سلام دوستان من قبلا یه سقط داشتم
الان هفته ۶ بارداریم دوهفته پیش دل دردای پریودی داشتم هروز داشتم خفیف و گذرا بود بعد چند روز قطع شد الان از عصر دوباره همون دردا هست این درد طبیعیه؟؟من نگرانم بخاطر سقط قبلیم😢شماهم اینجوری بودین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445
1400/01/31






