداد واسه بارداری دوساله رفتمپیشش🙄🙄🙄🙄
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
دکتر خوبیه ولی واسه اقدام بدردم نخورد کمکی بهمنکرد. عوضش کردم. توام اگه دکترت اینجوریه ک واست خوب نبوده عوضش کنه انشالله یکی بهتر پیدا میکنی و دستش برات سبکه
0
1400/02/01
سوال کننده
نگفت واسه چی اینطوری شده بود؟
0
1400/02/01
سوال کننده
انشاالله هرچی خدا بخواد
0
1400/02/01
سوال کننده
یعنی الان دارو بخورم که پریود شم دیگه؟
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
گفت توی اقدام همینه. من خودم نامنظم هم بودم اقدام باعث شد کلا بهم بخورم. توی از دوسال پیش تا الان این دومین بار بود ک اینجوری شدم.
0
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اره برو دکتر امپول میده بزن اگه ۱ درصد باردار هم باشی جای بچه سفت میکنه .
0
1400/02/01
سوال کننده
انشاالله
0
1400/02/01
سوال کننده
مرسی عزیزم از راهنماییت
1
1400/02/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
فدات عزیزم ایشالله زودی نینی دار میشی😚❤
1
1400/02/01
سوال کننده
همچنین گلم. 😘😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



24485

